Gmina Miasto Koszalin-Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 75-007 Koszalin, Rynek Staromiejski
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 3488600 , fax. 94 3488625
- Data zamieszczenia: 2020-02-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Koszalin-Urząd Miejski
Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 3488600, fax. 94 3488625
REGON: 33092080200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koszalin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa sekretariatów Prezydenta i Sekretarza Miasta w budynku Urzędu Miejskiego przy Rynku Staromiejskim 6-7 w Koszalinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa sekretariatów Prezydenta i Sekretarza Miasta w budynku Urzędu Miejskiego przy Rynku Staromiejskim 6-7 w Koszalinie. II. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę i remont trzech pomieszczeń (nr 3/205A – sekretariat Sekretarza Miasta, nr 3/204 – sekretariat Prezydenta Miasta i nr 3/204A – pokój socjalny) usytuowanych na II piętrze budynku Urzędu Miejskiego w Koszalinie przy Rynku Staromiejskim 6-7, działka nr 296/1, obręb 0020. zgodnie z Projektem budowlanym, Projektem wykonawczym i Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót, a w szczególności wykonanie nw. robót budowlanych: 1. Wyburzenie fragmentów ścianek działowych; 2. Demontaż istniejących okładzin ściennych i sufitowych; 3. Demontaż drzwi do gabinetu Sekretarza Miasta; 4. Demontaż drzwi do sekretariatu Prezydenta; 5. Zabudowa otworu drzwiowego do pomieszczenia 3/203; 6. Zerwanie wykładzin podłogowych; 7. Wykonanie wylewek samopoziomujących; 8. Montaż nowych drzwi do sekretariatu Prezydenta i Sekretarza Miasta; 9. Montaż nowych drzwi do gabinetu Sekretarza Miasta; 10. Montaż nowych wykładzin dywanowych; 11. Renowacja drzwi do gabinetu Prezydenta Miasta; 12. Wykonanie sufitów podwieszanych; 13. Wykonanie okładzin ściennych; 14. Wykonanie szklanej ścianki działowej z drzwiami przesuwnymi; 15. Przebudowa instalacji elektrycznej; 16. Przebudowa instalacji klimatyzacji; 17. Montaż nowych opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego; 18. Malowanie ścian, sufitów, rur i grzejników; 19. Dostawa i montaż mebli i wyposażenia. III. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale II SIWZ, w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w projekcie umowy zawartym w Rozdziale V SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 2.1) w pieniądzu, 2.2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3) gwarancjach bankowych, 2.4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn.zm.) 3) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: Urząd Miejski w Koszalinie Nr rachunku: 78 1140 2118 0000 2444 4400 1304 z dopiskiem: Przebudowa sekretariatów Prezydenta i Sekretarza Miasta w budynku Urzędu Miejskiego przy Rynku Staromiejskim 6-7 w Koszalinie – WADIUM Informacja dla Wykonawcy Zagranicznego: IBAN: PL78114021180000244444001304, BIC/SWIFT: BREX PL PW 4) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego, przy czym musi to nastąpić do terminu składania ofert. 5) Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna odpowiednie dokumenty należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Koszalinie, ul. Rynek Staromiejski 6 – 7, 75 – 007 Koszalin. 6) Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont elewacji – ściana wschodnia w S.U. MUSZELKA w Kołobrzegu
Dodano: 2024-04-05 - Remont holu na parterze w obiekcie dydaktycznym Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Henryka Pobożnego 11 w Szczecinie
Dodano: 2024-03-27 - Dostosowanie budynku CAM nr 5 do wymagań w zakresie ochrony przeciwpożarowej wraz z modernizacją korytarzy oraz klatek schodowych
Dodano: 2023-03-31 - REMONT BUDYNKU BIUROWEGO w Zakładzie Doświadczalnym Oceny Odmian w Rarwinie
Dodano: 2023-02-22 - Przebudowa łazienek dla pacjentów w budynku Szpitala
Dodano: 2022-11-30 - Remont 6 (sześciu) łazienek w pokojach części hotelowej Domu Pracy Twórczej Akademii Morskiej w Szczecinie, Świnoujście ul. Komandorska 5, wraz z robotami towarzyszącymi
Dodano: 2022-11-10 - Remont Biura ds. Osób z Niepełnosprawnościami z pomieszczeniami przyległymi przy ul. Szczerbcowej 4” w ramach projektu „Akademia dostępności” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Dodano: 2022-09-19 - Remont klatki schodowej w budynku Studenckiego Domu Marynarza Korab Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 8
Dodano: 2022-09-07 - Remont części parteru w Studenckim Domu Marynarza PASAT Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 9
Dodano: 2022-08-12 - REMONT POMIESZCZEŃ BUDYNKU BIUROWEGO w Zakładzie Doświadczalnym Oceny Odmian w Rarwinie
Dodano: 2022-08-09