Przetargi.pl
Przebudowa sanitariatów w części teatralno - kinowej oraz administracyjnej budynku Domu Kultury

Miejski Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 32500 Chrzanów, ul. Broniewskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 233 086, , fax. 326 233 087
  • Data zamieszczenia: 2017-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji
    ul. Broniewskiego 4
    32500 Chrzanów, woj. małopolskie
    tel. 326 233 086, , fax. 326 233 087
    REGON: 28484200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.malopolska.pl/moksirwchrzanowie
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa sanitariatów w części teatralno - kinowej oraz administracyjnej budynku Domu Kultury
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - roboty demontażowe - wykonanie nowej instalacji elektrycznej, rozbudowa istniejących tablic rozdzielczych - wykonanie instalacji wody zimnej oraz ciepłej wody użytkowej z cyrkulacją dla zasilenia punktów czerpalnych w pomieszczeniach sanitariatów - wykonanie instalacji sanitarnej w zakresie rozprowadzenia instalacji, wykonania podejść i podłączeń urządzeń odbiorowych, niezbędnych pionów kanalizacyjnych z zastosowaniem wentylacji przewodów kanalizacyjnych - wykonanie i montaż instalacji wentylacji pomieszczeń higieniczno – sanitarnych wraz z zabudową urządzeń - wykonanie ścian działowych z cegły i z płyt gipsowych hydroodpornych na konstrukcji z kształtowników zimnogiętych, montaż belek nadprożowych - wykonanie tynków gipsowych i cementowo-wapiennych - przygotowanie podłoża pod płyty ceramiczne posadzkowe z izolacją przeciwwilgociową - wykonanie zabudowy indywidualnej z płyt gipsowych na konstrukcji z profili stalowych z montażem stelaży na muszle wc, pisuary i umywalki - montaż sufitów podwieszanych z płyt gipsowych i sufitów napinanych typu DPS - wykonanie okładzin ściennych z płyt wielkoformatowych ze spieków kwarcowych grub. 3 mm oraz płytek ceramicznych - wykonanie posadzki z płyt wielkoformatowych ze spieków kwarcowych grub. 5 mm oraz płytek ceramicznych - wykonanie oklein z fototapety winylowej lub włókna szklanego do pomieszczeń „mokrych” - montaż kabin ustępowych z płyt systemowych typu HPL - montaż opraw oświetleniowych punktowych i listwowych - montaż zestawów luster, wyposażenia użytkowego, stolarki - roboty wykończeniowe i porządkowe. 2. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji zadania. 3. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ. 4. Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane roboty oraz na materiały wynosi 36 miesięcy licząc od daty pozytywnego odbioru końcowego przedmiotu inwestycji. 5. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa w sprawie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do posiadania – przez okres co najmniej realizacji zamówienia (tj. od dnia podpisania umowy do upływu terminu określonego w punkcie IV SIWZ) – ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 400.000 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa minimalnego poziomu zdolności w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia złożonego zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do SIWZ;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty; pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie. Pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty2).wypełniony „Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z zakresem wskazanym w § 9 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r. poz. 1126) dotyczy jedynie przypadku, kiedy Wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego (załącznik nr 8 do SIWZ) . 4). Wykonawca, bez wezwania Zamawiającego, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w rozdz. XVI pkt. 4 SIWZ, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015r. poz. 184, 1618 i 1634) co pozostali Wykonawcy, którzy złożyli w postępowaniu oferty (załącznik nr 7 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5). Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień ich złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy:

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach