Nieruchomości i Opłaty Lokalne Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 71804 Szczecin, ul. Czesława
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 421 63 23 , fax. 91 421 63 20
- Data zamieszczenia: 2018-02-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nieruchomości i Opłaty Lokalne Sp. z o.o.
ul. Czesława 9
71804 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 421 63 23, fax. 91 421 63 20
REGON: 32113982100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.niol.szczecin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa sanitariatów w budynku położonym przy ul. E. Gierczak 32 e w Szczecinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: • przebudowę sanitariatów, • wydzielenie sanitariatu dla osób niepełnosprawnych, • poszerzenie ciągów komunikacyjnych oraz • prace sanitarne i elektryczne. Do obowiązków Wykonawcy należało w szczególności będzie: 1) protokolarne przejęcie od Zamawiającego terenu robót budowlanych; 2) realizowanie przedmiotu zamówienia z należytą starannością, poprzez odpowiednio wykwalifikowaną załogę, posiadającą niezbędne uprawnienia, wiedzę i doświadczenie w zakresie powierzonych jej robót; 3) wykonywanie prac zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, postanowieniami umowy, przepisami prawa budowlanego, warunkami technicznymi, normami oraz wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej i wymogami powstałymi na skutek poczynionych uzgodnień; 4) stosowanie wyłącznie wyrobów i materiałów posiadających aktualne dokumenty dopuszczające do używania w budownictwie, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w tym spełniających wymagania ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o Wyrobach budowlanych (Dz.U. 2004 nr 92 poz. 881 ze zm.); 5) uzgadnianie z Zamawiającym rodzajów materiałów wykończeniowych oraz armatury przed ich zastosowaniem i montażem; 6) przeprowadzanie na własny koszt wszelkich, wymaganych przepisami badań, sprawdzeń, pomiarów oraz sporządzenia wymaganych przepisami protokołów, inwentaryzacji itp. oraz przekazania ich Zamawiającemu (protokoły badań, sprawdzeń i pomiarów muszą być zakończone wynikiem pozytywnym); 7) wykonanie, w celu zrealizowania i oddania przedmiotu umowy, wszelkich innych robót podstawowych, pomocniczych i towarzyszących; 8) zgłaszanie Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających oraz umożliwienie ich odbioru; 9) oznaczenie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, terenu robót budowlach (odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót, wygrodzenie miejsca realizacji robót oraz stref niebezpiecznych); 10) zorganizowanie zaplecza robót i zaplecza socjalnego dla własnych potrzeb – zgodnie z obowiązującymi przepisami i dokonanymi w tym zakresie uzgodnieniami; 11) zapewnienie warunków bezpieczeństwa i ochrony przeciwpożarowej (prowadzenie robót budowlanych musi odbywać się zgodnie z przepisami BHP i ppoż.), 12) zapewnienie ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy, w szczególności pod względem przeciwpożarowym; 13) zabezpieczenie mienia Zamawiającego znajdującego się w pomieszczeniach i na terenie, gdzie prowadzone są roboty (Wykonawca odpowiadał będzie za jego ewentualną utratę, zniszczenie lub uszkodzenie); 14) prowadzenie na bieżąco i przechowywanie następujących dokumentów w formie zgodnej z art. 3 pkt 13 i art. 46 ustawy Prawo budowlane: a) dziennika budowy, b) protokołów odbioru robót, c) zgłoszenia Zamawiającemu odbioru robót, 15) usuwanie na bieżąco, na koszt własny, z terenu robót wszelkich odpadów, śmieci i innych zbędnych materiałów oraz urządzeń; 16) codzienne porządkowanie obiektu po zakończeniu robót do stopnia umożliwiającego normalne jego funkcjonowanie; każdy udokumentowany przypadek pozostawienia nieuporządkowanego terenu robót skutkował będzie naliczeniem kary umownej; 17) usunięcie po zakończeniu robót, na własny koszt, poza teren robót budowlanych wszelkich urządzeń tymczasowych, zaplecza itp. oraz pozostawienia całego terenu robót w stanie uporządkowanym i odtworzenie ewentualnych uszkodzeń; 18) sukcesywne, w trakcie realizacji robót, wywożenie i utylizacja wszelkich pozostałości budowlanych, np. gruz, zdemontowane elementy instalacji; 19) przestrzeganie obowiązujących przepisów dotyczących gospodarki odpadami; 20) uczestnictwo w spotkaniach konsultacyjnych, które odbywać się będą w dni robocze, poprzez oddelegowanie kierownika budowy oraz osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy; 21) prowadzenie na bieżąco pisemnej listy zawierającej aktualny wykaz osób przewidzianych do wykonania robót po jego stronie. Lista ta w każdym czasie będzie dostępna u Kierownika budowy i udostępniana na każde żądanie przedstawiciela Zamawiającego; 22) dostarczenie dokumentacji powykonawczej. 2. Kierowanie robotami będzie sprawowane przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Nieruchomości i Opłaty Lokalne spółka z o.o. ul Czesława 9, 71-504 Szczecin nr: 36 1020 4795 0000 9702 0259 2996 z dopiskiem: „wadium w przetargu nieograniczonym na przebudowę sanitariatów w budynku położonym przy ul. E. Gierczak 32e w Szczecinie”, 2) w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont elewacji – ściana wschodnia w S.U. MUSZELKA w Kołobrzegu
Dodano: 2024-04-05 - Remont holu na parterze w obiekcie dydaktycznym Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Henryka Pobożnego 11 w Szczecinie
Dodano: 2024-03-27 - Dostosowanie budynku CAM nr 5 do wymagań w zakresie ochrony przeciwpożarowej wraz z modernizacją korytarzy oraz klatek schodowych
Dodano: 2023-03-31 - REMONT BUDYNKU BIUROWEGO w Zakładzie Doświadczalnym Oceny Odmian w Rarwinie
Dodano: 2023-02-22 - Przebudowa łazienek dla pacjentów w budynku Szpitala
Dodano: 2022-11-30 - Remont 6 (sześciu) łazienek w pokojach części hotelowej Domu Pracy Twórczej Akademii Morskiej w Szczecinie, Świnoujście ul. Komandorska 5, wraz z robotami towarzyszącymi
Dodano: 2022-11-10 - Remont Biura ds. Osób z Niepełnosprawnościami z pomieszczeniami przyległymi przy ul. Szczerbcowej 4” w ramach projektu „Akademia dostępności” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Dodano: 2022-09-19 - Remont klatki schodowej w budynku Studenckiego Domu Marynarza Korab Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 8
Dodano: 2022-09-07 - Remont części parteru w Studenckim Domu Marynarza PASAT Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 9
Dodano: 2022-08-12 - REMONT POMIESZCZEŃ BUDYNKU BIUROWEGO w Zakładzie Doświadczalnym Oceny Odmian w Rarwinie
Dodano: 2022-08-09