Zespół Szkół Agroprzedsiębiorczości im. Mikołaja Kopernika w Miłocinie ogłasza przetarg
- Adres: 35-959 Rzeszów 2, Rzeszów 2, skr. 125
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 8563359 , fax. 017 8563359
- Data zamieszczenia: 2009-09-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Agroprzedsiębiorczości im. Mikołaja Kopernika w Miłocinie
Rzeszów 2, skr. 125
35-959 Rzeszów 2, woj. podkarpackie
tel. 017 8563359, fax. 017 8563359
REGON: 00009592800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeszagrop.republika.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa sanitariatów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać przebudowę trzech sanitariatów w budynku dawnego internatu Zespołu Szkół Agroprzedsiębiorczości w Miłocinie polegającą na wydzieleniu w istniejących pomieszczeniach sanitariatów dla kobiet, dla mężczyzn, dla osób niepełnosprawnych oraz pomieszczeń gospodarczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej (Rozdział 4 SIWZ), oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (Rozdział 5 SIWZ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy), które należy wnieść przed upływem terminu składania ofert
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli: b1) wykonawcy zrealizowali jako generalny wykonawca, w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 2 zamówienia, których przedmiotem było wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie lub przebudowie obiektu użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każde, b2) wykonawcy dysponować będą osobą posiadającą uprawnienia budowlane wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, oraz która wpisana jest na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, uprawniające do pełnienia obowiązków kierownika robót branży budowlano - konstrukcyjnej, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli: c1) wykonawcy posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie niższej niż cena oferty brutto zł, c2) wykonawcy ubezpieczeni są od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zarówno na jeden wypadek ubezpieczeniowy jak i na wszystkie wypadki ubezpieczeniowe, z sumą ubezpieczenia nie niższą niż cena oferty brutto. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu stosując regułę: spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie dostarczą wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych, robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, spełniających warunki określone w § 5 ust. 1, lit b1) instrukcji dla wykonawców z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 4. Dokumenty (np.: referencje) potwierdzające, że roboty budowlane przedstawione w wykazie, o którym mowa w ust. 4 zostały wykonane należycie. Podczas oceny ofert uwzględnione zostaną wyłącznie roboty budowlane, których należyte wykonanie wykonawca potwierdzi stosownymi dokumentami wystawionymi przez zamawiających (np.: referencje). 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, spełniających warunki określone w § 5 ust. 1, lit b2) instrukcji dla wykonawców. 6. Jeżeli wśród osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia znajdują się osoby udostępnione wykonawcy przez inny podmiot, to wraz z ofertą wykonawca składa pisemne zobowiązanie tego podmiotu o udostępnieniu tych osób do wykonania zamówienia. 7. Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają niezbędne uprawnienia zawodowe (uprawnienia zawodowe, zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - Ustawa z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów i inżynierów budownictwa oraz urbanistów). 8. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zeszagrop.republika.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont zaplecza sanitarno-szatniowego zespołu basenów w Hali Basenów i Lodowiska przy ul. Piłsudskiego 19 w Dębicy.
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane polegające na poprawie efektywności energetycznej budynku Rzeszowskiego Domu Kultury, filia Załęże.
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane polegające na poprawie efektywności energetycznej budynku Przedszkola nr 37, ul. Starzyńskiego 10
Dodano: 2016-07-26 - Roboty budowlane polegające na poprawie efektywności energetycznej budynku Gimnazjum nr 6, ul. W. Pola 1.
Dodano: 2016-07-25 - Modernizacja Przedszkola Gminnego w Nowym Żmigrodzie
Dodano: 2016-07-08 - Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu przyłącza cieplnego oraz węzła c.o. i c.c.w., zlikwidowanie pieców węglowych, wykonaniu nowych wewnętrznych instalacji co i ccw oraz robót termomodernizacyjnych budynku przy ul. Bożnicza 6 w Rzeszowie.
Dodano: 2016-06-24 - Termomodernizacja budynku sportowego Sokół w Pilźnie
Dodano: 2016-06-20 - Wykonanie robót budowlanych termomodernizacyjnych dla budynku 7 kondygnacyjnego w Rzeszowie ul. Hanasiewicza 18A
Dodano: 2016-06-03 - Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku gospodarczego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na budynek garażowo-magazynowo-socjalny jako zaplecze dla usługi administracji nr inw.182/12. ZG.270.1.2.2016
Dodano: 2016-04-15 - Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Jawornik Polski wraz z instalacją odnawialnych źródeł energii - Ocieplenie fundamentów
Dodano: 2016-04-11