Przetargi.pl
Przebudowa rozdzielni głównej nn i wykonanie awaryjnego zasilania w Zakładzie Karnym w Hrubieszowie

Zakład Karny w Hrubieszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-500 Hrubieszów, ul. Nowa 64
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6966915 , fax. 084 6963354
  • Data zamieszczenia: 2013-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Hrubieszowie
    ul. Nowa 64 64
    22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie
    tel. 084 6966915, fax. 084 6963354
    REGON: 00032091100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Służby Więziennej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa rozdzielni głównej nn i wykonanie awaryjnego zasilania w Zakładzie Karnym w Hrubieszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na Przebudowie rozdzielni głównej nn i wykonanie awaryjnego zasilania w Zakładzie Karnym w Hrubieszowie ujęte w dokumentacji technicznej. UWAGA! Gdziekolwiek w dokumentacji technicznej są normy lub nazwy własne Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Zamawiający zmniejsza wymogi przedmiotu zamówienia w stosunku do dokumentacji technicznej: dopuszczają w miejsce obudowy kontenerowej zastosowanie obudowy wyciszającej, przystosowanej do pracy na zewnątrz spełniającej wymagania DYREKTYWY 2005/88/WE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY UNII EUROPEJSKIEJ. Obudowa powinna być wykonana z blach alucynkowych, malowanej proszkowo (zabezpieczona prze wpływem niekorzystnych czynników atmosferycznych), wyposażona w uchwyty umożliwiające podniesienie urządzenia dźwigiem oraz z możliwością transportu wózkiem widłowych. Agregat należy wyposażyć w zbiornik o pojemności nie mniejszej niż dla zapewnienia 12 godzin pracy przy pełnym obciążeniu. ZAMAWIAJĄCY WYŁĄCZA Z PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA NASTĘPUJĄCY ZAKRES ROBÓT: 1) ciągi piesze do agregatu - Projekt budowlany i wykonawczy: ciąg pieszy dla agregatu; 2) ogrodzenia agregatu określone w punkcie 2.2.2 - Projekt budowlany i wykonawczy: - fundament dla posadowienia agregatu, - wygrodzenie obszaru lokalizacji agregatu; 3) wymianę instalacji oświetlenia i gniazd wtyczkowych stacji transformatorowej określone w punkcie 2.8 - Projekt budowlany i wykonawczy dostosowania rozdzielni nn stacji trafo do automatycznej współpracy z agregatem prądotwórczym. Wskazanego wyżej zakresu nie należy kalkulować w ofercie gdyż ewentualnie będzie stanowić przedmiot odrębnego zamówienia. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi zgodnie z postanowieniami projektu umowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ. Zamawiający informuje Wykonawców o ich uprawnieniu do przeprowadzenia wizji lokalnej. Osoby delegowane przez Wykonawcę proszone są o telefoniczne ustalenie terminu wizji w Dziale Kwatermistrzowskim, tel. (84)696-69-15, w dni powszednie w godzinach 9:00 - 14.00. Na wykonane prace Wykonawca udzieli gwarancji minimum 60 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego oraz zapewni bezpłatne przeglądy okresowe w okresie obowiązywania gwarancji wraz z materiałami niezbędnymi do wykonania przeglądu. Całość dostarczanego sprzętu winna posiadać niezbędne certyfikaty i atesty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 311220007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium przetargowe ustala się na kwotę: w wysokości 6.000 zł (słownie: sześć tysięcy 00/100) Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium do dnia 11.10.2013 r. do godz. 1200. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu (w przypadku gotówki wpłaty należy dokonywać przelewem na konto Zamawiającego Nr 03 1010 1339 0134 5913 9120 1000 w NBP O/O Lublin); 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu uznaje się za wniesione w terminie, jeżeli znajdzie się na koncie bankowym Zamawiającego w dniu 11.10.2013 r. do godz. 12:00. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca powinien powołać się na numer i nazwę sprawy, której wadium dotyczy. W przypadku wniesienia wadium na konto Zamawiającego do oferty należy dołączyć kopię przelewu. W przypadku wniesienia wadium w którejś z pozostałych form oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty w luźnej formie, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię dokumentu należy trwale zamieścić w ofercie. Oferty bez wniesienia wadium będą traktowane jako niespełniające warunków przetargowych i na tej podstawie zostaną odrzucone bez rozpatrywania. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zatrzymuje zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy PZP wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach