Przetargi.pl
Dostawa i uruchomienie zespołów prądotwórczych do kompleksów wojskowych znajdujących się w rejonie działania RZI w Lublinie - woj. podkarpackie

Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 261 183 530 , fax. 261 183 501
  • Data zamieszczenia: 2016-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie
    ul. Lipowa 1a 1a
    20-020 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 261 183 530, fax. 261 183 501
    REGON: 43026882400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzilublin.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i uruchomienie zespołów prądotwórczych do kompleksów wojskowych znajdujących się w rejonie działania RZI w Lublinie - woj. podkarpackie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie 3 zespołów prądotwórczych do kompleksów wojskowych znajdujących się w rejonie działania RZI w Lublinie - woj. podkarpackie. Wymagania techniczno - jakościowe;spełnienie parametrów techniczno - jakościowych zgodnie z załączonymi wymaganiami eksploatacyjno - technicznymi - załącznik nr 1, 2, 3 do SIWZ W związku z koniecznością spełnienia wymagań norm wypracowanych w ramach porozumienia NATO -normy STANAG 4107, NO-02-A080-2008, WYKONAWCA zobowiązany jest do oznakowania kodem kreskowym wyrobów będących przedmiotem umowy oraz ich opakowań. Kod kreskowy powinien zawierać informacje zgodnie z § 4 ust. 1 Załącznika do Decyzji Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej -Dz. Urz. MON z dnia 7 stycznia 2014 r. poz.11. Przedmiot umowy zakwalifikowany jest do grupy materiałowej 5. Kod kreskowy umieszczony na opakowaniu jednostkowym wyrobu powinien mieć wymiary zgodne z globalnym międzynarodowym i międzybranżowym systemem GS1 (ang. Global System One). Specyfikacja generalna GS1 oraz dokumenty pomocnicze dla dostawcy dostępne są na stronach internetowych www.gs1.orgi www.gs1pl.org. Wykonawca najpóźniej 14 dni przed dostawą towaru dostarczy Zamawiającemu na nośniku CD-DVD w wersji elektronicznej (format MS Excel) karty wszystkich dostarczanych wyrobów. Wzór karty określa załącznik nr 6 do Decyzji Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku. W przypadku, gdy Wykonawca nie jest producentem danego wyrobu, obowiązek pozyskania niezbędnych danych do wypełnienia karty wyrobu spoczywa na Wykonawcy. Wyrób oznakowany nieprawidłowo nie zostanie przyjęty do magazynu Zamawiającego. b) rodzaj dokumentu potwierdzającego parametry eksploatacyjno- techniczne wymaganego od Wykonawcy do oferty: - opis parametrów techniczno-jakościowych - zał. nr 2, 3, 4 - oświadczenie gwarancyjne - zał. nr 5, Do dostawy Wykonawca dołączy dokumentację zawierającą: - szczegółową instrukcję budowy i użytkowania, obsługiwania, konserwacji, serwisową napraw, przechowywania, - książkę gwarancyjną, - katalog części zamiennych silnika, prądnicy i układów automatyki, wykonaną w wydaniu książkowym oraz na nośniku komputerowym CD-ROM w języku polskim. I.2 Ogólne warunki dostawy: Wykonawca najpóźniej 14 dni przed dostawą towaru dostarczy Zamawiającemu na nośniku CD - DVD w wersji elektronicznej (format MS Excel) kartę dostarczanego wyrobu. Wzór karty określa załącznik nr 6 do Decyzji Nr 3MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku. W przypadku, gdy Wykonawca nie jest producentem danego wyrobu, obowiązek pozyskania niezbędnych danych do wypełnienia karty wyrobu spoczywa na Wykonawcy. Wyrób oznakowany nieprawidłowo nie zostanie przyjęty do magazynu Zamawiającego. Dostarczony sprzęt powinien być oznakowany kodem kreskowym wg systemu GS1 zgodnie z Decyzją Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie Wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej. Wykonawca zobowiąże się do zorganizowania dostawy towaru określonego w umowie własnym transportem i na własny koszt wraz z rozładunkiem do miejscowości Nisko, Przemyśl, Żurawica od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.00:1. ZAMAWIAJĄCY zobowiązuje się w ciągu 5 (pięciu) dni od podpisania umowy wystąpić do Wojskowego Centrum Normalizacji, Jakości i Kodyfikacji o wyznaczenie Rejonowego Przedstawicielstwa Wojskowego. Zamawiający powiadomi wykonawcę o wyznaczonym RPW z podaniem adresu, pisemnie w ciągu 7 dni od momentu wyznaczenia RPW przez Wojskowego Centrum Normalizacji, Jakości i Kodyfikacji. Zamawiający prześle do wyznaczonego RPW dokumentacje związaną z odbiorem (umowa, WET) 2. WYKONAWCA zgodnie z ustawą o systemie oceny zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności i bezpieczeństwa państwa (Dz. U. nr 235, poz. 1700 z dnia 17.11.2006 z późniejszymi zmianami art. 6 ust. 1 pkt. 1 ) i Rozporządzeniem MON (Ustawa z dnia 11.01.2013 poz. 136 § 6.1) umożliwi przedstawicielowi Rejonowego Przedstawicielstwa Wojskowego (RPW) dokonania oceny zgodności i odbioru przedmiotu umowy zgodnie z wymaganiami wskazanymi w załączniku nr 1, 2, 3 do wniosku 3. WYKONAWCA zapewni dostęp przedstawicielowi RPW do specyfikacji technicznej wyrobu i lub dokumentów potwierdzających zgodność przedmiotu umowy z wymaganiami Zamawiającego 4. Wszystkie wymagania jakościowe umowy podlegają nadzorowaniu jakości realizowanemu przez Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe zgodnie z wymaganiami AQAP 2130. - O terminie dostawy Wykonawca ma obowiązek powiadomić Zamawiającego z 14 - dniowym wyprzedzeniem, - Z czynności odbioru przedmiotu umowy zostanie sporządzony protokół odbioru podpisany przez komisję Zamawiającego, przedstawicieli użytkownika i Wykonawcę w miejscu dostawy. W/w komisja dokona protokolarnego odbioru przedmiotu umowy poprzez : 1. odbiór jakościowo-ilościowy wykonany przez RPW na dostarczony przedmiot umowy 2. sprawdzenie dokumentacji załączonej do ZSE wymienionej w pkt I b) SIWZ 3. sprawdzenie zgodności numerów identyfikujący ZSE 4. sprawdzenie montażu w miejscu docelowym z podłączeniem linią kablową sieci energetycznej oraz odbiorników do rozdzielni i próbnym uruchomieniu agregatu. W tym celu WYKONAWCA zapewni niezbędną ilość paliwa. 5. sprawdzenie protokołu ze szkolenia stanowiskowego pracowników użytkownika z zakresu obsługi, eksploatacji i podstawowych napraw wyrobu - W przypadku braku możliwości podłączenia do sieci energetycznej i rozdzielni komisja dokona protokolarnego odbioru przedmiotu umowy poprzez : 1. odbiór jakościowo-ilościowy wykonany przez RPW na dostarczony przedmiot umowy 2. sprawdzenie dokumentacji załączonej do ZSE wymienionej w pkt I b) SIWZ 3. sprawdzenie zgodności numerów identyfikujący ZSE 4. sprawdzenie montażu w miejscu docelowym i próbnym uruchomieniu agregatu. W tym celu WYKONAWCA zapewni niezbędną ilość paliwa. 5. sprawdzenie protokołu ze szkolenia stanowiskowego pracowników użytkownika z zakresu obsługi, eksploatacji i podstawowych napraw wyrobu Zakończenie dostawy i podpisanie protokołu odbioru bez uwag, będzie podstawą do wystawienia faktury VAT. Podstawą wystawienia faktury jest: 1. odbiór agregatów przez RPW potwierdzony protokołem odbioru spisanym przez przedstawicieli RPW i WYKONAWCY 2. komisyjny odbiór dokumentacji (wymienionej w pkt I b) SIWZ przez 3-osobową komisję zamawiającego i przedstawiciela użytkownika potwierdzony protokołami odbioru dokumentacji 3. podłączenie wraz z rozruchem ZSE przez wykonawcę potwierdzone protokołem uruchomienia podpisanym przez 3-osobową komisję zamawiającego, przedstawiciela użytkownika i WYKONAWCĘ 4. przeprowadzenie przez WYKONAWCĘ szkolenia stanowiskowego dla czterech pracowników użytkownika w miejscu dostawy potwierdzone protokołem szkolenia podpisanym przez 3-osobową komisję zamawiającego, przedstawiciel użytkownika i WYKONAWCĘ. 5. sporządzenie protokołu końcowego podpisanego przez 3-osobową komisję zamawiającego, przedstawiciela użytkownika i WYKONAWCĘ - Zamawiający dokona sprawdzenia towaru w dniu dostawy, o stwierdzonych wadach powiadomi Wykonawcę wyznaczając termin na ich usunięcie. Okres rękojmi i gwarancji: 1. Wykonawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne przedmiotu umowy na zasadach określonych w przepisach Kodeksu Cywilnego 2. Wykonawca udzieli gwarancji na poprawność pracy ZSE zgodnie z Wymaganiami eksploatacyjno-technicznymi na minimum 2 lata. 3. Wykonawca udzieli gwarancji na powłoki lakiernicze zewnętrzne i wewnętrzne kontenera na 5 lat 4. Wykonawca odpowiada za wady prawne i fizyczne, ujawnione w dostarczonym towarze oraz ponosi z tego tytułu wszelkie zobowiązania. Wykonawca jest również odpowiedzialny względem zamawiającego, jeżeli dostarczony towar: a) Stanowi własność osoby trzeciej, albo jest obciążony prawem osoby trzeciej, b) Ma wadę zmniejszającą jego wartość lub użyteczność, wynikającą z jego przeznaczenia, albo nie ma właściwości wymaganych przez Zamawiającego. 5. Wykonawca wystawi książkę gwarancyjną w języku polskim ze wskazanym okresem gwarancji, jakim jest objęty ZSE oraz powłoka lakiernicza kontenera. 6. Wszystkie wady ujawnione w okresie gwarancji zostaną usunięte na podstawie karty gwarancyjnej. 7. Warunki i tryb zgłaszania reklamacji muszą być zawarte w karcie gwarancyjnej. 8. Wszelkie koszty oraz odpowiedzialność związane z reklamacjami ponosi Wykonawca. 9. Utrata roszczeń z tytułu wad fizycznych nie następuje pomimo upływu terminu gwarancji, jeżeli Wykonawca wadę zataił. 10. Z chwilą podpisania protokołu odbioru ZSE przez komisję Zamawiającego i Użytkownika sprawy związane z przeglądami, naprawami gwarancyjnymi i innymi roszczeniami są w gestii właściciela ZSE. I.4 Wstęp OBCOKRAJOWCÓW do obiektów wojskowych może być realizowany wyłącznie na podstawie POZWOLEŃ wydanych na zasadach określonych w decyzji nr 21MON z dnia 10 lutego 2012 r. Ministra Obrony Narodowej w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 33). Powyższe ma również zastosowanie do czynności OTWARCIA OFERT - OBCOKRAJOWCY będą wpuszczani do obiektów wojskowych na otwarcie ofert po uzyskaniu w/w POZWOLEŃ. I.5 WYKONAWCA NIERZETELNY 1. Zamawiający na podstawie art. 24 ust. 2a ustawy WYKLUCZY z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający wykaże za pomocą dowolnych środków dowodowych. 2. Zamawiający NIE WYKLUCZY z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 311220007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 5 500,00 zł; (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych 00/100) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, konto nr: 92 1010 1339 0043 0113 9120 0000 Wadium musi być wniesione najpóźniej do godz. 1300 dnia 2016-08-09r. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w wyżej wymienionym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie. 4. Wadium w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ustawie o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć oddzielnie w formie oryginału w pok. nr 103 (kancelaria), w siedzibie Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, najpóźniej do godz. 1300 dnia 2016- 08 - 09 r. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać: a. jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). b. bezwarunkowe - na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Rejonowemu Zarządowi Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ustawy prawo zamówień publicznych. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ustawy prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzilublin.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach