Uniwersytet Medyczny w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-059 Lublin, Al. Racławickie 1
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 528 88 88 , fax. 81 528 89 18
- Data zamieszczenia: 2013-09-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Lublinie
Al. Racławickie 1 1
20-059 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 528 88 88, fax. 81 528 89 18
REGON: 00028871600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia Centrum Symulacji w pomoce dydaktyczne - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych (zwanego dalej także przedmiotem zamówienia) określonego następująco: Defibrylator dwufazowy ze stymulacją i opcją AED - 3 szt. SSAK elektryczny - 1 szt. Pompa infuzyjna na 2 strzykawki - 1 szt. Manekin geriatryczny-pielęgnacyjny - 1 szt. Manekin pielęgnacyjny z możliwością nauki czynności ALA z elektronicznym systemem sterowania i możliwością tworzenia scenariuszy - 1 komplet Respirator transportowy - 1 szt. Symulator ginekologiczny z częściowym przekrojem - 1 szt. Symulator do badań ginekologicznych - 1 szt. spełniającego minimalne wymagania i parametry Zamawiającego określone w Zestawieniu wymaganych parametrów technicznych stanowiących załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne 34150000-3 - Symulatory 33182100-0 - Defibrylatory 33194110-0 - Pompy infuzyjne 35112100-3 - Manekiny do ćwiczeń na wypadek sytuacji awaryjnych Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 2. Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nie regenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, kompletnego i gotowego do użycia po zamontowaniu (tj. bez jakichkolwiek dodatkowych zakupów i inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich, wyprodukowanego nie wcześniej jak w 2012 roku. 3. Zamawiający wymaga zagwarantowania minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia 4. W okresie gwarancji Zamawiający wymaga od Wykonawcy: 4.1. Wykonania min.1 przeglądu technicznego, po 23 miesiącu okresu gwarancji. Wykonanie przeglądu wpisane zostanie do paszportu technicznego urządzenia. 4.2. Zobowiązania ze strony Wykonawcy do podjęcia czynności naprawy w ciągu maksymalnie 4 dni od daty zgłoszenia usterki faksem lub pocztą elektroniczną, 4.3. Zobowiązania ze strony Wykonawcy do usunięcia awarii w ciągu maksymalnie 14 dni licząc od daty przyjęcia zgłoszenia przez serwis . W sytuacjach uzasadnionych Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia tego terminu, na wniosek Wykonawcy, wraz ze wskazaniem przyczyny przez Wykonawcę z jakich termin umowny nie jest możliwy do dotrzymania. Rozwiązania równoważne: 5. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne. 6. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna tę, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, szczególnie zawarte w opisie przedmiotu zamówienia w rozdziale IV oraz w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ, których parametry techniczne i funkcjonalne są identyczne lub nie gorsze niż wskazane w ww. zał. do SIWZ. 7. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego nazwy, producenta ma na celu określenie klasy produktu, funkcjonalności, przeznaczenia będącego przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 8. Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umlub.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w gminie Lubartów - doposażenie oraz wyposażenie
Dodano: 2015-03-03 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych
Dodano: 2015-01-23 - Modernizację oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Bełżec - dostosowanie pomieszczeń, zakup mebli i wyposażenia, sprzęt ICT
Dodano: 2015-01-23 - Dostawa wraz z montażem wyposażenia dydaktyczno - socjalnego oraz placu zabaw dla żłobka w miejscowości Karczmiska Pierwsze.
Dodano: 2014-12-12 - Dostawę i montaż mebli, wyposażenia wypoczynkowego do sal dydaktycznych, dostawę i montaż sprzętu komputerowego, dostawę i montaż sprzętu do sali gimnastycznej oraz dostawę pomocy dydaktycznych z tytułu dofinansowania w zakresie wyposażenia w sprzęt szkolny i pomoce dydaktyczne pomieszczeń w nowo wybudowanych obiektach szkół
Dodano: 2014-12-09 - Zakup wyposażenia, w tym pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół nr 12 w Lublinie przy ul. Sławinkowskiej 50
Dodano: 2014-12-09 - Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych
Dodano: 2014-12-01 - Dostawa wraz z montażem wyposażenia dydaktyczno - socjalnego oraz placu zabaw dla żłobka w miejscowości Karczmiska Pierwsze
Dodano: 2014-11-28 - Zakup wyposażenia, w tym pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół nr 12 w Lublinie przy ul. Sławinkowskiej 50
Dodano: 2014-11-18 - Dostawa tablic medycznych i innych pomocy dydaktycznych na potrzeby Zakładu Fizjoterapii Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Dodano: 2014-11-04