Gmina Głusk Dominów ogłasza przetarg
- Adres: 20-388 Lublin, ul. Rynek 1
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 7518760 , fax. 81 7518650
- Data zamieszczenia: 2015-01-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Głusk Dominów
ul. Rynek 1 1
20-388 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 7518760, fax. 81 7518650 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.glusk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla potrzeb dodatkowych zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych dla uczniów klas 0, I - VI szkół podstawowych i klas I - III gimnazjów, prowadzonych przez Gminę Głusk: 1. Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Zespole Szkół w Kalinówce, (Kalinówka 78, 21 - 040 Świdnik). 2. Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Zespole Szkół w Wilczopolu - Kolonii, (Wilczopole - Kolonia 97, 20 - 388 Lublin 6). 3. Szkoła Podstawowa w Prawiednikach, (Prawiedniki 165, 20 - 515 Lublin). 4. Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Zespole Szkół w Mętowie, (Mętów 124, 20 - 388 Lublin Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i wyposażenia równoważnego, odpowiadającego parametrom techniczno-użytkowym na poziomie nie niższym niż te, które zostały wskazane w SIWZ. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji przetargowej a jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu. Zastosowane materiały i wyposażenie winny być nowe i kompletne i odpowiadać deklaracjom zgodności z polskimi normami, atestami i aprobatami technicznymi. Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek, transport i rozładunek dostarczonych materiałów. Miejsce realizacji zamówienia: Urząd Gminy Głusk z siedzibą: 20-388 Lublin, Dominów ul. Rynek 1 - dostawa w godzinach 9:00 - 14:00 w dni powszednie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane znakiem towarowym i lub nazwą producenta pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w ww. załączniku. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne pod rygorem odrzucenia oferty. Co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą należy zgłosić zamawiającemu gotowość do dostarczenia sprzętu i pomocy dydaktycznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Składający ofertę obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 ) przed upływem terminu składania ofert, tj. do godz. 9.00 dnia 02.02.2015 r. wadium musi być na rachunku bankowym Zamawiającego - w przypadku dokonania przelewu. Wadium może być wniesione w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, nr konta : 24 8689 0007 0000 3580 2000 0060 lub w formach wymienionych w art. 45 ust 6 pkt. 2-5 ustawy Pzp. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium lub jego poświadczoną kopię
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy przedmiotu zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugglusk.bip.lubelskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w gminie Lubartów - doposażenie oraz wyposażenie
Dodano: 2015-03-03 - Modernizację oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Bełżec - dostosowanie pomieszczeń, zakup mebli i wyposażenia, sprzęt ICT
Dodano: 2015-01-23 - Dostawa wraz z montażem wyposażenia dydaktyczno - socjalnego oraz placu zabaw dla żłobka w miejscowości Karczmiska Pierwsze.
Dodano: 2014-12-12 - Dostawę i montaż mebli, wyposażenia wypoczynkowego do sal dydaktycznych, dostawę i montaż sprzętu komputerowego, dostawę i montaż sprzętu do sali gimnastycznej oraz dostawę pomocy dydaktycznych z tytułu dofinansowania w zakresie wyposażenia w sprzęt szkolny i pomoce dydaktyczne pomieszczeń w nowo wybudowanych obiektach szkół
Dodano: 2014-12-09 - Zakup wyposażenia, w tym pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół nr 12 w Lublinie przy ul. Sławinkowskiej 50
Dodano: 2014-12-09 - Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych
Dodano: 2014-12-01 - Dostawa wraz z montażem wyposażenia dydaktyczno - socjalnego oraz placu zabaw dla żłobka w miejscowości Karczmiska Pierwsze
Dodano: 2014-11-28 - Zakup wyposażenia, w tym pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół nr 12 w Lublinie przy ul. Sławinkowskiej 50
Dodano: 2014-11-18 - Dostawa tablic medycznych i innych pomocy dydaktycznych na potrzeby Zakładu Fizjoterapii Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Dodano: 2014-11-04 - Dostawy pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych, zabawek, i wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi dla potrzeb projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych realizowanego w ramach Europejskiego Fundusz Społecznego
Dodano: 2014-10-28