Urząd Miejski w Koluszkach ogłasza przetarg
- Adres: 95-040 Koluszki, ul. 11-go Listopada
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 447 256 700 , fax. 447 145 840
- Data zamieszczenia: 2019-05-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Koluszkach
ul. 11-go Listopada 65
95-040 Koluszki, woj. łódzkie
tel. 447 256 700, fax. 447 145 840
REGON: 59064836200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.samorzady.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania niskiej części budynku administracyjno – biurowego w celu przywrócenia funkcji kulturalnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie, rozbudowie i zmianie sposobu użytkowania niskiej części budynku administracyjno – biurowego w celu przywrócenia funkcji kulturalnych. Budynek ten jest położony w Koluszkach przy ul. 11 Listopada 65. W zakres prac do wykonania wchodzi: a) wykonanie robót rozbiórkowych, b) wykonanie robot budowlano – montażowych, b) docieplenie stropu, c) przemurowanie ścian i wymiana stolarki okiennej, d) modernizacja systemu grzewczego ( modernizacja instalacji c.o.) e) wykonanie instalacji elektrycznej, wod. – kan. wentylacji, f) zagospodarowanie terenu wokół budynku, g) aranżacja sali konferencyjno - widowiskowej, holu i sanitariatów w celu przywrócenia funkcji kulturalnych, h) dostawa z montażem urządzeń technologicznych do kuchni oraz zaplecza gastronomicznego. 4. Szczegółowy zakres prac do wykonania ujęty jest w : 1) Przedmiarach robót 2) Projektach budowlanych i wykonawczych : 3) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45443000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do niniejszego przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości; 80.000,00 zł słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa minimalnego poziomu zdolności w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia składanego na podstawie art. 25 a ust. 1 Ustawy dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy – załączniki nr 1 do SIWZ, 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3) dokument (-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22 a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie remontu elewacji komina scenicznego części wysokiej Teatru Wielkiego w Łodzi
Dodano: 2023-06-23 - Wykonanie remontu elewacji komina scenicznego Teatru Wielkiego w Łodzi
Dodano: 2023-05-04 - Wykonanie remontu elewacji komina scenicznego Teatru Wielkiego w Łodzi
Dodano: 2023-03-30 - Przetarg nieograniczony na robotę budowlaną o nazwie "Głęboka termomodernizacja budynków WSRM w Łodzi w formule zaprojektuj i wybuduj"
Dodano: 2021-02-15 - Przetarg nieograniczony na robotę budowlaną o nazwie "Głęboka termomodernizacja budynków WSRM w Łodzi w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2020-10-13 - Dokończenie robót termomodernizacyjnych dla budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Koluszkach.
Dodano: 2020-10-01 - Dokończenie robót termomodernizacyjnych dla budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Koluszkach.
Dodano: 2020-09-09 - Dokończenie robót termomodernizacyjnych dla budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Koluszkach.
Dodano: 2020-08-10 - Dokończenie robót termomodernizacyjnych dla budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Koluszkach.
Dodano: 2020-06-08 - Roboty budowlane polegające na kompleksowej modernizacji energetycznej budynku Drugiego Urzędu Skarbowego Łódź-Bałuty
Dodano: 2020-05-07