Przetargi.pl
PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA I ZAGOSPODAROWANIE STADIONU SPORTOWEGO W DAMNICY - GMINNY KOMPLEKS WIDOWISKOWO - SPORTOWY

Urząd Gminy w Damnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 76-231 Damnica, ul. Górna 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8113046 , fax. 059 8484435
  • Data zamieszczenia: 2009-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Damnicy
    ul. Górna 1 1
    76-231 Damnica, woj. pomorskie
    tel. 059 8113046, fax. 059 8484435
    REGON: 00053490200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA I ZAGOSPODAROWANIE STADIONU SPORTOWEGO W DAMNICY - GMINNY KOMPLEKS WIDOWISKOWO - SPORTOWY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn. Przebudowa, rozbudowa i zagospodarowanie stadionu sportowego w Damnicy - Gminny Kompleks Widowiskowo-Sportowy i obejmuje wykonanie następujących elementów: 1. Budynek szatni z zapleczem socjalnym 2. Wewnętrzne instalacje sanitarne szatni 3. Wewnętrzne instalacje elektryczne szatni 4.Zewnętrzne przyłącza sanitarne szatni 5. Sieci zewnętrzne nn zasilania szatni 6. Wiata - zadaszenie sceny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik do SIWZ. Zadanie zostało podzielone na dwa etapy: I etap obejmuje wykonanie: - stan zerowy szatni, -stan surowy szatni, - podłoża pod posadzki szatni, - ścianki działowe szatni, - przewody kanalizacyjne z PCV i podejścia szatni, - przyłącze sieci wodociągowej do szatni, - tynki wewnętrzne szatni 50%, - wiata- zadaszenie sceny. II etap zakłada wykonanie pozostałych robót objętych dokumentacją techniczną. Uwaga: w ofercie należy podać cenę łączną obu etapów. Realizacja zadania musi być zgodna z wytycznymi zawartymi w Programie Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007- 2013. Przedsięwzięcie uzyskało dofinansowanie z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania: Odnowa i Rozwój Wsi. Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodną z warunkami pozwolenia na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, zostaną wcześniej uzgodnione i zaakceptowane przez Zamawiającego oraz są całkowicie zgodne pod względem: gabarytów i konstrukcji ( wielkość, rodzaj oraz liczba elementów składowych ), charakteru użytkowego ( tożsamość funkcji ), charakterystyki materiałowej ( rodzaj, właściwości fizyczne i jakość materiałów ), parametrów technicznych ( wytrzymałość, trwałość, dane techniczne ), parametrów bezpieczeństwa użytkowania. UWAGA: Zawarte w dokumentacji projektowej wytyczne dotyczące zastosowania konkretnych materiałów oraz załączone karty katalogowe nie obligują do zastosowania materiałów pochodzących od wskazanych producentów. Każdy materiał i urządzenie mogą zostać zastąpione równoważnymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122204
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 13.000.00 zł (słownie trzynaście tysięcy , 00100 złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: a) w pieniądzu na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Ustce nr 58 9315 0004 0001 0025 2000 0020 z dopiskiem na przelewie wadium - budowa kanalizacji Damnica b) w poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych i poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju i Przedsiębiorczości oraz w poręczeniach kasy oszczędnościowo-kredytowej zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez gwaranta/poręczyciela kwoty wadium na żądanie Zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności wymienionych w ust. 8. 3. Wadium w pieniądzu winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert i uznaje się za wniesione z chwilą wpłynięcia na konto Zamawiającego. 4. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 5. Poręczenia i gwarancje, o których mowa w punkcie 2 powinny być ważne przez okres związania ofertą. 6. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy złożyć kopię przelewu, natomiast w przypadku wniesienia wadium w innej formie wymienionej w punkcie 2 należy oryginał dokumentu dołączyć do oferty. 7. Wadium zwracane jest: a) niezwłocznie, jeżeli: - upłynął termin związania ofertą, - zawarto umowę w sprawie zamówienia i wniesiono zabezpieczenie należytego - wykonania tej umowy, - Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia. b) niezwłocznie na wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. - złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: 1. O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który: 1) posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawnym 2) posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia; - wykonawca winien wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy, co najmniej 2 robót odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Uwaga - za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia zamawiający uzna roboty o wartości nie mniejszej niż 600 000 zł brutto. - wykonawca winien dysponować co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. Nr 207, poz.2016, z późn.zm.) do kierowania robotami budowlanymi w przedmiocie zamówienia posiadającą zaświadczenie właściwej izby samorządu zawodowego, że osoba legitymująca się uprawnieniami budowlanymi jest wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; 3) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP 4) wniósł wymagane wadium; 5) ubezpieczeni są od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (kwota ubezpieczenia nie mniejsza niż 100 000,00 zł); 2. Wykonawca musi przedstawić ofertę zgodną z postanowieniami niniejszej SIWZ. 3. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych w ofercie, w oparciu o punkty zawarte w rozdziale VI niniejszej SIWZ metodą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił ww. warunki udziału w postępowaniu. 4. Niespełnienie chociażby jednego warunku udziału w postępowaniu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (Załącznik nr 1) wraz z wycenionymi przedmiarami robót, potwierdzającymi cenę ofertową; b) pełnomocnictwo, prawidłowo sporządzone, określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy - tylko w przypadku, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, informacja o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia); c) upoważnienie do podpisania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy d) dokument potwierdzający wniesienie wadium; e) podpisane oświadczenie potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków określonych w SIWZ oraz, że nie podlega on wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP (Załącznik nr 2); f) zaparafowany projekt umowy (Załącznik nr 3); g) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; h) aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; i) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; j) wykaz kadry, która zostanie wyznaczona do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 4) wraz z danymi na temat kwalifikacji, ze wskazaniem, kto zostanie kierownikiem budowy - w załączeniu oraz kopie uprawnień budowlanych oraz kopie aktualnych dokumentów potwierdzających przynależność do właściwej izby zawodowej; k) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przynajmniej dwóch robót o zbliżonym charakterze i wartości do przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 5); l) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - suma ubezpieczenia nie niższa niż 100 000,00 zł; m) oświadczenie o udziale Podwykonawców (ze wskazaniem części zamówienia powierzonej do realizacji Podwykonawcy) n) projekt harmonogramu rzeczowo-finansowego. 2. Brak któregokolwiek z wymaganych dokumentów może spowodować odrzucenie oferty. 3. Jeśli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1 g, h, i zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli dokumentów o których mowa w niniejszym rozdziale do ich uzupełnienia, chyba, że mino ich uzupełnienia oferta wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu lub konieczne będzie unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug.damnica.ibip.pl/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach