Przetargi.pl
Przebudowa, rozbudowa drogi gminnej Nr 108855B w m. Zadobrze

Gmina Ciechanowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 18-230 Ciechanowiec, ul. Mickiewicza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862 771 145 , fax. 862 771 066
  • Data zamieszczenia: 2019-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ciechanowiec
    ul. Mickiewicza 1
    18-230 Ciechanowiec, woj. podlaskie
    tel. 862 771 145, fax. 862 771 066
    REGON: 45067015000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.ciechanowiec.wrotapodlasia.pl/Zam_publiczne/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa, rozbudowa drogi gminnej Nr 108855B w m. Zadobrze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z rozbudową i przebudową drogi gminnej Nr 108855B w m. Zadobrze na odcinku o łącznej długości ok. 598,30 m, przewidziane do wykonania zgodnie z dokumentacją techniczną i warunkami określonymi dla Wykonawcy robót. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: - roboty pomiarowe wraz z odtworzeniem pasa drogowego, - karczowanie krzaków i podszyć rzadkich w tym podcięcie nawisających konarów drzew ok. 0,02 ha, - usunięcie zadrzewień i karczowanie drzew, - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 10 cm o pow. ok. 2621,60 m2, - roboty rozbiórkowe, - demontaż znaków drogowych szt. 10, - wykonanie robót ziemnych z wbudowaniem w miejscu, - wykonanie wykopów z transportem urobku na odl. do 5 km ok. 1332,33 m3, - odwodnienie korpusu drogowego, - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego z dodatkiem 35% łamanego, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych gr. 4 cm – warstwa wiążąca – AC 16 W - pow. ok. 1675,52 m2, - wykonanie nawierzchni j z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych gr. 4 cm – warstwa ścieralna – AC 11 S - pow. ok. 2739,50 m2, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm – pow. ok. 551,60 m2, - wykonanie poboczy z kruszywa naturalnego z dodatkiem 35% łamanego stabilizowanego mechanicznie o pow. ok. 669,50 m2, - frezowanie nawierzchni asfaltowych, - oczyszczenie przepustów, wykonanie przepustów, umocnienia rowów płytami ażurowymi, - ustawienie obrzeży betonowych 30x8cm jako opór na nawierzchni z z kostki brukowej betonowej, - ustawienie krawężników betonowych 15x30 i 15x22 cm, - wykonanie wjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej, - regulacja pionowa pokryw zaworów wodociągowych - szt. 21, - wykonanie oznakowania pionowego wg. projektu stałej organizacji ruchu drogowego - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. ponad 0,3 m2 szt. 8; znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. do 0,3 m2 szt. 11, znaki hektometrowe – szt. 4, bariery olsztyńskie – 13,5 m, - ułożenie rurociągów z HDPE 110/6,3 dł. 80 m, rurociągu A 58 PS (dwudzielna) jako zabezpieczenie istniejącej linii telekomunikacyjnej dł. ok. 80 m, - sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej, czasowej organizacji ruchu. Po przebudowie parametry techniczne drogi będą wynosić Vp = 40 km/h, obciążenie ruchem – KR1, szerokość nawierzchni 5,50 m, szerokość utwardzonego pobocza 1,00 – 1,50 m. Urobek pozyskany z robót ziemnych należy odwieźć na odkład w miejsce składowania wskazane przez Zamawiającego. Zarówno pozyskany urobek z robót ziemnych, jak i materiał z wycinki drzew stanowi własność Zamawiającego. 2. Przedmiot zamówienia określony został przy pomocy dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 3. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy oraz podania wykazu dokumentów potwierdzających ich równoważność takich jak: certyfikaty, aprobaty techniczne, z podaniem nazwy podmiotu wydającego oraz terminu ważności dokumentu. 4. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych /t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843/, Zamawiający dopuści za zgodą autora dokumentacji, materiały lub rozwiązania równoważne pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 5. Klasyfikacja ważności dokumentów. Dokumenty stanowiące o niniejszym zamówieniu należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się i równoważne. Wymagania określone w choćby jednym z dokumentów są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. Jeżeli zostaną znalezione dwuznaczności lub rozbieżności między tymi dokumentami, to Zamawiający po uzyskaniu opinii Inspektora Nadzoru udzieli w tym zakresie niezbędnych wyjaśnień lub wyda Wykonawcy niezbędne polecenia. Wykonawca nie może wykorzystywać tych dwuznaczności i rozbieżności na niekorzyść Zamawiającego. 6. Wszystkie działania Wykonawcy robót związane z realizacją i rozliczeniem zadania „Rozbudowa, przebudowa drogi gminnej Nr 108855B w m. Zadobrze” powinny być zgodne z warunkami umowy i SIWZ, dokumentacją techniczną oraz obowiązującymi przepisami prawa. 7. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w STWiOR, stanowiących załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w ww. zakresie. Zamawiający dokona potwierdzenia spełniania ww. warunku na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta złożona przez Wykonawcę powinna zawierać: 1) Formularz ofertowy, 2) Kosztorys ofertowy – Zał. Nr 1 do oferty, 3) Oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu – Zał. Nr 2 do oferty; 4) Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania – Zał. Nr 3 do oferty; 5) Zobowiązania podmiotu trzeciego w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – Zał. Nr 4 do oferty; 6) Pełnomocnictwo (notarialnie poświadczoną kopię lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane, o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika). Ponadto Wykonawca, w celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r. poz. 229). Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach