Przetargi.pl
przebudowa, remont, termomodernizacja oraz budowa wentylacji mechanicznej w budynku sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 9 w Mielcu

Gmina Miejska Mielec ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Żeromskiego 26
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 7888500 , fax. 17 7888505
  • Data zamieszczenia: 2016-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Mielec
    ul. Żeromskiego 26 26
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 17 7888500, fax. 17 7888505
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przebudowa, remont, termomodernizacja oraz budowa wentylacji mechanicznej w budynku sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 9 w Mielcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową, termomodernizacją, remontem oraz budową wentylacji mechanicznej w budynku sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 9 w Mielcu imienia Władysława Jasińskiego Jędrusia przy ul. Drzewieckiego 11 w następującym zakresie: 1) przebudowa pomieszczeń zaplecza sali gimnastycznej, 2) budowa wentylacji mechanicznej (sala i szatnie) - montaż centrali wentylacyjnej i rekuperatora na dachu zaplecza sali gimnastycznej, 3) wykonanie podjazdów dla osób niepełnosprawnych wewnątrz i na zewnątrz zaplecza sali gimnastycznej, 4) wymiana parkietu w sali gimnastycznej oraz w sali zajęć korekcyjnych - wymiana podłogi na wykładzinę PCV oraz w pozostałych pomieszczeniach na podłogę z płytek gresowych, 5) wymiana wszystkich drzwi wewnętrznych, 6) wykończenie schodów zewnętrznych (nowe okładziny, balustrady), 7) wyburzenie istniejących kominów z naprawą dachu, 8) wymiana pustaków szklanych na nowe, kolorowe, 9) wymiana okien - szyby bezpieczne, 10) wymiana instalacji c.o. i c.w.u., 11) wymiana instalacji elektrycznej, 12) malowanie wszystkich pomieszczeń i korytarzy. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: 1) roboty wyburzeniowe i rozbiórkowe, 2) roboty remontowo - budowlane wewnątrz budynku, 3) instalacje elektryczne , c.o., c.w.u., wentylacja mechaniczna, 4) roboty budowlane zewnętrzne, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III SIWZ, na który składają się: projekty budowlane, projekty wykonawcze, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający zastrzega konieczność uzgodnienia z zarządzającym obiektem dyrektorem Szkoły Podstawowej nr 9 oraz Zamawiającym (inspektor nadzoru) terminów prac wykonywanych wewnątrz budynku oraz prac uciążliwych akustycznie. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie terenu robót i odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim. Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu po zakończeniu robót. Materiały budowlane oraz elementy prefabrykowane powinny posiadać świadectwa i aprobaty techniczne. Roboty budowlane i wykończeniowe powinny być wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami i normami. Prace remontowe należy prowadzić pod stałym nadzorem osoby uprawnionej. Dostawę i montaż elementów do wbudowania Wykonawca każdorazowo zatwierdzi przez wbudowaniem u Zamawiającego (inspektora nadzoru) - elementy te muszą posiadać atesty i być zgodne z załączonymi do SIWZ projektami budowlanymi. Elementy budowalne i instalacyjne muszą być dostarczone wraz z atestami i świadectwami dopuszczającymi do stosowania w obiektach szkolnych. Zamawiający wymaga udzielenia, co najmniej 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. Dochodzenie uprawnień z gwarancji nie wyklucza możliwości dochodzenia przez Zamawiającego roszczeń z tytułu rękojmi, której okres jest równy okresowi udzielonej gwarancji. Zamawiający zaleca przed sporządzeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości - 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy); Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w Banku PKO BP 64 1020 4913 0000 9302 0118 7699 b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania przedmiotu zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mielec.bip.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach