Gmina Miejska Mielec ogłasza przetarg
- Adres: 39-300 Mielec, ul. Żeromskiego 26
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 7888500 , fax. 17 7888505
- Data zamieszczenia: 2016-05-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Mielec
ul. Żeromskiego 26 26
39-300 Mielec, woj. podkarpackie
tel. 17 7888500, fax. 17 7888505 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
przebudowa, remont, termomodernizacja oraz budowa wentylacji mechanicznej w budynku sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 9 w Mielcu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową, termomodernizacją, remontem oraz budową wentylacji mechanicznej w budynku sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 9 w Mielcu imienia Władysława Jasińskiego Jędrusia przy ul. Drzewieckiego 11 w następującym zakresie: 1) przebudowa pomieszczeń zaplecza sali gimnastycznej, 2) budowa wentylacji mechanicznej (sala i szatnie) - montaż centrali wentylacyjnej i rekuperatora na dachu zaplecza sali gimnastycznej, 3) wykonanie podjazdów dla osób niepełnosprawnych wewnątrz i na zewnątrz zaplecza sali gimnastycznej, 4) wymiana parkietu w sali gimnastycznej oraz w sali zajęć korekcyjnych - wymiana podłogi na wykładzinę PCV oraz w pozostałych pomieszczeniach na podłogę z płytek gresowych, 5) wymiana wszystkich drzwi wewnętrznych, 6) wykończenie schodów zewnętrznych (nowe okładziny, balustrady), 7) wyburzenie istniejących kominów z naprawą dachu, 8) wymiana pustaków szklanych na nowe, kolorowe, 9) wymiana okien - szyby bezpieczne, 10) wymiana instalacji c.o. i c.w.u., 11) wymiana instalacji elektrycznej, 12) malowanie wszystkich pomieszczeń i korytarzy. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: 1) roboty wyburzeniowe i rozbiórkowe, 2) roboty remontowo - budowlane wewnątrz budynku, 3) instalacje elektryczne , c.o., c.w.u., wentylacja mechaniczna, 4) roboty budowlane zewnętrzne, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III SIWZ, na który składają się: projekty budowlane, projekty wykonawcze, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający zastrzega konieczność uzgodnienia z zarządzającym obiektem dyrektorem Szkoły Podstawowej nr 9 oraz Zamawiającym (inspektor nadzoru) terminów prac wykonywanych wewnątrz budynku oraz prac uciążliwych akustycznie. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie terenu robót i odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim. Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu po zakończeniu robót. Materiały budowlane oraz elementy prefabrykowane powinny posiadać świadectwa i aprobaty techniczne. Roboty budowlane i wykończeniowe powinny być wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami i normami. Prace remontowe należy prowadzić pod stałym nadzorem osoby uprawnionej. Dostawę i montaż elementów do wbudowania Wykonawca każdorazowo zatwierdzi przez wbudowaniem u Zamawiającego (inspektora nadzoru) - elementy te muszą posiadać atesty i być zgodne z załączonymi do SIWZ projektami budowlanymi. Elementy budowalne i instalacyjne muszą być dostarczone wraz z atestami i świadectwami dopuszczającymi do stosowania w obiektach szkolnych. Zamawiający wymaga udzielenia, co najmniej 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. Dochodzenie uprawnień z gwarancji nie wyklucza możliwości dochodzenia przez Zamawiającego roszczeń z tytułu rękojmi, której okres jest równy okresowi udzielonej gwarancji. Zamawiający zaleca przed sporządzeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie inwestycji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości - 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy); Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w Banku PKO BP 64 1020 4913 0000 9302 0118 7699 b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania przedmiotu zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mielec.bip.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty remontowe zewnętrzne przy budynku DS Aviata w Jasionce
Dodano: 2016-07-27 - Budowa Domu Pogrzebowego na cmentarzu komunalnym w Brzozowie - etap V finalny.
Dodano: 2016-07-27 - Remont WC przy rektoracie (część damska i męska) w budynku A1 w Rzeszowie przy ul. Rejtana 16C
Dodano: 2016-07-26 - Remont i modernizacja pomieszczeń socjalnych w budynku administracyjnym Urzędu Miejskiego przy ulicy Żeromskiego 23 w Mielcu
Dodano: 2016-07-22 - Modernizacja wybranych pomieszczeń w budynku F(2) Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2016-07-21 - Roboty remontowo - budowlane w Przedszkolu Miejskim Nr 2 w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Maluch - edycja 2016 pn. Łańcucki Maluch 2016
Dodano: 2016-07-18 - Roboty remontowo - budowlane w Przedszkolu Miejskim Nr 1 w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Maluch - edycja 2016 pn. Łańcucki Maluch 2016
Dodano: 2016-07-18 - Wykonanie prac remontowych i adaptacyjnych dla Zespołu Obsługi Szkół i Przedszkola w Wielopolu Skrzyńskim
Dodano: 2016-07-15 - Wykonanie zadania: Remont sanitariatów i korytarza w budynku Oddziału PZMiUW w Sanoku, ul. Piłsudskiego 10
Dodano: 2016-07-15 - Malowanie pomieszczeń w Izbie Skarbowej w Rzeszowie oraz urzędach skarbowych województwa podkarpackiego w 2016 r
Dodano: 2016-07-14