Przetargi.pl
PRZEBUDOWA-REMONT ORAZ ROZBUDOWA BUDYNKU PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W ODECHOWIE, GMINA SKARYSZEW

Burmistrz Miasta i Gminy Skaryszew ogłasza przetarg

  • Adres: 26-640 Skaryszew, ul. Słowackiego 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6103095 , fax. 048 6103089
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy Skaryszew
    ul. Słowackiego 6 6
    26-640 Skaryszew, woj. mazowieckie
    tel. 048 6103095, fax. 048 6103089
    REGON: 00052770100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skaryszew.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA-REMONT ORAZ ROZBUDOWA BUDYNKU PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W ODECHOWIE, GMINA SKARYSZEW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest PRZEBUDOWA-REMONT ORAZ ROZBUDOWA BUDYNKU PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W ODECHOWIE, GM. SKARYSZEW obejmująca: a) przebudowę części pomieszczeń oraz nowe zagospodarowanie powierzchni uzyskanych poprzez wyburzenie części ścianek oraz poszerzenie części otworów drzwiowych, b) adaptację nowych pomieszczeń na łazienki dla niepełnosprawnych, c) dobudowę wiatrołapu z profili aluminiowych ocieplonych, d) przebudowę instalacji wodno-kanalizacyjnej, ogrzewania i wentylacji, e) ocieplenie budynku i wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, f) przebudowę instalacji elektrycznych, g) budowę podjazdu dla niepełnosprawnych. Roboty budowlane będące przedmiotem postępowania mają na celu poprawę warunków pracy i doprowadzenie do zgodności z obowiązującymi przepisami sanitarno-higienicznymi. Szczegółowy zakres zamówienia według załączonych do siwz: przedmiaru robót stanowiącego (1 kpl -załącznik nr 2), dokumentacji projektowej (1 kpl załącznik nr 10), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (1 kpl- załącznik nr 11)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium: 5.000 zł - należy wnieść do dnia 03 września 2009 roku do godziny 10:00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1.1. Złożą ofertę zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ, 1.2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: - Wykażą wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegających na robotach budowlanych tożsamych zakresem do robót będącym przedmiotem zamówienia (każda) potwierdzonych dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie (roboty nie poparte tymi dokumentami nie będą brane pod uwagę). Należy podać rodzaj, wartość, datę i miejsce wykonania robót oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 1.5. Zapewnią kierowanie prowadzonymi robotami przez: kierownika budowy posiadającego wymagane prawem uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz wpisanego na listę członków właściwej Izby Samorządu Inżynierów Budownictwa. 1.6. Udokumentują, że nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 1.7. Udzielą 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot umowy. 1.8. Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 2.1. Wypełniony formularz oferty (na załączonym druku - zał. nr 1 do SIWZ), 2.2. Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia wykonany wg przedmiaru robót stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ, 2.3. Upoważnienie do podpisywania dokumentów- o ile nie wynika ono z załączonych dokumentów. 2.4. Aktualny dokument potwierdzający status prawny przedsiębiorcy tj. wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.5. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (druk oświadczenia - zał. nr 3 do SIWZ). 2.6. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (zał. nr 4 do SIWZ), 2.7. Informacja nt. przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiedzialnych za realizację robót (zał. nr 5 do SIWZ) wraz z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (załączyć uprawnienia dla kierownika robót oraz zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego). 2.8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (zał. nr 6), 2.9. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 2.10. wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 2.10. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (zał. nr 7). 2.11. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 2.12, wykonawca wskazał osoby, którymi dysponował. 2.12. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju, wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (zał. 8 do SIWZ). 2.13 Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skaryszew.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach