Przetargi.pl
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie indywidualnych usług kurierskich dla Urzędu Komitetu Integracji Europejskiej w zakresie pełnej obsługi korespondencji w obrocie krajowym i zagranicznym, polegające na jej przyjmowaniu, przemieszczaniu i dostarczaniu do adresata

Urząd Komitetu Integracji Europejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-580 Warszawa, ul. Szucha 23
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 455 52 55 , fax. 455 52 56, 4555535
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Komitetu Integracji Europejskiej
    ul. Szucha 23 23
    00-580 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 455 52 55, fax. 455 52 56, 4555535
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ukie.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie indywidualnych usług kurierskich dla Urzędu Komitetu Integracji Europejskiej w zakresie pełnej obsługi korespondencji w obrocie krajowym i zagranicznym, polegające na jej przyjmowaniu, przemieszczaniu i dostarczaniu do adresata
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonawca w ramach zamówienia będzie świadczył usługi kurierskie dla niżej wymienionych rodzajów przesyłek : 1)międzynarodowe przesyłki lotnicze: a)dokumentowe i paczki standardowe, o charakterze urzędowym, do instytucji Parlamentu Europejskiego w Luksemburgu i Brukseli w systemie person to person doręczone w czasie nie dłuższym niż 24h (1 dzień roboczy), od chwili nadania, według czasu adresata. b)dokumentowe ekspresowe o charakterze urzędowym, do instytucji Parlamentu Europejskiego w Luksemburgu i Brukseli w systemie person to person doręczone w czasie do godz. 12.00 dnia następnego, według czasu adresata. c)dokumentowe i paczki standardowe do instytucji państwowych, Ambasad i Przedstawicielstw państw w krajach Unii Europejskiej w czasie nie dłuższym niż 24h (1 dzień roboczy) od chwili nadania, według czasu adresata, d)dokumentowe ekspresowe do instytucji państwowych, Ambasad i Przedstawicielstw państw w krajach Unii Europejskiej doręczone w czasie do godz. 12.00 dnia następnego, według czasu adresata. e)dokumentowe i paczki standardowe do instytucji państwowych, Ambasad i Przedstawicielstw państw Europy nie należących do Unii Europejskiej w czasie nie dłuższym niż 48h (2 dni robocze) od chwili nadania, nie później jednak niż do końca drugiego dnia roboczego według czasu adresata. 2)krajowe przesyłki drogowe: a)dokumentowe standardowe w czasie nie dłuższym niż 24h (1 dzień roboczy) od chwili nadania, b)dokumentowe ekspresowe doręczone w czasie do godz. 12.00 dnia następnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641200003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy, tzn.: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2 Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać następujące warunki szczegółowe: -wykażą się niezbędnym doświadczeniem, tj. należytym wykonaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują należycie co najmniej 1 usługę która odpowiada swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, przy czym przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem Zamawiający rozumie świadczenie usług kurierskich w zakresie pełnej obsługi korespondencji w obrocie krajowym i zagranicznym, polegające na jej przyjmowaniu, przemieszczaniu i dostarczaniu do adresata, o wartości nie mniejszej niż 80 000.00 PLN. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca wraz z ofertą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lub odpowiedni dokument potwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, 3. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi będące przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł PLN, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (sporządzony według wzoru przedstawionego na załączniku nr 5 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ukie.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach