Przetargi.pl
Przebudowa przystani kajakowej na rzece Prośnie w Wieruszowie

Burmistrz Wieruszowa ogłasza przetarg

  • Adres: 98-400 Wieruszów, Rynek
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48627832610 , fax. +48627832611
  • Data zamieszczenia: 2019-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Wieruszowa
    Rynek 1-7
    98-400 Wieruszów, woj. łódzkie
    tel. +48627832610, fax. +48627832611
    REGON: 25085539200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wokiss.pl/wieruszowm/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa przystani kajakowej na rzece Prośnie w Wieruszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa przystani kajakowej, tj. budowa pływających pomostów na rzece Prośnie w Wieruszowie wraz z kładką łączącą pływające platformy z istniejącym ciągiem komunikacyjnym, tj. chodnikiem 2.Inwestycja swym zakresem obejmuje: - wykonanie fundamentów konstrukcji, tj. wykonanie robót ziemnych, wykonanie żelbetowych stóp fundamentowych, wykonanie stalowych wsporników podpierających spoczniki kładki, - wykonanie i montaż ciągu komunikacyjnego, tj. wykonanie konstrukcji pomostów komunikacyjnych, deskowanie powierzchni pomostu z desek mostowych, malowanie desek pomostowych farbą antypoślizgową, - wykonanie i montaż pomostów pływających, tj. wykonanie konstrukcji pomostów, deskowanie powierzchni pomostów z desek pomostowych, malowanie desek pomostowych farbą antypoślizgową, - wykonanie obarierowania i obróbek blacharskich. 3.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w ogłoszeniu o zamówieniu, w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ, w dziale SIWZ dotyczącym „opisu sposobu obliczania ceny”, w projekcie umowy oraz w sposobie dokonywania zmian tego przedmiotu w trakcie realizacji umowy, które to dokumenty są załącznikami do niniejszej SIWZ. 4.Zamówieniem objęte jest również: 1)wykonanie wszelkich robót i czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte w przetargowym przedmiarze robót, na których okoliczność zostanie sporządzony protokół konieczności robót, 2)pełna obsługa geodezyjna budowy: tyczenie, inwentaryzacja powykonawcza (3 egzemplarze), 3)dopełnienie wszelkich zaleceń wynikających z wszystkich uzgodnień branżowych, 4)zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy i wokół niego oraz ubezpieczenie budowy, 5)inne czynności wynikające z przepisów branżowych bądź specyfiki zamówienia. 5.Wykonawca zobowiązany jest w ramach oferowanej ceny do: 1)rzetelnego i terminowego wykonania powierzonych robót zgodnie z dokumentacją projektowo-kosztorysową, profesjonalną wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej, przepisami technicznymi, bhp i ppoż., obowiązującymi normami technicznymi, przepisami prawa oraz zaleceniami Zamawiającego, 2)przeprowadzenia wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem przedmiotu zamówienia, 3)zabezpieczenia terenu robót pod względem bhp i ppoż., oraz ponoszenia odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji umowy oraz do ubezpieczenia budowy, 4)opracowania przed rozpoczęciem prac planu BIOZ, 5)zabezpieczenia przed rozpoczęciem prac terenu budowy przed wejściem osób trzecich oraz odpowiedniego oznaczenia terenu budowy, 6)wykonania robót z materiałów własnych i dostarczenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu zgłoszenia obiektu do odbioru wymaganych prawem certyfikatów, atestów i zaświadczeń o dopuszczeniu zastosowanych materiałów do stosowania w budownictwie, 7)przedłożenia na żądanie Zamawiającego dowodów zakupu materiałów podstawowych i atestów stwierdzających zgodność użytych materiałów z obowiązującymi normami oraz przedłożenia na zakupione przez siebie materiały kart gwarancyjnych i wszelkich innych dokumentów koniecznych do realizacji uprawnień wobec producenta lub sprzedawcy materiałów, 8)zgłaszania robót zanikających lub ulegających zakryciu. Niezgłoszenie tych robót daje podstawę Zamawiającemu do żądania odkrycia robót i przywrócenia stanu poprzedniego na koszt i ryzyko Wykonawcy, 9)zgłaszania zamiaru wykonania robót zamiennych do Zamawiającego - powyższa zamiana musi uzyskać akceptację Zamawiającego, 10)przerwania robót na żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenia wykonywanych robót, 11)niezwłocznego uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, 12)dostarczenia na żądanie Zamawiającego własnym kosztem i staraniem wszelkich pomiarów, atestów i niezbędnych badań wykonanych przez właściwe i niezależne jednostki badawcze). 6.W oferowanej cenie ofertowej należy przewidzieć koszt robót przygotowawczych. 7.Wykonawca zamówienia winien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Bezwzględnie należy zapoznać się z dokumentacją techniczną (budowlaną) zadania. Zamawiający informuje, iż istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania. 8.Użyte w dokumentacji projektowej, STWIOR czy przedmiarze robót nazwy urządzeń, materiałów oraz ich parametry techniczne i wymiary, które mogłyby wskazywać lub kojarzyć się z producentem lub firmą nie mają na celu preferowania materiału, urządzenia czy wyrobu danego producenta. 9.Wykonawca zobowiązany jest w imieniu Zamawiającego do uzyskania decyzji na użytkowanie przedmiotu zamówienia. 10.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, zamiennych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał jest równoważny w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno-jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne (pod rygorem odrzucenia oferty). Zastosowanie rozwiązań równoważnych, zamiennych każdorazowo musi zostać zaakceptowane przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45244000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu - wpłata przelewem na konto Zamawiającego: 46 1020 4564 0000 5102 0060 0619 PKO BP S.A. o/Wieruszów 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3.Sposób przekazania: Przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 4.Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 5.Gwarancja lub poręczenie muszą być nieodwołalne, bezwarunkowe, realizowane na pierwsze pisemne wezwanie zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony druk „Formularz ofertowy”, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie; 2.Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 3.Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie; 4.Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy); Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 Pzp).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach