Przetargi.pl
Dokończenie zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa rowów w osiedlach Zapusta i Wola Dzierlińska w Sieradzu na odcinkach od rzeki Myi do ulicy Ludowej

Gmina Miasto Sieradz ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, plac Wojewódzki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 826 61 28 , fax. 43 822 30 05
  • Data zamieszczenia: 2021-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Sieradz
    plac Wojewódzki 1
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 43 826 61 28, fax. 43 822 30 05
    REGON: 73093433500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sieradz.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dokończenie zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa rowów w osiedlach Zapusta i Wola Dzierlińska w Sieradzu na odcinkach od rzeki Myi do ulicy Ludowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dokończenie przebudowy/odbudowy istniejących rowów Z i Z-2 odprowadzających wody z terenu osiedli Zapusta i Wola Dzierlińska. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących elementów: a) dokończenie przebudowy/odbudowy rowu Z na odcinku od rzeki Myji do ul. Ludowej - km 0+000 do km 3+600, b) dokończenie przebudowy/odbudowy rowu Z-2 na odcinku od rowu Z do ul. Wiejskiej - km 0+000 do km1+518. 3. W ramach realizacji ww. elementów przewiduje się realizacje robót zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik 6 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania harmonogramu rzeczowo-finansowego robót i przedstawienia go Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. Harmonogram powinien odzwierciedlać planowane terminy realizacji podstawowych elementów inwestycji i planowane koszty związane z realizacją tej inwestycji. 5. Zamawiający udostępnia przedmiar robót jako materiał poglądowy. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić kosztorys ofertowy, zgodnie z zapisami rozdziału XXIV SIWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu kosztorys ofertowy, na podstawie którego wyliczył cenę zamówienia podaną w ofercie. W związku z tym, iż Wykonawcy przysługuje z tytułu niniejszej umowy wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys powyższy ma jedynie charakter pomocniczy. 6. Postępowanie z materiałami z rozbiórki i demontażu Wykonawca każdorazowo powinien ustalić z Zamawiającym. Materiały zakwalifikowane do ponownego wykorzystania powinny zostać przewiezione w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Materiały sztukowe należy spaletować. 7. W ramach zamówienia należy wykonać: roboty budowlane i czynności określone w dokumentacji projektowej, decyzjach oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. prowadzenie obsługi geodezyjnej, wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie dokumentacji powykonawczej, itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić prace zgodnie z dokumentacją projektową, w tym zgodnie z wszystkimi decyzjami, postanowieniami, uzgodnieniami i warunkami. Wykonawca jest zobowiązany wystąpić do zarządcy drogi o zajęcie pasa drogowego, opracować i uzgodnić projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych w pasie drogowym i uzyskać decyzję na zajęcie pasa drogowego w zakresie niezbędnym do prowadzenia robót (dotyczy m.in. robót w pasie drogo wojewódzkiej). Po zakończonych robotach w pasie drogowym, nawierzchnie należy odtworzyć. Wykonawca jest zobowiązany uzyskać dokument potwierdzający odbiór pasa drogowego przez zarządcę drogi. 8. Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszystkie roboty w tym branżowe i sieciowe oraz uzyskać dokumenty potwierdzające prawidłowość ich wykonania. W przypadku robót sieciowych np. wodnokanalizacyjnych, dokumentem potwierdzającym prawidłowość wykonania robót będzie protokół odbioru robót z udziałem przedstawiciela Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Sieradzu uprawnionego do pełnienia czynności odbiorowych. 9. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składa się m.in. dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 5 do SIWZ, obejmująca m.in. projekt budowlany i wykonawczy, przedmiary, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacja określająca zasady postępowania przetargowego. 10. Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić wycinkę drzew i krzewów w ścisłej współpracy ze wszystkimi właścicielami działek, na których przewidziano drzewa i krzewy do usunięcia. Drzewo z wycinki stanowi własność właścicieli poszczególnych nieruchomości. Na każdej działce należy dokonać weryfikacji i ostatecznej kwalifikacji drzew i krzewów do wycinki, dokonać w imieniu i na rzecz właściciela zgłoszenia zamiaru wycinki, usunąć zakwalifikowane drzewa i krzewy, zutylizować materiał drzewny pozostały po wycince, oprócz materiału drzewnego zakwalifikowanego do wykorzystania przez właściciela. 11. Wykonawca jest zobowiązany przewieźć we wskazane miejsce wskazane drewno zakwalifikowane do wykorzystania przez właścicieli. Zobowiązanie w tym zakresie przestaje obowiązywać, gdy odległość przewozu przekracza 20 km w linii prostej, licząc od granic miasta Sieradza. W tych przypadkach Wykonawca jest zobowiązany do załadunku drewna na środek transportu właścicieli. 12. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia robot w taki sposób, aby ograniczyć do niezbędnego minimum teren do czasowego zajęcia, konieczny do wykonania robót. Teren po czasowym zajęciu należy uporządkować i przywrócić do stanu pierwotnego. Ewentualne roszczenia właścicieli zajętych nieruchomości z tytułu trwałych szkód w uprawach lub nieruchomościach powstałych w trakcie robót pokrywa Wykonawca. 13. Zamawiający zastrzega sobie, aby roboty zostały rozpoczęte od oczyszczenia przepustów pod drogą wojewódzką i prac związanych z umocnieniem rowów pod mostem i przepustem PKP. 14. Zamawiający zaleca, by przed złożeniem ofert Wykonawca odbył wizję lokalną na terenie planowanej inwestycji. W związku z powyższym na podstawie art. 9a ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający wyznaczy termin składania ofert odpowiednio dłuższy od minimalnego terminu składania ofert określonego w ustawie Pzp. Koszty odbycia wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 15. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, które polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320): a) roboty związane z wykonaniem robót ziemnych, b) roboty związane z wykonaniem przepustów i rurociągów, c) roboty związane z wykonaniem umocnienia dna i skarp rowu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45244000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach