Przetargi.pl
Przebudowa przedszkola w Dąbrowie Biskupiej

Gmina Dąbrowa Biskupia ogłasza przetarg

  • Adres: 88-133 Dąbrowa Biskupia, Ul. Topolowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3512170 , fax. 52 5065420
  • Data zamieszczenia: 2019-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Biskupia
    Ul. Topolowa 2
    88-133 Dąbrowa Biskupia, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3512170, fax. 52 5065420
    REGON: 92350731000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://gm-dabrowa-biskupia.rbip.mojregion.info

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa przedszkola w Dąbrowie Biskupiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. : Przebudowa przedszkola w Dąbrowie Biskupiej Zakres robót budowlanych : 1) wymiana wykładzin pcv (korytarze oraz pomieszczenia nr 2,4,5,6,9,10,14,15,16) : - zerwanie istniejących wykładzin, - zagruntowanie podłoża, - warstwa samopoziomująca, - ułożenie elastycznej prasowanej wykładziny homogenicznej, 2) wymiana podłogowych płytek ceramicznych ( wszystkie istniejące sanitariaty oraz pomieszczenie gospodarcze nr 7) : - zerwanie istniejących płytek podłogowych, - zagruntowanie podłoża , - warstwa samopoziomująca, - ułożenie płytek ceramicznych podłogowych ( wraz z cokolikami ); 3) ułożenie płytek podłogowych ceramicznych ( pomieszczenia : sanitariat przy sali nr 9, pomieszczenie nr 11 i 12) : - zerwanie wykładziny podłogowej PCV, - zagruntowanie podłoża, - warstwa samopoziomująca, - ułożenie płytek podłogowych z cokolikami. 4) rozebranie ścianek działowych przy kabinach w.c.; 5) wykucie z obrobieniem otworu na drzwi w ścianie na w.c. dla osób niepełnosprawnych; 6) wykucie z obrobieniem otworu na drzwi w pokoju nr 15, stołówki nr 10 oraz przy w.c. dla osób niepełnosprawnych; -poszerzenie otworów drzwiowych – 2 szt. przy w-c dla personelu; 7) wykonanie nowych kabin przy w.c.; 8) wymiana płytek ceramicznych ściennych w istniejących sanitariatach oraz pomieszczeniu gospodarczym nr 7 : - zerwanie płytek ceramicznych ściennych, - zagruntowanie ścian po rozebranych płytkach, - ułożenie nowych płytek ceramicznych (glazura) ściennych na wys. 2,0 m w pom. jw. 9) ułożenie płytek ceramicznych w sanitariacie przy sali nr 9 oraz pomieszczeniu nr 11 i 12; 10) wykucie oraz obrobienie otworu drzwiowego przy sali nr 6; 11) rozebranie ścianki działowej w sanitariacie przy sali nr 6 ; 12) wykonanie ścianki działowej w sanitariacie dla personelu; 13) zamurowanie ścianki od strony korytarza w sanitariacie przy sali nr 6; 14) wykonanie ścianek działowych systemowych z płyt na stelażu aluminiowym przy pomieszczeniu , nr 11 i 12, sanitariatach przy sali nr 9 oraz między pomieszczeniem 15 i 16; Między pomieszczeniami 11 i 12 ze ścianką przeszkloną (doświetlenie pomieszczenia nr 12 ) ; 15) wykonanie ścianki przeszklonej na profilach metalowych z drzwiami na korytarzu przy pomieszczeniach dla cateringu; 16) wymiana wszystkich istniejących skrzydeł drzwiowych oraz wykonanie nowych drzwi w pomieszczeniach; Drzwi do sanitariatów z nawiewem w dolnej części drzwi; 17) wykonanie ściany z gazobetonu z drzwiami o klasie odporności ogniowej EI-30 oddzielającą przedszkole od klatki schodowej; 18) zamurowanie dwóch okien przy kotłowni olejowej, otynkowanie zamurowanych otworów; 19) wykonanie nowego okna pcv przy kotłowni olejowej z otworami wentylacyjnymi pod parapetem; 20) wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych przy wejściu bocznym; 21) zamurowanie wnęk w ścianach przy korytarzu, otynkowanie zamurowanych wnęk; 22) poszerzenie wnęki na grzejnik na korytarzu przy w.c. dla osób niepełnosprawnych oraz wnęki na dwie skrzynki hydrantów p.poż; 23) skucie starych oraz wykonanie nowych okładzin ścian z płytek ściennych przy istniejących umywalkach w salach; 24) rozebranie istniejącego sufitu podwieszanego (stelaż aluminiowy oraz okładzina sufitu) w salach nr 2,4,6. 25) wykonanie nowego sufitu podwieszanego- płyta gipsowo-kartonowa ogniochronna na stelażu metalowym; 26) przedłużenie rur wentylacyjnych od wywietrzaków dachowych do sufitu podwieszanego; 27) zamontowanie 3 szt. kratek wentylacyjnych ( z ruchomymi lamelami ) w suficie podwieszanym w salach nr 2,4,6; 28) malowanie ścian farbą emulsyjną ; 29) malowanie ścian farbą olejną- lamperia ; 30) malowanie farbą olejną przepierzenia z siatki metalowej w szatni; 31) uzupełnienie ściany z gazobetonu między korytarzem a salą nr 2 ; ściana od poziomu sufitu podwieszanego do dachu; ściana z izolacją termiczną; 32) wykonanie obudowy drewniano-ażurowej grzejników; 33) przebudowa instalacji wod.-kan., grzejników centralnego ogrzewania, sanitariatów, wewnętrznych hydrantów p.-poż. zgodnie projektem branży sanitarnej; 34) wentylacja mechaniczna; 35) przebudowa instalacji elektrycznej ( instalacja gniazd wtyczkowych oraz instalacja oświetleniowa ) zgodnie z projektem branży elektrycznej; 36) wykonanie placu zabaw ; Zakres robót obejmuje : karczowanie krzewów, rozebranie bieżni żużlowej wraz z obrzeżami trawnikowymi, niwelację terenu , uzupełnienie ziemi urodzajnej po rozbiórce bieżni, montaż urządzeń zabawowych, dwóch ławek i dwóch koszy na śmieci (zgodnie z projektem),uzupełnienie trawy po montażu urządzeń, grodzenie terenu z furtką ( profile zgodnie z projektem); 37) utwardzenie terenu; Projekt przewiduje budowę odcinka drogi łączącej istniejącą drogę wewnętrzną z wejściem do budynku przedszkola oraz utwardzenie terenu przed wejściem do budynku o łącznej powierzchni 362m². Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na podbudowie z krawężnikami betonowymi ( zgodnie z projektem branży drogowej) . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa ( załącznik nr 1 do SIWZ), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR ) ( załącznik nr 2 do SIWZ). Przedmiary robót ( załącznik nr 3 do SIWZ ) są jedynie dokumentem pomocniczym dla Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 7000,00 zł ( słownie : siedem tysięcy złotych ). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dla wadium wniesionego w pieniądzu decyduje data wpływu środków na konto Zamawiającego. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2018 poz. 110, z póz zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 73 9551 0002 0200 0101 2000 0005 w Banku Spółdzielczym w Piotrkowie Kujawskim Oddział w Dąbrowie Biskupiej z dopiskiem: Wadium na przetarg – Przebudowa przedszkola w Dąbrowie Biskupiej . Wadium wniesione w innej formie niż pieniądzu należy złożyć w oryginale. Wadium dla Wykonawców składających ofertę wspólnie może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z sesji otwarcia ofert przekażą bez wezwania Zamawiającemu : - oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp ( wzór załącznik nr 7 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach