Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczenia czytelni na sale lekcyjne w budynku Szkoły Muzycznej w Dębicy

Państwowa Szkoła Muzyczna I Stopnia im. K. Pendereckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 39-200 Dębica, ul. Tadeusza Kościuszki 8
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 670 20 80 , fax. 0-14 670 20 80
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Szkoła Muzyczna I Stopnia im. K. Pendereckiego
    ul. Tadeusza Kościuszki 8 8
    39-200 Dębica, woj. podkarpackie
    tel. 0-14 670 20 80, fax. 0-14 670 20 80
    REGON: 00028427900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psmdebica.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczenia czytelni na sale lekcyjne w budynku Szkoły Muzycznej w Dębicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje - Przebudowę pomieszczenia czytelni na sale lekcyjne w budynku Szkoły Muzycznej w Dębicy Przetarg nieograniczony poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 - Prawo zamówień publicznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy, tj: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Oferent musi posiadać uprawnienia w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, lub dysponować kadrą posiadającą uprawnienia: -do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń -do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie instalacji sanitarnych bez ograniczeń -do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie instalacji elektrycznych bez ograniczeń 3.Oferent musi wykazać min. 1 zrealizowaną pracę w charakterze generalnego wykonawcy lub wykonawcy polegającą na budowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie obiektów oświatowych lub kulturalnych o wartości min. 100 000,00 zł - w okresie ostatnich 5 lat, potwierdzoną referencjami. 4.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez Oferenta do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie oferenta, że spełnia warunki udziału w przetargu, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej z podaniem osób upoważnionych do występowania w imieniu oferenta, kapitału założycielskiego i profilu działania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu przez oferenta ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. Zaświadczenie winno być wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzającego że oferent nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Zaświadczenie winno być wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Wykaz fachowego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia, 6.Potwierdzone kserokopie uprawnień kierownika budowy oraz kierowników robót - zakres uprawnień musi obejmować przedmiot zamówienia, 7.Potwierdzone kserokopie zaświadczeń o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa dla kierownika budowy oraz kierowników robót, 8.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, Wykaz winien zawierać: -nazwę zleceniodawcy, -miejsce wykonania -opis robót -okres realizacji -wartość za jaką odpowiedzialny był oferent. 9.Oświadczenie o ewentualnych podwykonawcach i przewidywanym zakresie prac, które zostaną im przekazane, 10.Kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że dostawca lub wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psmdebica.republika.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach