Przetargi.pl
Remont budynku Domu Ludowego w Łukawcu Dolnym

Gmina Trzebownisko ogłasza przetarg

  • Adres: 36-001 Trzebownisko, Trzebownisko 976
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 7713700 , fax. 017 7713719
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzebownisko
    Trzebownisko 976 976
    36-001 Trzebownisko, woj. podkarpackie
    tel. 017 7713700, fax. 017 7713719
    REGON: 69058215700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebownisko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Domu Ludowego w Łukawcu Dolnym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót remontowych obejmuje: - zmianę poszycia dachu wraz ze zmianą uszkodzonych części konstrukcji ( do 30%), - wykonanie nowych obróbek blacharskich z rurami spustowymi, - remont ocieplenia stropu nad parterem ( ocieplenie wełną mineralną 18 cm układaną pomiędzy elementami konstrukcyjnymi + wiatroizolacja i paraizolacja), - wymianę komina od stropu nad połać dachu, - montaż podwójnych płyt kartonowo - gipsowych na stalowym stelażu na powierzchni sufitów sali i korytarza i wzmocnienie konstrukcji, - malowanie sufitu i ścian sali i korytarza po robotach remontowych. Całość robót należy wykonać zgodnie z opisem, projektem, specyfikacjami technicznymi, ze sztuką budowlaną oraz z obowiązującymi normami i przepisami. Wszystkie elementy konstrukcyjne stalowe należy oczyścić i zabezpieczyć antykorozyjnie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452625006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy a. złożą oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - Posiadają uprawnienia do wykonania niniejszego zamówienia, - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia b. wykażą, że posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności i nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń o zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności, c. wykażą, że wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie postępowania przynajmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości (wartość co najmniej 100.000 zł), dat wykonania i odbiorów oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie d. wykażą, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy złożą: 1. Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego i oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych w okresie pięciu lat co najmniej dwóch robót budowlanych o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości -wartość co najmniej 100.000 zł każdej roboty, oraz daty i miejsca wykonania - do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz ich uprawnienia i zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów. 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia i potencjału technicznego w przypadku wskazania w wykazie osób, którymi dysponował będzie wykonawca. Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie ; spełnia - nie spełnia Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania wniosków przez wykonawców występujących wspólnie, dokumenty wymienione w punkcie 1, 2, 3 załączy każdy z podmiotów występujących wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trzebownisko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach