Placówka Opiekuńczo-Interwencyjna "Przystanek Dobrej Nadziei" ogłasza przetarg
- Adres: 50-533 Wrocław, ul. Borowska 181/187
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 7998906 , fax. 071 7998907
- Data zamieszczenia: 2009-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Placówka Opiekuńczo-Interwencyjna "Przystanek Dobrej Nadziei"
ul. Borowska 181/187
50-533 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 7998906, fax. 071 7998907
REGON: 00018088700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadzieja.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa pomieszczeń w Placówce Opiekuńczo-Interwencyjnej Przystanek Dobrej Nadziei przy ul.Borowskiej 181-187 we Wrocławiu ETAP II, MODERNIZACJA SANITARIATÓW I i II PIĘTRO - STRONA PRAWA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Roboty budowlane, instalacje elektr. i sanitarne związane z modernizacją 6 węzłów sanitarnych na I i II pietrze na stronie prawej budynku. Wymiana instalacji elektr. we wszystkich pomieszczeniach i korytarzach I i II piętra na stronie prawej budynku. Wymiana drzwi, wkładzin podłogowych, ocyklinowanie i lakierowanie parkietów w wytypowanych pomieszczeniach I i II piętra na stronie prawej budynku. Malowanie ścian i sufitów we wszystkich pomieszczeniach I i II piętra na stronie prawej budynku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 10 000,00PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 5.1. posiadają uprawnienia do wykonywania prac objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 5.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5.3.wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat lub w okresie prowadzonej działalności jeśli jest on krótszy, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością w wys. min. stanowiącym przedmiot zamówienia. 5.4.dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi - kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. Wymagane jest by w/w osoba była członkiem Izby Inżynierów Budownictwa, 5.5.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5.6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.7.Polisę ubezpieczeniową - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ( kwota ubezpieczenia - minimum 200.000,00 zł.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w sprawie ubiegania sie o zamówienie publiczne (wzór nr 2.2) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Stan zatrudnienia oraz wskazanie osób pełniących funkcje: kierownika budowy (wzór nr 2.4) 4. Uprawnienia budowlane w/w osób wskazanych zgodne z zakresem przedmiotu zamówienia 5. Aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do Izby osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie- branża elektr.. ( j.w.) 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - (wzór nr 2.5) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należyta starannością 7. Wykaz dokumentów potwierdzających, że roboty wymienione w załączniku - wzór nr 2.5 zostały wykonane z należyta starannością - (wzór nr 2.6) 8. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 9. Oświadczenie Wykonawcy o kontynuacji ubezpieczenia OC przez okres realizacji robót (wzór nr 2.7)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nadzieja.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont ścian zrębowych drewnianego kościoła pw. św. Jana Nepomucena usytuowanego przy al. Dąbskiej na terenie Parku Szczytnickiego we Wrocławiu - Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana pokrycia dachowego i remont kominów budynku przy ul. Ks. Gorczycy 2 i Placu Wolności 7 w Sycowie
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane w gminnych lokalach użytkowych położonych we Wrocławiu - ZZK - WP/3400/80/16
Dodano: 2016-07-27 - Remont dachu budynku przy ul. Dworcowej 12 we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane w gminnych lokalach mieszkalnych (pustostanach) położonych we Wrocławiu -ZZK - WP/3400/95/16
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku usługowego przy pl. św. Macieja 5a we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja gminnych lokali mieszkalnych (pustostanów) położonych we Wrocławiu przy ulicy:Stanisława Worcella 7/1, Ptasiej 32/2, Jana Rubczaka 25A/4, Ołbińskiej 3/5, gen. Józefa Hallera 147/54A. ZZK - WP/3408/93/16
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja gminnych lokali mieszkalnych (pustostanów) położonych przy ul. Mierniczej 24/12, Ołbińskiej 7/9, Łukasińskiego 10/20, Ołbińskiej 20/2, Ołbińskiej 18/10 we Wrocławiu. ZZK - WP/3408/92/16
Dodano: 2016-07-25 - Modernizacja gminnych lokali mieszkalnych (pustostanów) położonych we Wrocławiu przy ul. Kurkowej 67 i 69 oraz przy pl. Stanisława Staszica 3 i 16 - ZZK-WP/3408/94/16.
Dodano: 2016-07-25 - Remont dachu budynku mieszkalno - usługowego przy ul. Chmielnej 2 w Chojnowie (Działka nr 352, obręb 4 Miasto Chojnów)
Dodano: 2016-07-22