Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń w Placówce Opiekuńczo-Interwencyjnej Przystanek Dobrej Nadziei przy ul.Borowskiej 181-187 we Wrocławiu - I etap, wymiana elektrycznych wewnętrznych linii zasilających

Placówka Opiekuńczo-Interwencyjna "Przystanek Dobrej Nadziei" ogłasza przetarg

  • Adres: 50-533 Wrocław, ul. Borowska 181/187
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7998906 , fax. 071 7998907
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Placówka Opiekuńczo-Interwencyjna "Przystanek Dobrej Nadziei"
    ul. Borowska 181/187
    50-533 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7998906, fax. 071 7998907
    REGON: 00018088700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadzieja.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń w Placówce Opiekuńczo-Interwencyjnej Przystanek Dobrej Nadziei przy ul.Borowskiej 181-187 we Wrocławiu - I etap, wymiana elektrycznych wewnętrznych linii zasilających
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ? demontaż istniejących wlz ? wykonanie nowych wlz ? demontaż rozdzielnic piętrowych na 1 piętrze po lewej stronie, na 1 i 2 piętrze po prawej stronie ? instalowanie nowych rozdzielnic w miejsce zdemontowanych ? wykonanie pomiarów elektr. Instalacje. Istniejące wlz wykonane przewodami aluminiowymi w złym stanie technicznym zastąpić nowymi, miedzianymi. Wszystkie nowe wlz wykonać przewodami 4xLgY16+LgYżo16 w rurach winidurowych RL47. Instalacje układać w piwnicy na tynku, na parterze w kanałach istniejących i pod tynkiem, na 1 i 2 piętrze pod tynkiem. Istniejące wlz zdemontować. Nowe wlz podłączyć do tych samych zabezpieczeń w TG co istniejące. Nowe wlz : -od TG do T1L i T2L -od TG do T1P i T2P -od TG do TPS -od TG do TPH i T1H -od TG do RW1,RW2 i RW3 Odgałęzienia od wlz do rozdzielnic na 1 piętrze, na parterze (przy TPH) i w piwnicy wykonać przy pomocy bloków rozdzielczych 1-bieg. 160A instalowanych w skrzynkach RN1x12-55 (N+PE) lub podobnych. Istniejące wlz wykonane przewodami miedzianymi 5x16mm2 są w dobrym stanie technicznym do wykorzystania: -od TG do TP1 (korytarz na parterze) -od TG do TPK (kuchnia) Maksymalne zabezpieczenia każdego wlz w TG wynosi 63A Rozdzielnice. Rozdzielnice TP1, TPS, T2L, TPK, TPH, T1H są nowe, pozostają bez zmian. Rozdzielnice T1L, T1P, T2P są stare, w złym stanie technicznym, należy je wymienić na nowe wg. nin. projektu. Rozdzielnice żeliwne w piwnicy należy wymienić łącznie z wymianą całej instalacji elektrycznej w piwnicy. Wymiana ta nie wchodzi w zakres nin. robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1000,00PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 5.1. posiadają uprawnienia do wykonywania prac objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 5.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5.3.wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat lub w okresie prowadzonej działalności jeśli jest on krótszy, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością w wys. min. 500 000,00 zł. stanowiącym przedmiot zamówienia. 5.4.dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi - kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. Wymagane jest by w/w osoba była członkiem Izby Inżynierów Budownictwa, 5.5.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5.6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.7.Polisę ubezpieczeniową - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - kwota ubezpieczenia - minimum 100.000,00 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu udokumentowania spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w Rozdziale 5, Wykonawcy wraz z ofertą przedłożą oświadczenia i dokumenty wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ -Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu tj.: 1. Oświadczenie Wykonawcy w sprawie ubiegania sie o zamówienie publiczne -wzór nr 2.2 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Stan zatrudnienia oraz wskazanie osób pełniących funkcje: kierownika budowy -wzór nr 2.4 4. Uprawnienia budowlane w.w osób wskazanych zgodne z zakresem przedmiotu zamówienia 5. Aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do Izby osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie- branża elektr.. j.w. 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wzór nr 2.5 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należyta starannością 7. Wykaz dokumentów potwierdzających, że roboty wymienione w załączniku - wzór nr 2.5 zostały wykonane z należyta starannością - wzór nr 2.6 8. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 9. Oświadczenie Wykonawcy o kontynuacji ubezpieczenia OC przez okres realizacji robót -wzór nr 2.7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nadzieja.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach