Gmina Sędziszów Małopolski ogłasza przetarg
- Adres: 39120 Sędziszów Małopolski, ul. Rynek
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 22 16 001 , fax. 17 22 16 313
- Data zamieszczenia: 2018-08-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sędziszów Małopolski
ul. Rynek 1
39120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie
tel. 17 22 16 001, fax. 17 22 16 313 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sedziszow-mlp.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ W CELU UTWORZENIA KLUBU „SENIOR +” W SĘDZISZOWIE MAŁOPOLSKIM - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową pomieszczeń w budynku przy ulicy Jana Pawła II 29 w Sędziszowie Małopolskim w celu utworzenia Klubu „Senior +”. 2. Roboty budowlane, o których mowa w pkt 1, obejmują: – przebudowę i zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń na Klub Seniora - przebudowę istniejących schodów - przebudowę i wykonanie instalacji wewnętrznych - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej 3. Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać zamówienie opisane w Dokumentacji projektowej (Projekt budowlany, Przedmiary robót) i STWiORB. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. W razie wystąpienia rozbieżności w ww. dokumentach, których nie można usunąć w drodze odniesienia się do reguł sztuki budowlanej i zasad wiedzy technicznej, interpretacja zapisów będzie uzgadniana z uwzględnieniem poniższej hierarchii: Umowa, SIWZ, Dokumentacja projektowa, STWiORB. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A/ DOKUMENTY SKŁADANE RAZEM Z OFERTĄ 1. zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów 2. dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy, w przypadku gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych. 3. dokument pełnomocnictwa, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. dla oferty równoważnej oświadczenie, że Wykonawca składa ofertę równoważną, oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji i dokumentacji technicznej, wykaz zmian zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów lub urządzeń równoważnych. B/ DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT Zgodnie z art. 24 ust. 11 wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z sesji otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wzór załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa wyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie prac budowlanych węzłów sanitarnych na dwóch kondygnacjach Oddziału Pielęgnacyjnego wraz z wymianą pionu dezynfektora w Zakładzie Pielęgnacyjno-Opiekuńczym SPZOZ w Stalowej Woli
Dodano: 2024-07-30 - Remont części pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie - III etap
Dodano: 2024-07-29 - "Przebudowa klatki schodowej w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie przy ul. Sienkiewicza 12".
Dodano: 2024-07-29 - Remont i restauracja ruin zamku Kmitów w Manastercu (Zamek Sobień)
Dodano: 2024-07-29 - Dostosowanie budynku Urzędu Skarbowego w Krośnie przy ul. Składowej 5 do wymagań ochrony przeciwpożarowej
Dodano: 2024-07-29 - Remont infrastruktury drewnianej, wymiana pokryć z trzciny i elementów drewnianych na dachach chat i na wiacie edukacyjnej
Dodano: 2024-07-26 - Modernizacja obiektu dawnego składu węgla WDK w Rzeszowie - z przeznaczeniem na pomieszczenia magazynowe.
Dodano: 2024-07-25 - Przebudowa i remont części budynku Medyczno-Społecznego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Przemyślu
Dodano: 2024-07-25 - Wykonanie robót budowlanych i konserwatorskich w zabytkowym budynku dworu w Roźwienicy
Dodano: 2024-07-25 - Renowacja istniejącego oraz budowa nowego placu zabaw w ramach projektu pn. „Budowa Samorządowego Żłobka w Czerminie w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w miejscowości Czermin, 39-304 Czermin 454”
Dodano: 2024-07-24