Gmina Brzeziny ogłasza przetarg
- Adres: 95-060 Brzeziny, ul. Henryka Sienkiewicza
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 468 743 699, , fax. 468 743 699
- Data zamieszczenia: 2020-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeziny
ul. Henryka Sienkiewicza 16A
95-060 Brzeziny, woj. łódzkie
tel. 468 743 699, , fax. 468 743 699
REGON: 10615640000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabrzeziny.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej w Bogdance, gm. Brzeziny - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową części pomieszczeń w kondygnacji podziemnej budynku Szkoły Podstawowej w Bogdance. Zakres prac stanowi zakończenie procesu przebudowy i termomodernizacji obiektu, jaki trwa i realizowany jest od 2018 roku. Obiekt jest w okresie gwarancji na prace termomodernizacyjne, które w części ingerowały w pomieszczenia kondygnacji podziemnej tj. wykonanie kotłowni, składu opału, wykonanie instalacji c.o., docieplenie ścian zewnętrznych i wymiana stolarki okiennej oraz przebudowa schodów do kotłowni, wykonanie naświetli pomieszczeń piwnicznych. Zakres robót obejmuje roboty budowlane, elektryczne oraz sanitarne. Budynek szkoły w Bogdance, zlokalizowany jest na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 109/2. Szczegółowy zakres robót będący przedmiotem zamówienia obejmują projekty budowlane, audyt energetyczny i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót– zał. nr 9 do niniejszej SIWZ. Przedmiary robót (załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ) stanowią element pomocniczy do wyceny prac. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotem zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Brak określenia warunku w powyższym zakresie. Należy złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne – zał. nr 2 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa: 1.1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1, 1.2. oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2, 1.3. oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3, 1.4. pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Pzp do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy, wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ, 1.5. pełnomocnictwo, 1.6. kosztorys ofertowy, wykonany na podstawie przedmiarów robót. Zamawiający dopuszcza sporządzenie kosztorysu ofertowego w wersji uproszczonej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Przebudowa 13 zespołów toalet dla osób niepełnosprawnych w budynku Instytutu Stomatologii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251”
Dodano: 2024-06-26 - Przebudowa budynku przedszkola z rozbudową o oddział przedszkolny z wyposażeniem wraz z wymianą źródła ciepła
Dodano: 2024-06-18 - MZŻ.262.11.2024.T - Usuwanie usterek i awarii w żłobkach MZŻ w Łodzi
Dodano: 2024-05-13 - Przebudowa zabytkowego budynku w Stróży
Dodano: 2024-05-06 - MZŻ.262.5.2024.T - Termomodernizacja dachu budynku Żłobka nr 2 przy ul. Chrobrego 16 w Łodzi
Dodano: 2024-03-06 - Termomodernizacja budynku OSP w Rosławowicach
Dodano: 2023-08-02 - Termomodernizacja budynku OSP w Rosławowicach
Dodano: 2023-07-04 - Przebudowa przestrzeni komunikacji ogólnej w Budynku Głównym Uniwersyteckiego Centrum Pediatrii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi – Etap I w ramach projektu (...) cd
Dodano: 2023-02-16 - Przebudowa przestrzeni komunikacji ogólnej w Budynku Głównym Uniwersyteckiego Centrum Pediatrii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi – Etap I w ramach projektu (...) cd
Dodano: 2023-01-05 - Na zawarcie umów ramowych na roboty ogólnobudowlane, naprawy główne, naprawy bieżące, konserwacje w branży ogólnobudowlanej w budynkach i lokalach administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
Dodano: 2022-12-16