Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń w budynku E dla potrzeb Katedry Materiałoznawstwa oraz Katedry Odlewnictwa i Spawalnictwa PRz.

Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Powstańców Warszawy 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 8651250, 8653636, 8653535 , fax. 17 8651075, 865383
  • Data zamieszczenia: 2015-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
    ul. Powstańców Warszawy 12 12
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 8651250, 8653636, 8653535, fax. 17 8651075, 865383
    REGON: 00017490000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń w budynku E dla potrzeb Katedry Materiałoznawstwa oraz Katedry Odlewnictwa i Spawalnictwa PRz.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na przebudowie pomieszczeń dla potrzeb Katedry Materiałoznawstwa oraz Katedry Odlewnictwa i Spawalnictwa w budynku E Politechniki Rzeszowskiej w Rzeszowie przy ul. Żwirki i Wigury 2. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną do przetargu dokumentacją obejmującą: projekt budowlany wraz z pozwoleniem na budowę, projekt wykonawczy, projekt wykonawczy branży sanitarnej i elektrycznej, STWiOR i SST oraz przedmiary robót mające charakter pomocniczy (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ). Dla celów poglądowych załącza się kompletną dokumentację zadania inwestycyjnego. Natomiast z realizacji tego zamówienia wyłączona jest dobudowa klatki schodowej oraz zewnętrznego dźwigu osobowego dla osób niepełnosprawnych. W związku z powyższym podstawą opracowania oferty są projekty wykonawcze dla w/w zakresu stanowiącego przedmiot zamówienia. Opis robót: 1. Poziom niskiego parteru. Zamurowanie otworu pomiędzy pomieszczeniami E-1a i E-7 w ścianie o gr. 40 cm. Powiększenie otworu w ścianie pomiędzy pomieszczeniami E-1 i E-7. Zmiana funkcji pomieszczeń poprzez podział pomieszczenia E-6 na pomieszczenia E-6 i E-6a; wydzielenie z korytarza E-1, części E-1a i magazynu E-1b; podział korytarza ściankami z płyt g-k gr. 12.5 mm na ruszcie stalowym z wypełnieniem wełną mineralną twardą o gr. 100 mm. Zmiana lokalizacji drzwi wejściowych do pomieszczenia E-5. Przełożenie drzwi o wym. 1400x2100 mm wraz z ościeżnicą w ścianie poprzecznej pom. E-1a. Przebudowa instalacji sanitarnych i elektrycznych - wg projektów branżowych. Naprawa i uzupełnienie tynków i posadzek po wykonanych przeróbkach budowlanych i instalacyjnych. Wykonanie nowych posadzek w pomieszczeniach E-1a, E-6, E-6a. Ułożenie na ścianach pomieszczeń E-6, E-6a płytek glazurowanych w kolorze jasnym zielonym, płytki analogiczne jak w innych pomieszczeniach Katedry Materiałoznawstwa, do wys. ~1.4m (do poziomu spodu parapetów okiennych). Wymiana okna w pomieszczeniu E-7. Malowanie pomieszczeń E-1, E-1a, E-1b, E-5, E-6, E-6a, E-7 i 0,16. 2. Poziom wysokiego parteru. Demontaż ścianki podłużnej i przesuwnej z płyt g-k w pom. E-51. Wydzielenie korytarza I-25c i podział pomieszczenia E-51 na pomieszczenia E-51 i E-51a ścianką płyt g-k o gr. 12,5 cm na ruszcie stalowym wypełnionym wełną mineralną o gr. 10 cm Montaż drzwi D3 o wym. 900+500x2050 mm - drzwi aluminiowe, kolor RAL 7040, szkło matowe. Powiększenie otworów drzwiowych pomiędzy korytarzami I-25b i I-25c, pom. I-40 i korytarzem I-25c oraz korytarzem I-2 i klatką schodową I-6. Wydzielenie istniejącego korytarza łącznie z klatką schodową drzwiami o odporności ogniowej EI 30 (drzwi DP3 ÷ DP6) z wykonaniem dopasowania wielkości otworów drzwiowych do zaprojektowanych drzwi. Przeróbka instalacji elektrycznych i sanitarnych - wg projektów branżowych. Naprawa i uzupełnienie tynków ścian i sufitów po przeróbkach budowlanych i instalacyjnych. Usunięcie wykładziny podłogowej i ułożenie płytek gresowych w korytarzu I-25c. Uzupełnienie wykładziny po likwidacji ścianek. w pom. E-51. Wykonanie malowania pomieszczeń E-51, E-51a, I-25b, I-25c i I-40. 3. Poziom piętra Likwidacja pomieszczenia pomocniczego i ścianek działowych poprzecznych w korytarzu E-101 od strony projektowanej dobudowy windy i klatki schodowej. Wykończenie korytarza po likwidacji ww. pomieszczenia poprzez: ułożenie płytek gresowych - płytki należy kolorystycznie dopasować do wcześniej ułożonych w pozostałej części korytarza, wykonanie na ścianach tynku mozaikowego w kolorze istniejącego tynku mozaikowego istniejącego wykończenia ścian korytarza. Powiększenie otworów drzwiowych w pomieszczeniach E-102 ÷ E-105 z wymianą istniejących drzwi na nowe. Powiększenie pom. E-105 poprzez wyburzenie ścianki działowej wewnętrznej uzupełnieniem wykładziny dywanowej. Wydzielenie pożarowe istniejącej klatki schodowej. Powiększenie istniejącego okna w ścianie zewnętrznej podłużnej budynku na wprost istniejącej klatki schodowej. Wykonanie malowania pomieszczeń E-101 ÷ E-105, II-2 Wykonanie tynku mozaikowego, szpachlowanie i malowanie - obszar na korytarzu wokół okna O7 + ścianka EI 60 4. Strop pomiędzy wysokim parterem i piętrem oraz stropodach Wybicie otworów pod czerpnie/wyrzutnie powietrza w pomieszczeniu E-51a i E105 - w związku z budową szybu windowego należy dokonać przełożenia czerpni/wyrzutni ściennej znajdującej się w ścianie szczytowej na dach budynku - wg projektu branżowego. Przewody w pomieszczeniach obłożyć płytami g-k gr 12.5 mm na konstrukcji systemowej. 2. Podstawa opracowania oferty. W ofercie należy uwzględnić prace bezpośrednio wynikające z szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia załączonego do SIWZ jako - załącznik nr 2 oraz treść ewentualnych wyjaśnień Zamawiającego. Wymagane jest, aby wszystkie konieczne roboty zostały wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną zaś dostarczone w ramach przedmiotu zamówienia materiały, wyroby, urządzenia i wyposażenie posiadały oznakowanie zgodności poświadczające dopuszczenie do stosowania i sprzedaży na terenie Unii Europejskiej (Ustawa z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności - Dz. U. z 2004 nr 204 poz.2087 z późn. zm.) oraz posiadały wymagane certyfikaty. 3. Sposób obliczenia ceny. Oferowana cena musi zawierać wszystkie składniki kosztów wynikające z załączonej do SIWZ dokumentacji, uwzględniać wymagania i informacje Zamawiającego zamieszczone w SIWZ i wyjaśnienia udzielone w trybie art.38 Ust. PZP. Musi także uwzględniać wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania przedmiotowego zadania, z uwzględnieniem organizacji prac w czynnym obiekcie użyteczności publicznej, ma zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia od przejęcia placu budowy aż do przekazania obiektu Użytkownikowi. Cena obliczona w ten sposób będzie miała charakter ryczałtowy. 4. Stosowanie materiałów równoważnych. - Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. - Do materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od założeń projektowych. - Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno - wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów określonych niniejszą specyfikacją należy załączyć do oferty przetargowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych materiałów lub urządzeń. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania w tym względzie z opinii ekspertów. 5. Zgodnie z § 10 wzoru umowy, w okresie realizacji umowy Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia: a. w zakresie zdarzeń losowych - roboty, obiekty, budowle, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonywaniem robót, na kwotę nie mniejszą niż wartość umownego wynagrodzenia powiększona o wartość elementów zaplecza budowy oraz sprzętu niezbędnego do zrealizowania przedmiotu umowy. b. od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę w wysokości co najmniej 500 000 zł. Z treści polisy ubezpieczeniowej w zakresie określonym w pkt a winno wynikać, iż dotyczy ona wyłącznie przedmiotu niniejszej umowy oraz na czasu jej wykonywania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11 000.00 zł (słownie: jedenaście tysięcy 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach