Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń szpitala, budowa zewnętrznego dźwigu

116 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 45759 Opole, ul. Wróblewskiego
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 62 60 61;261 62 51 29 , fax. 261 62 60 51
  • Data zamieszczenia: 2018-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 116 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
    ul. Wróblewskiego 46
    45759 Opole, woj. opolskie
    tel. 261 62 60 61;261 62 51 29, fax. 261 62 60 51
    REGON: 53156361100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.116szpital.opole.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń szpitala, budowa zewnętrznego dźwigu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa pomieszczeń Szpitala, budowa dźwigu zewnętrznego zgodnie z dokumentacją techniczną, stanowiącą załącznik nr 7 do siwz, z podziałem na 4 części – 4 Zadania. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Za część zamówienia uważa się pojedyncze Zadanie. Oferty można składać w odniesieniu do jednego, kilku lub wszystkich Zadań (części zamówienia). Oferta musi być złożona na cały przedmiot zamówienia w danym Zadaniu. Prace budowlano - montażowe – zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 7 do siwz UWAGA! Szczegółowy zakres i warunki realizacji robót przedstawia: 1) Dokumentacja Techniczna, stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ 2) Wzór umowy dla poszczególnych Zadań oraz umowa gwarancji stanowi załacznik nr 6 i 8 do siwz. 7. Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania zamówienia na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy i umowie gwarancji stanowiącej załącznik nr 6 i 8 do siwz, dokumentacji technicznej i siwz. 8. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności: - ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp” lub „ustawą” - ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 ze zm.) - ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 380 ze zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli wystąpią przesłanki wymienione w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 2. Oferta Wykonawcy nie zabezpieczona należytą formą wadium, zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 3. Przystępując do przetargu na całość przedmiotu zamówienia wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10 400,00,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy czterysta złotych 00/100), natomiast wykonawcy przystępujący do poszczególnych Zadań zobowiązani są do wniesienia wadium na poszczególne zadania w wysokości: Zadanie 1 - 7 000,00 zł. Zadanie 2 - 400,00 zł. Zadanie 3 - 1 300,00 zł. Zadanie 4 - 1 700,00 zł. Wykonawcy składający ofertę na więcej niż jedno zadanie muszą zsumować wysokość wadium dla zadań, w których chcą uczestniczyć. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359) 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGK Oddział w Opolu 36 1130 1219 0026 3006 1820 0006 - środki finansowe powinny wpłynąć na konto Zamawiającego do 30.10.2018 r. do godz. 11:00 pod rygorem odrzucenia oferty. W tytule przelewu należy podać znak sprawy: ZP/09/2018 oraz nr Zadania. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną w ciągu 30 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, musi być wykonalna na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy) beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; b) Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; c) Kwotę gwarancji; d) Termin ważności gwarancji; e) Zobowiązanie gwaranta ( banku lub zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całkowitej kwoty wadium nieodwołalnie lub bezwarunkowo, na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji), 7. Do oferty należy dołączyć oryginał dowodu wpłaty wadium (przelew) lub wygenerowane elektroniczne potwierdzenie wykonania przelewu (dokument sporządzony na podstawie art. 7 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2015r. poz. 128) – nie wymagający podpisu ani stempla). 8. W przypadku wnoszenia wadium przez Wykonawcę w innych formach, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć do depozytu u Głównego Księgowego w siedzibie Zamawiającego w Opolu ul. Wróblewskiego 46, pok. 10, a kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty. 9. Nie dopuszcza się składania wadium w innej walucie niż PLN, zapis ten dotyczy również wadium złożonego w innej formie niż w pieniądzu. UWAGA! Złożenie dokumentu wadialnego w innym miejscu i błędnej formie może spowodować zastosowanie sankcji wynikającej z art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp. 10. Zwrot wadium lub ewentualne ponowne jego wniesienie regulują przepisy art. 46 i art. 184 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8. Zamawiający wymaga aby oferta Wykonawcy zawierała co najmniej: 1) Formularz oferty - załącznik nr 1 do siwz; 2) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia – załącznik nr 2 do siwz; 3) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do siwz; 4) Zobowiązanie lub inny dokument, że wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów przy realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy; 5) Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy; 6) Dowód wniesienia wadium (oryginał) – dotyczy poręczenia, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach