Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń strychowych na cele biurowe w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Jugów

Nadleśnictwo Jugów ogłasza przetarg

  • Adres: 57-450 Ludwikowice Kłodzkie, ul. Główna 149
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8722452 , fax. 074 8722279
  • Data zamieszczenia: 2012-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Jugów
    ul. Główna 149 149
    57-450 Ludwikowice Kłodzkie, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8722452, fax. 074 8722279
    REGON: 93102394800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.lasy.gov.pl/jugow
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zarządca Mienia Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń strychowych na cele biurowe w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Jugów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót remontowych do wykonania to; - adaptacja dwóch pomieszczeń strychowych na biura oraz pomieszczenia obecnego archiwum, dla stałych pracowników wraz z wymianą starej stolarki okiennej i drzwiowej, - adaptacja części strychu na holl główny w części II piętra z rozbiórką ściany rozdzielającej strych od części użytkowej - komunikacyjnej, - prace wykończeniowe podłóg, ścian i sufitów wraz z ich izolacjami oraz zabezpieczeniem p.poż. - szczegółowe rozwiązania oraz zakres prac przebudowy części strychowej został zawarty w projekcie technicznym oraz kosztorysie ślepym, na podstawie którego Wykonawca powinien sporządzić kosztorys ofertowy. Z uwagi na zabytkowy charakter obiektu oraz występowanie odstępstw od przepisów budowlanych należy ściśle stosować się do decyzji i postanowień jn; 1 - Dolnośląski Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny ul. M. Curie-Skłodowskiej 73/77 50-950 Wrocław - decyzja nr 1140/11 z dnia 26.08.2011 r. w sprawie odstępstw od przepisów techniczno budowlanych w zakresie wysokości pomieszczeń biurowych, 2 - Dolnośląski Wojewódzki Konserwator Zabytków we Wrocławiu delegatura w Wałbrzychu, - decyzja nr 780/11 z dnia 25.10.2011 r. pozwolenia na prowadzenie prac i robót przy zabytku dotyczącym adaptacji strychu na pomieszczenia biurowe, 3 - Dolnośląski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu - postanowienie nr 1193/2011 z dnia 20.12.2011 r. w sprawie określenia wskaźników dotyczących bezpieczeństwa p.poż. w obiekcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 3 000,- zł. 1) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r.Nr 96, poz. 620). 2) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank BZ WBK S.A.I/O Nowa Ruda konto nr 18 1090 2330 0000 0005 9601 5415 3) Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. 4) Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego, w godz. od 800 do 1400. 5) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 6) Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 18 maja 2012 roku do godziny 950. 7) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 8)Wykonawca, który nie wniesie wadium lub którego wadium wpłynie na konto Zamawiającego po terminie składania ofert, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl/jugow
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach