Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń sanitarno-socjalnych w budynku hali sportowej na działce nr 102-3 przy ul. Wazów 76 w Zielonej Górze wraz z wykonaniem ocieplenia dachu, ścian zewnętrznych i kolorystyką elewacji w ramach zadania inwestycyjnego Modernizacja hali sportowej przy ul. Wazów.

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2011-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń sanitarno-socjalnych w budynku hali sportowej na działce nr 102-3 przy ul. Wazów 76 w Zielonej Górze wraz z wykonaniem ocieplenia dachu, ścian zewnętrznych i kolorystyką elewacji w ramach zadania inwestycyjnego Modernizacja hali sportowej przy ul. Wazów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    6.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń sanitarno-socjalnych w budynku hali sportowej na działce nr 102-3 przy ul. Wazów 76 w Zielonej Górze wraz z wykonaniem ocieplenia dachu, ścian zewnętrznych i kolorystyką elewacji w ramach zadania inwestycyjnego Modernizacja hali sportowej przy ul. Wazów. 6.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o: 6.2.1. dokumentację projektową stanowiącą załącznik nr 11 do SIWZ; 6.2.2. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiące załącznik nr 12 do SIWZ oraz 6.2.3. szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty w załączniku nr 8 do SIWZ. 6.3. Zamawiający informuje, iż w załączniku nr 12 do SIWZ zamieszczone są przedmiary robót, które udostępnione są Wykonawcom wyłącznie w celach informacyjnych - Zamawiający nie wymaga przedstawienia wraz z ofertą wypełnionych przedmiarów robót (nie będą one podlegały ocenie). 6.4. Obiekt, którego dotyczy przedmiot niniejszego zamówienia zlokalizowany jest w Zielonej Górze przy ul. Wazów 76. Użytkownikiem obiektu jest Zespół Szkół Ogólnokształcących i Sportowych, ul. Wyspiańskiego 21, 65-036 Zielona Góra. 6.5. W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzą w szczególności: 6.5.1. roboty budowlane: 6.5.1.1. termomodernizacja ścian; 6.5.1.2. wymiana ocieplenia i pokrycia dachu; 6.5.1.3. roboty remontowe zaplecza szatniowo - sanitarnego parteru hali; 6.5.1.4. roboty remontowe zaplecza technicznego w podpiwniczeniu hali; 6.5.1.5. roboty remontowe zewnętrzne hali; 6.5.1.6. wymiana stolarki okiennej hali sportowej nad pomieszczeniami zaplecza (element robót nie objęty dokumentacją techniczną); 6.5.2. roboty sanitarne wewnętrzne: 6.5.2.1. kanalizacja sanitarna; 6.5.2.2. instalacja wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji; 6.5.2.3. instalacja centralnego ogrzewania i czynnika grzejnego z nagrzewnic; 6.5.2.4. instalacja wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej; 6.5.2.5. węzeł cieplny; 6.5.3. roboty elektryczne wewnętrzne; 6.6. Sposób wynagrodzenia: 6.6.1. Wynagrodzenie Wykonawcy określa się w formie kwoty ryczałtowej, która zawierać będzie łączną cenę robót i innych świadczeń niezbędnych dla realizacji zadania zgodnie z dokumentacją projektową i SIWZ, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty wykonania przedmiotu zamówienia. 6.6.2. Ustalona wysokość wynagrodzenia ryczałtowego jest ostateczna, niezależnie od rozmiaru robót budowlanych i innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji. 6.6.3. Za ustalenie ilości robót i innych świadczeń oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca. 6.7. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: 6.7.1. organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe; 6.7.2. pełnego ubezpieczenia budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; 6.7.3. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów; 6.7.4. wykonanie powykonawczej dokumentacji technicznej oraz mapy geodezyjnej; 6.7.5. ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy; 6.7.6. zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; 6.7.7. zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem materiałów rozbiórkowych i innych odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia; 6.7.8. po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu, w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia; 6.8. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i wartości zamówienia. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 6.9. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy harmonogram realizacji i płatności robót. 6.10. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego wykonania robót na okres 3 lat od dnia odbioru końcowego oraz rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122259
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości 25.000,00 złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach