Przetargi.pl
Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół w Ciosańcu

Urząd Miejski w Sławie ogłasza przetarg

  • Adres: 67-410 Sława, ul. H. Pobożnego 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 355 83 10 , fax. 68 355 83 13
  • Data zamieszczenia: 2016-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Sławie
    ul. H. Pobożnego 10 10
    67-410 Sława, woj. lubuskie
    tel. 68 355 83 10, fax. 68 355 83 13
    REGON: 00052878700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.slawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół w Ciosańcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół w Ciosańcu Zadanie obejmuje budowę: hali sportowej z zapleczem i szatniami, łącznika z częścią istniejącą szkoły podstawowej, wyposażeniem oraz infrastrukturę towarzyszącą. Budynek sali sportowej jest niepodpiwniczony, przykryty w całości dachem o konstrukcji drewnianej (dźwigary z drewna klejonego). Nad zapleczem hali oraz łącznikiem zaprojektowano strop monolityczny gr. 20 cm. Technologia wykonania obiektu tradycyjna. Powierzchnia wewnętrzna budynku 1.377,59 m2 Powierzchnia zabudowy 1.457,0 m2 Kubatura projektowanego budynku 12.440,60 m? Na terenie inwestycji przewiduje się budowę: - budowę hali gimnastycznej wraz z zapleczem szatniowo-sanitarnym i łącznikiem, - wewnętrznej instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, linii zasilającej w ciepło, instalacji elektrycznych, wentylacyjnych, teletechnicznych, - instalację układu dolnego źródła ciepła, - wewnętrznych dróg dojazdowych i pożarowych, chodników, - parkingów dla samochodów osobowych , - parkingu dla autobusu, - przyłączy kanalizacji: deszczowej, sanitarnej i wodociągowej, - złącza kablowo-pomiarowego, - oświetlenia terenu, - wiaty śmietnikowej, elementów małej architektury, - urządzenie terenów zielonych (nawierzchnie trawiaste), zieleń wysoka (drzewa i krzewy), - odtworzenie nawierzchni boiska do piłki nożnej, - wyposażenie zaplecza, - wyposażenie sali sportowe j w sprzęt. Inwestycja dofinasowana w Programie Rozwoju Bazy Sportowej Województwa Lubuskiego na lata 2016-2018 w oparciu o środki pochodzące z Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej. 2. Dodatkowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia Zgodnie z art.36 ust. 2 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku pzp zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust.4 tj: 2.1. Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienie musi zatrudnić w pełnym wymiarze czasu pracy przy wykonywaniu zamówienia co najmniej 3 osoby bezrobotne, co oznacza osoby spełniające przesłanki art.2 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2008 nr 68 poz. 415 ze zmianami)lub na podstawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnego do pracodawcy wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE, w którym wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę. 2.2. Wykonawca w terminie 14 dni od daty podpisania umowy przedłoży zamawiającemu zgłoszenia ofert pracy przedstawionych urzędowi pracy, odpis skierowania bezrobotnych przez urząd pracy do pracodawcy oraz dokumenty potwierdzające zatrudnienie osoby bezrobotnej. 2.3. Zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać od początku do końca upływu terminu realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez bezrobotnego lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie zobowiązany w ciągu 30 dni licząc od dnia rozwiązania stosunku pracy, zatrudnić na to miejsce innego bezrobotnego. 2.4. Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia osoby bezrobotnej, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż 30 dni licząc od dnia wystąpienia Zamawiającego. 2.5 W przypadku niezatrudnienia w sposób nieprzerwany przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób bezrobotnych, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia karu umownej w wysokości 1.500 złotych brutto za każdego niezatrudnionego bezrobotnego poniżej liczby wymaganej przez Zamawiającego, chyba, że Wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie oferty pracy urzędowi pracy albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w Państwie, w którym ten wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a niezatrudnienie osób bezrobotnych nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie. Za przyczynę nieleżących po stronie Wykonawcy będzie uznawany brak osób bezrobotnych zdolnych do wykonywania zamówienia na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122259
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium w wysokości: 50 000,00 zł. Słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 2. Termin wnoszenia wadium: do dnia składania ofert do godz. 10:00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.slawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach