Przetargi.pl
Remonty obiektów użyteczności publicznej miejscowości wiejskich Gminy Świebodzin z podziałem na 6 grup

Gmina Świebodzin ogłasza przetarg

  • Adres: 66-200 Świebodzin, ul. Rynkowa 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 4750916 , fax. 68 4750916
  • Data zamieszczenia: 2011-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzin
    ul. Rynkowa 2 2
    66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
    tel. 68 4750916, fax. 68 4750916
    REGON: 97077053400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiebodzin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty obiektów użyteczności publicznej miejscowości wiejskich Gminy Świebodzin z podziałem na 6 grup
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja operacji p.n.: Remonty obiektów użyteczności publicznej miejscowości wiejskich Gminy Świebodzin z podziałem na 6 grup Dofinansowanie w ramach działania 413: WDRAŻANIE LOKALNYCH STRATEGII ROZWOJU w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania ODNOWA I ROZWÓJ WSI objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 1.1.Grupa 1: 1.1.1.Zadanie 1: Dobudowa toalet przy świetlicy wiejskiej w Jeziorach położonej na działce oznaczonej geodezyjnie nr 155/2, polegających na wykonaniu m.in.: -robót rozbiórkowych, - ław żelbetowych, -ścian z bloczków z ociepleniem płytami styropianowymi, - pokrycie dachowe z blachodachówki, -posadzek z płytek o pow. ok. 24,3 m2, -instalacje wod-kan i elektryczne, -przyłącza kanalizacyjnego, - pochylni dla niepełnosprawnych o pow. ok. 5,3 m2 Powierzchnia zabudowy części dobudowanej ok. 14,4 m2, Kubatura części dobudowanej ok. 56,2 m3, Zakres robót do wykonania i warunki odbioru określa projekt budowlany opracowany przez Przedsiębiorstwo Projektowo Wykonawcze Budownictwa ŚWIEBUD Marcin Wojewódka ze Świebodzina, zatwierdzony decyzją pozwolenia na budowę Nr 83/2010 z dnia 12.04.2010 r. i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią integralną część SIWZ. 1.1.2.Zadanie 2: Dobudowa pomieszczeń WC do istniejących, przy świetlicy wiejskiej w Jordanowie na działce oznaczonej geodezyjnie nr 243, polegających na wykonaniu m.in.: - wykopów i fundamentów, -ścian z bloczków z ociepleniem płytami styropianowymi, - pokrycie dachowe z papy termozgrzewalnej, -posadzek z płytek o pow. ok. 9 m2, -instalacje wod-kan i elektryczne, -montaż stolarki okiennej i drzwiowej, Dobudowane pomieszczenie połączyć z istniejącym WC Powierzchnia zabudowy części dobudowanej ok. 12,76 m2, Kubatura części dobudowanej ok. 31,9 m3, Zakres robót do wykonania i warunki odbioru określa projekt budowlany opracowany przez Usługi Projektowe mgr inż. Ewa Burnos ze Świebodzina, zatwierdzony decyzją pozwolenia na budowę Nr 262/2010 z dnia 10.08.2010 r. i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią integralną część SIWZ. Lub 1.2.Grupa 2: 1.2.1. Zadanie 1: Podłączenie szatni w m. Rzeczyca do centralnego ogrzewania wraz z instalacją c.o. na działce geodezyjnej nr 191, polegających na wykonaniu m.in.: - przyłącza ciepłowniczego z rur preizolowanych ze świetlicy do szatni- ok. 16 m, - wymiany kotła c.o. wraz z pompą obiegową, - instalacji c.o. w szatni z rur miedzianych o śr. 15-28 mm- ok. 82 m, - montażu grzejników stalowych jedno- i dwupłytowych - 6 kpl. Zakres robót do wykonania i warunki odbioru określa projekt budowlany opracowany przez Projektowanie i Nadzór Grzegorz Kęsicki z Zielonej Góry i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, potwierdzone zgłoszeniem robot z dnia 23.07.2010r., które stanowią integralną część SIWZ. 1.2.2.Zadanie 2: Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w świetlicy wiejskiej w Glińsku na działce oznaczonej geodezyjnie nr 192 i 191/3, polegających na wykonaniu m.in.: - demontażu istniejących rurociągów, grzejników, armatury, drzwi, bez demontażu kotła, pompy i zaworu różnicowego, - instalacji c.o. z rur miedzianych o śr. 15-35 mm- ok. 286 m, - montażu grzejników stalowych jedno- , dwu- i trzypłytowych - 19 kpl., - montaż drzwi stalowych , Zakres robót do wykonania i warunki odbioru określa projekt budowlany opracowany przez Projektowanie i Nadzór Grzegorz Kęsicki z Zielonej Góry i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, potwierdzone zgłoszeniem robot z dnia 23.07.2010r., które stanowią integralną część SIWZ. lub 1.3.Grupa 3: 1.3.1.Zadanie 1: Wykonanie elewacji budynku z wymiana stolarki w świetlicy wiejskiej w Kupieninie położonej na działce oznaczonej geodezyjnie nr 56/4, polegających na wykonaniu m.in.: - uzupełnieniu i naprawie tynków zewnętrznych, -elewacyjnych robót malarskich, -wymianie stolarki okiennej drewnianej (w części okien zespolonych, w części skrzynowych) na stolarkę PCV, Powierzchnia zabudowy -ok.209,40 i ok.65,26 m2 i wysokość odpowiednio ok. 11,90 m i ok. 4,64 m, Zakres robót do wykonania i warunki odbioru określa przedmiar robót ze szkicami i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, potwierdzone zgłoszeniem robót z dnia 23.07.2010r., które stanowią integralną część SIWZ. 1.3.2.Zadanie 2: Wykonanie elewacji budynku w świetlicy wiejskiej w Ługowie położonej na działce oznaczonej geodezyjnie nr 246/1, polegających na wykonaniu m.in.: - uzupełnieniu i naprawie tynków zewnętrznych, -elewacyjnych robót malarskich, Powierzchnia zabudowy -ok.209,0 m2 i wysokość ok. 8,90 m , Zakres robót do wykonania i warunki odbioru określa przedmiar robót ze szkicami i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, potwierdzone zgłoszeniem robót z dnia 23.07.2010r., które stanowią integralną część SIWZ. 1.3.3.Zadanie 3: Wymiana podłogi i montaż podbitki w świetlicy wiejskiej w Rakowie położonej na działce oznaczonej geodezyjnie nr 59/2, polegających na wykonaniu m.in.: -demontażu podłogi z desek na głównej Sali, -ułożenie izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej, -ułożeniu podkładu pod posadzki, -ułożeniu posadzek z płytek gresowych o wym. 30x30 cm-ok. 106 m2, - remoncie drewnianej sceny (uzupełnienie listew, przeszlifowanie drewna i lakierowanie)- ok. 19,5 m2, -wykonaniu podbitek na okapach budynku- ok. 42,8 m2, Zakres robót do wykonania i warunki odbioru określa przedmiar robót ze szkicami i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, potwierdzone zgłoszeniem robót z dnia 23.07.2010r., które stanowią integralną część SIWZ. Drewno z rozbiórki złożyć w zasieku do wykorzystania przez Zamawiającego. lub 1.4.Grupa 4: 1.4.1.Zadanie 1:Wymiana stolarki okiennej w świetlicy w Rosinie położonej na działce oznaczonej geodezyjnie nr 119, polegających na wykonaniu m.in.: -wymiana stolarki drewnianej na okna PCV- ok. 78, 2 m2, - wykucie podokienników i obsadzenie nowych, -malowanie ościeży Zakres robót do wykonania i warunki odbioru określa przedmiar robót ze szkicami i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, potwierdzone zgłoszeniem robót z dnia 23.07.2010r., które stanowią integralną część SIWZ. 1.4.2.Zadanie 2:Wymiana stolarki okiennej w świetlicy w Glińsku położonej na działce oznaczonej geodezyjnie nr 191/3 i 192, polegających na wykonaniu m.in.: -wymiana stolarki drewnianej na okna PCV- ok. 33,68 m2, - wykucie podokienników i obsadzenie nowych, -malowanie ościeży Zakres robót do wykonania i warunki odbioru określa przedmiar robót ze szkicami i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, potwierdzone zgłoszeniem robót z dnia 23.07.2010r., które stanowią integralną część SIWZ. 1.4.3.Zadanie 3:Wymiana stolarki okiennej w świetlicy w Rakowie położonej na działce oznaczonej geodezyjnie nr 59/2, polegających na wykonaniu m.in.: -wymiana stolarki drewnianej na okna PCV- ok. 35,68 m2, - wykucie podokienników i obsadzenie nowych, -uzupełnienie tynków- ok. 12,2 m2, -rozbiórka parapetów z blachy i wykonanie obróbek z blachy ocynkowanej-ok. 6 m2, -malowanie ościeży-ok. 18,70 m2, Zakres robót do wykonania i warunki odbioru określa przedmiar robót ze szkicami i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, potwierdzone zgłoszeniem robót z dnia 23.07.2010r., które stanowią integralną część SIWZ. 1.4.4.Zadanie 4:Wymiana stolarki okiennej w świetlicy w Rozłogach położonej na działce oznaczonej geodezyjnie nr 55, polegających na wykonaniu m.in.: -wymiana stolarki drewnianej na okna PCV- ok. 9,44 m2, - wykucie podokienników i obsadzenie nowych, -malowanie ościeży, Zakres robót do wykonania i warunki odbioru określa przedmiar robót ze szkicami i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, potwierdzone zgłoszeniem robót z dnia 23.07.2010r., które stanowią integralną część SIWZ. lub 1.5.Grupa 5: 1.5.1. Zadanie 1: Wymiana pokrycia z dachówki na świetlicy wiejskiej w Rosinie położonej na działce oznaczonej geodezyjnie nr 119, polegających na wykonaniu m.in.: - wymiana pokrycia z dachówki ceramicznej- ok. 266 m2, - wymiana opierzeń, rynien oraz rur spustowych - wymiana części łacenia dachu, -wymiana uziomu, Zakres robót do wykonania i warunki odbioru określa przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, potwierdzone zgłoszeniem robót z dnia 23.07.2010r., które stanowią integralną część SIWZ. 1.5.2.Zadanie 2: Wymiana pokrycia z dachówki na świetlicy wiejskiej w Jeziorach położonej na działce oznaczonej geodezyjnie nr 35/2, polegających na wykonaniu m.in.: - wymiana pokrycia z dachówki ceramicznej- ok. 202,2 m2, - wymiana opierzeń, rynien oraz rur spustowych - wymiana części łacenia dachu, -izolacji cieplnej z płyt z wełny mineralnej, Zakres robót do wykonania i warunki odbioru określa przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, potwierdzone zgłoszeniem robót z dnia 23.07.2010r., które stanowią integralną część SIWZ. lub 1.6.Grupa 6: 1.6.1.Zadanie 1: Wymiana dachu nad nową częścią świetlicy wiejskiej w Rusinowie położonej na działce oznaczonej geodezyjnie nr 246, polegających na wykonaniu m.in.: -robót rozbiórkowych izolacji cieplnej stropodachu-rozbiórka pokrycia z papy, warstwy podłoża betonowego, ocieplenia z żużla paleniskowego, obróbek dachu i ścian attyki stropodachu, -wywóz gruzu, -wymiana uziomów, -roboty murowe attyki stropodachu, -ułożeniu izolacji termicznej z wełny mineralnej, -robót pokrywczych z papy termozgrzewalnej wraz z obróbkami dachowymi, -ułożenie tynku zewnętrznego na ścianach attyki i uzupełnienie i naprawa tynków zewnętrznych na całym parterowym obiekcie, -elewacyjnych robót malarskich na całym parterowym obiekcie. Powierzchnia zabudowy części remontowanej ok. 176 m2. Zakres robót do wykonania i warunki odbioru określa przedmiar robót ze szkicami i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, potwierdzone zgłoszeniem robót z dnia 23.07.2010r., które stanowią integralną część SIWZ. 2.Dołączony do specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiar robót należy traktować pomocniczo. Za ustalenie dokładnej ilości robót, materiałów i urządzeń oraz innych prac niezbędnych do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia odpowiada wyłącznie Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest dokonać we własnym zakresie rozpoznania terenu, obiektu (wizji), i ująć ewentualne roboty nie wynikające z dokumentacji projektowej i przedmiaru w kosztorysie ofertowym. 3.Łącznie z ofertą Wykonawca musi złożyć kosztorys uproszczony. Kosztorys uproszczony powinien zawierać wszystkie pozycje niezbędne do wykonania zamówienia, które Wykonawca uzna za konieczne aby wykonać każde zadanie. Wykonawca musi opracować kosztorys na podstawie przedmiarów przekazanych przez Zamawiającego i uwzględnić w nim nie ujęte, a niezbędne do ustalenia ceny ofertowej, pozycje kosztorysowe. 4.Wykonawca zrealizuje roboty z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji zadań uwzględni w wynagrodzeniu . 5. Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie koszty: a) wywiezienie ziemi, materiałów rozbiórkowych i gruzu z terenu budowy-jeżeli zajdzie taka potrzeba-w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów- dot. tej części materiałów , które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów. Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada. b) uporządkowanie terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów zieleni i odtworzeniem uszkodzonych nawierzchni, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, c) zorganizowanie we własnym zakresie: -zaplecza budowy, -terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń. Zamawiający nie jest zobowiązany do wskazania Wykonawcy nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnymi ich wydzierżawieniem, użyczeniem itp. d) uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii oraz ewentualnie punktu zrzutów ścieków, e)koszty przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów, koszty opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), koszty obsługi geodezyjnej wraz z geodezyjną dokumentacją powykonawczą dla Grupy 1: Zadanie 1 i Zadanie 2, Grupy 2: Zadanie 1. f) koszty uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie na Zadanie 1 i Zadanie 2 Grupa 1. 6.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych- w przypadku gdy w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej oraz STWIOR użyte są nazwy własne materiałów, wyposażenia i urządzeń Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy równoważnych materiałów, urządzeń, wyposażenia o parametrach nie gorszych od zaprojektowanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia Wadium w wysokości: -GRUPA 1- 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), -GRUPA 2- 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), -GRUPA 3- 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), -GRUPA 4- 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), -GRUPA 5- 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), -GRUPA 6- 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100), Termin wniesienia wadium - do dnia 14.07.2011 r. do godz. 12:00. Wadium wnoszone w pieniądzu uznane będzie za wniesione w terminie tylko w przypadku wpłynięcia na konto Zamawiającego przed upływem terminu wyznaczonego na złożenie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiebodzin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach