Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń Ratusza przy ul.Rynek 23 w Lubinie na potrzeby Urzędu Miejskiego w Lubinie.

Gmina Miejska Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Kilińskiego 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7468129, 7468277 , fax. 076 7468287
  • Data zamieszczenia: 2013-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Lubin
    ul. Kilińskiego 10 10
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7468129, 7468277, fax. 076 7468287
    REGON: 39064753500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń Ratusza przy ul.Rynek 23 w Lubinie na potrzeby Urzędu Miejskiego w Lubinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń Ratusza przy ul. Rynek 23 na potrzeby Urzędu Miejskiego w Lubinie. Obiekt zlokalizowany jest w centralnej części miasta wśród zabudowy mieszkalnej wielorodzinnej, na działce Nr 61, działce zagospodarowanej i uzbrojonej. Budynek Ratusza jest obiektem wolnostojącym, składającym się z jednej bryły. Jest to obiekt zabytkowy, ujęty w Ewidencji zabytków Województwa Dolnośląskiego jako budynek użyteczności publicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium: 70.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach