Gmina Bedlno ogłasza przetarg
- Adres: 99-311 Bedlno, Bedlno
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 24 2821420, 2821770, 2821771 , fax. 24 282 17 50
- Data zamieszczenia: 2021-02-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bedlno
Bedlno 24
99-311 Bedlno, woj. łódzkie
tel. 24 2821420, 2821770, 2821771, fax. 24 282 17 50
REGON: 61101554300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugbedlno.bip.org.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa pomieszczeń przedszkolno-szkolnych Szkoły Podstawowej w Bedlnie na oddział żłobka. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przedszkolno–szkolnych Szkoły Podstawowej w Bedlnie na Oddział żłobka wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, zlokalizowanej na działce ewidencyjne nr 122/13, obręb Bedlno Kamienice, powiat Kutnowski, województwo łódzkie. 2. W ramach przedmiotowego zadania przewiduje się wykonanie: 1) Robót ogólnobudowlanych, w szczególności: a) wykonanie ścian działowych, w tym wydzielenie nowych pomieszczeń użytkowych i sanitariatów, b) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej, c) wykonanie posadzek, d) malowanie ścian i sufitów, e) wykonanie lamperii z tynku mozaikowego, f) wykonanie pochylni, g) wykonanie robót zmierzających do zapewnienia ochrony p.poż, h) wykonanie robót zmierzających do spełnienia przepisów bhp i sanitarnych. 2) Robót budowlanych związanych z wykonaniem instalacji elektrycznych, w szczególności: a) instalacji oświetlenia, b) instalacji gniazd i wypustów zasilających, c) instalacji ochrony przed porażeniem prądem elektrycznym, d) instalacji SSP, e) instalacji słaboprądowych. 3) Robót budowlanych związanych z wykonaniem instalacji sanitarnych, w szczególności: a) instalacji wodociągowej wody zimnej i ciepłej wody użytkowej – zasilanie z istniejącego kotła na paliwo stałe, b) instalacji centralnego ogrzewania – zasilanie z istniejącego kotła na paliwo stałe, c) instalacji kanalizacji sanitarnej. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Dokumentacja projektowa - załącznik nr 1A do SIWZ, obejmująca: a) Projekt budowlany – branża budowlana - przebudowa pomieszczeń przedszkolno-szkolnych na żłobek, b) Projekt budowlany – branża elektryczna – projekt instalacji elektrycznych wewnętrznych, c) Projekt budowlany – branża sanitarna – projekt instalacji centralnego ogrzewania, wod-kan. i PPOŻ; 2) Przedmiary robót - załącznik nr 1B do SIWZ, obejmujące: a) przedmiar robót – branża budowlana, b) przedmiar robót – branża elektryczna, c) przedmiar robót – branża sanitarna, (Uwaga: ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia Zamawiający udostępnia przedmiar robót jedynie, jako materiał poglądowo – informacyjny), 3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (SST) - załącznik nr 1C do SIWZ, obejmujące: a) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża budowlana, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża elektryczna, c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża sanitarna, 4) Projekt umowy – załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Przed montażem, instalacją materiałów wykończeniowych (drzwi, okna, balustrady, tynki, posadzki, oprawy oświetleniowe, łączniki, gniazda itp.) Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym wzór oraz kolorystykę tych materiałów. 5. Gwarancja i rękojmia: 1) Zamawiający wymaga udzielenia na wykonane roboty budowlane oraz instalacyjne i montażowe, wykonane instalacje oraz dostarczone i zamontowane urządzenia gwarancji i rękojmi za wady na okres wynoszący minimum 36 miesięcy od daty końcowego odbioru robót. 2) Gwarancją i rękojmią są objęte wszystkie elementy wykonane przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia, w szczególności: a) roboty budowlane, b) roboty instalacyjne i montażowe, c) wykonane instalacje, d) dostarczone i zamontowane urządzenia, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. 3) Gwarancja obejmuje: a) usuwanie wszelkich wad tkwiących w rzeczy w momencie odbioru, jak i powstałych w okresie gwarancji, b) wszelkie koszty związane z wykonaniem napraw gwarancyjnych, w szczególności koszty materiałów i robocizny oraz koszty dojazdu do miejsca naprawy, transportu, dostarczenia wyrobów budowlanych i urządzeń, c) koszty usunięcia wszelkich szkód, wad i usterek, które powstały w wyniku użytkowania urządzeń lub materiałów użytych przez Wykonawcę, posiadających wadę ukrytą. 6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę (w tym dalszego Podwykonawcę) osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności polegających na wykonywaniu pracy fizycznej, operatorów maszyn i urządzeń. 8. Ilekroć w niniejszej SIWZ wraz z załącznikami jest mowa o materiałach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych, pochodzenia oraz odniesienia do norm to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Oznaczenia te służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. Zamawiający podkreśla, iż zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ wraz z załącznikami spoczywa na składającym ofertę. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych i użytkowych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, tj. dokumentacji projektowej (załącznik nr 1A do SIWZ), przedmiary robót (załącznik nr 1B do SIWZ), SST (załącznik nr 1C do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w al. Waltera-Janke (strona wschodnia) na odcinku pomiędzy ulicami Obywatelską i al. Wyszyńskiego w trybie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-04-26 - Budowa peronów przystankowych na terenie miasta Łodzi w systemie zaprojektuj i wybuduj – 2 części
Dodano: 2024-04-26 - Remonty sygnalizacji świetlnej w kilku lokalizacjach na terenie miasta Łodzi
Dodano: 2024-04-26 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym oraz częścią usługową w parterze budynku,przy ulicy Przędzalnianej 101/103 w Łodzi.
Dodano: 2024-04-25 - Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
Dodano: 2024-04-25 - „Termomodernizacja budynku strażnicy w miejscowości Kołacinek”
Dodano: 2024-04-23 - Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Leźnicy Małej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
Dodano: 2024-04-22 - Przebudowa budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej w Topoli Królewskiej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
Dodano: 2024-04-22 - Przebudowa ulic Wigury i Szkolnej w Głownie
Dodano: 2024-04-19 - „Modernizacja drogi gminnej”
Dodano: 2024-04-19