Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń pierwszego piętra oraz modernizacja kotłowni gazowej z wymianą instalacji C.O. w budynku przy ul. Świdnickiej 7 w Świebodzicach.

Miejski Zarząd Nieruchomość ogłasza przetarg

  • Adres: 58-160 Świebodzice, ul. Świdnicka 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-74 666-96-01 , fax. 0-74 666-96-00
  • Data zamieszczenia: 2009-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Nieruchomość
    ul. Świdnicka 7 7
    58-160 Świebodzice, woj. dolnośląskie
    tel. 0-74 666-96-01, fax. 0-74 666-96-00
    REGON: 02055016200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiebodzice.pl/bip-zgm
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń pierwszego piętra oraz modernizacja kotłowni gazowej z wymianą instalacji C.O. w budynku przy ul. Świdnickiej 7 w Świebodzicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń pierwszego piętra oraz modernizacji kotłowni gazowej z wymianą instalacji C.O. w budynku przy ul. Świdnickiej 7 w Świebodzicach. Prace budowlane prowadzone na
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 55 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.5 Spełniają następujące wymagania szczegółowe: - wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną o charakterze oraz złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia i wartości brutto wynoszącej minimum 350.000 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy 00/100 zł); - dysponują osobami dozoru technicznego, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, minimum 5 letnie doświadczenie i praktykę zawodową oraz są członkami odpowiednich izb zawodowych, we wszystkich branżach uczestniczących w realizacji zadania. 1.6 Udzielą 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, o których mowa w art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub dokumentach wyszczególnionych w pkt. X i XI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z opisanych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadanych uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności związanych z przedmiotem zamówienia: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków w postępowaniu w zakresie określonym w art. 22 i art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 1 do składanej oferty (Załącznik nr 6 do SIWZ). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Załącznik nr 2 do składanej oferty. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - Załącznik nr 3 do składanej oferty. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - Załącznik nr 4 do składanej oferty. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zgodnie z przepisami § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605). B. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) Wykaz robót budowlanych wykonywanych w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie (referencje, protokoły odbioru robót). Zamawiający wymaga przedstawienia w wykazie minimum jednej roboty o wartości minimum brutto 350.000 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy 00/100 zł) - Załącznik nr 5 do składanej oferty (Załącznik nr 4 do SIWZ). 2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i praktykę zawodową oraz wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia (uprawnienia budowlane wraz z zaświadczeniami o przynależności do izby zawodowej - zaświadczenie ważne na dzień składania ofert) - Załącznik nr 6 do składanej oferty (Załącznik nr 5 do SIWZ). C. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia: 1) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą jak 400.000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy 00/100 zł) - Załącznik nr 7 do składanej oferty. D. Inne wymagane, niezbędne dokumenty w toku oceny i badania ofert: 1) Zaparafowany wzór projektu umowy - Załącznik nr 8 do składanej oferty (Załącznik nr 3 do SIWZ). 2) Pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa - Załącznik nr 9 do składanej oferty. 3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 10 do składanej oferty. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, z treści której wynika iż odpowiadają solidarnie za zobowiązania, wskazują lidera konsorcjum. Każdy z uczestników konsorcjum winien załączyć do oferty dokumenty wskazane w pkt. A1-A4, C1 z tym, że polisa może być wystawiona łącznie dla wszystkich Wykonawców. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem . Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. -) W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w pkt. III SIWZ, Wykonawcy zobowiązani są do dołączenia do oferty oświadczenia, że posiada on na oferowane produkty niezbędne dokumenty badań i dopuszczeń do obrotu, certyfikatów i atestów wymaganych przez stosowne przepisy i normy. Dokumenty te, atesty, certyfikaty itd. Wykonawcy zobowiązani będą do dołączenia dla Zamawiającego jako załączniki do protokołu odbioru robót budowlanych - Załącznik nr 1 do składanej oferty (Załącznik nr 6 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swiebodzice.pl/bip-zgm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach