Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń parteru budynku Urzędu Gminy w Urzędowie

Gmina Urzędów ogłasza przetarg

  • Adres: 23-250 Urzędów, ul. Rynek 26
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 822 50 42 , fax. 81 822 51 50
  • Data zamieszczenia: 2013-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Urzędów
    ul. Rynek 26 26
    23-250 Urzędów, woj. lubelskie
    tel. 81 822 50 42, fax. 81 822 51 50
    REGON: 00054908043729
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń parteru budynku Urzędu Gminy w Urzędowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa pomieszczeń budynku Urzędu Gminy w Urzędowie. Przedmiot zamówienia przewiduje następujący zakres robót; 1) Roboty budowlane - komunikacja - demontaż skrzydeł wraz z wykuciem ościeżnicy, - montaż drzwi zewnętrznych 100x235 cm z naświetlem, - ścianki działowe z płyt gipsowo - kartonowych wraz z montażem drzwi wewnętrznych, - obsadzenie drzwi wewnętrznych, - ścianki działowe z luksferów, - wykonanie nadproży z belek stalowych, - posadzki z płytek kamionkowych z wyrównaniem warstwą wyrównawczą z zaprawy cementowej zbrojonej włóknem szklanym, - malowanie tynków wewnętrznych farbą akrylową, - wyprawa elewacyjna z mieszanki żywiczno-mineralnej. 2) Roboty budowlane - pomieszczenie wc1 - ścianki działowe z płyt gipsowo-kartonowych, - obsadzenie ościeżnic drewnianych regulowanych i skrzydeł drzwiowych w ścianach wewnętrznych G-K, - warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej zbrojonej włóknem szklanym, - posadzki z płytek kamionkowych na zaprawie klejowej, - skucie okładziny ściennej z płytek, - tynk zwykły kat. II i kat. III, - gruntowanie podłoża pod kleje cementowe, - przygotowanie podłoża pod malowanie z gruntowaniem oraz dwukrotne malowanie farbami akrylowymi ścian i sufitów, 3) Roboty budowlane - pomieszczenie wc2 - ścianki działowe z płyt gipsowo-kartonowych, - obsadzenie ościeżnic drewnianych regulowanych i skrzydeł drzwiowych w ścianach wewnętrznych G-K, - warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej zbrojonej włóknem szklanym, - uszczelnienie pomieszczeń mokrych płynna folią uszczelniającą, - posadzki z płytek kamionkowych na zaprawie klejowej, - przygotowanie podłoża pod malowanie z gruntowaniem oraz dwukrotne malowanie farbami akrylowymi ścian i sufitów, - przygotowanie podłoża pod okładziny ścienne z gruntowaniem i szpachlowaniem, - licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych na klej, - obsadzenie uchwytów dla NPS - przewody i kratki wentylacyjne z wentylatorem elektrycznym, - montaż aluminiowej żaluzji okiennej. 4) Roboty budowlane - pomieszczenie socjalne - obsadzenie ościeżnic drewnianych regulowanych oraz skrzydeł drzwiowych, - przygotowanie powierzchni pod malowanie z poszpachlowaniem nierówności, oraz gruntowaniem - warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej zbrojonej włóknem szklanym, z gruntowaniem podłoża, - posadzki z płytek kamionkowych na zaprawie klejowej z cokolikami i listwą wykończającą. 5) Roboty budowlane - pomieszczenie gospodarcze - przyklejenie płyt styropianowych gr. 10 cm do ściany i siatki po zlikwidowanych drzwiach, - przygotowanie powierzchni pod malowanie z poszpachlowaniem nierówności, oraz gruntowaniem podłoża, - dwukrotne malowanie farbami akrylowymi ścian i sufitów, - demontaż skrzydeł i wykucie ościeżnicy drzwi zewnętrznych, - montaż drzwi zewnętrznych drewnianych wraz obsadzeniem ościeżnicy. 6) Roboty budowlane - pomieszczenie biura - obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach, - przygotowanie powierzchni pod malowanie z poszpachlowaniem nierówności i gruntowaniem podłoża, - dwukrotne malowanie farbami akrylowymi powierzchni wewnętrznych, - gruntowanie podłoży pod warstwę wyrównawczą, - warstwa wyrównawcza pod posadzki z zaprawy cementowej zbrojonej włóknem szklanym, - posadzki z płytek kamionkowych na zaprawie klejowej, wraz z cokolikami i listwami wykończającymi. 7) Roboty budowlane - hol wejściowy - przygotowanie powierzchni pod malowanie z poszpachlowaniem nierówności i gruntowaniem podłoża, - dwukrotne malowanie farbami akrylowymi ścian i sufitów, - rozebranie posadzek z płytek ceramicznych, - gruntowanie podłoży pod warstwę wyrównawczą i pod okładziny z płytek, - warstwa wyrównawcza pod posadzki z zaprawy cementowej zbrojonej włóknem szklanym, - posadzki z płytek kamionkowych na zaprawie klejowej, wraz z cokolikami i listwami wykończającymi. 8) Roboty budowlane - korytarz - przygotowanie powierzchni pod malowanie z poszpachlowaniem nierówności i gruntowaniem podłoża, - dwukrotne malowanie farbami akrylowymi ścian i sufitów, - rozebranie posadzek z płytek ceramicznych, - gruntowanie podłoży pod warstwę wyrównawczą i pod okładziny z płytek - warstwa wyrównawcza pod posadzki z zaprawy cementowej zbrojonej włóknem szklanym, - posadzki z płytek kamionkowych na zaprawie klejowej, wraz z cokolikami i listwami wykończającymi. 9) Roboty budowlane - pomieszczenie wc3 - rozebranie ścianki z cegły gr. ? c na zaprawie cem-wap (poszerzenie otworu drzwiowego), - obsadzenie drzwi drewnianych, - gruntowanie podłoży pod warstwę wyrównawczą, - warstwa wyrównawcza pod posadzki z zaprawy cem-wap. zbrojonej włóknem szklanym, - uszczelnienie pomieszczeń mokrych płynną folią uszczelniającą, - posadzki z płytek kamionkowych na zaprawie klejowej, - przygotowanie powierzchni pod malowanie z poszpachlowaniem nierówności i gruntowaniem podłoża, - dwukrotne malowanie farbami akrylowymi ścian i sufitów, - przygotowanie podłoża pod okładziny ścienne (dwukrotne gruntowanie i poszpachlowanie podłoża), - okładziny ścienne z płytek kamieni sztucznych na zaprawie klejowej, - wykucie i obsadzenie kratek wentylacyjnych zintegrowanych z wentylatorem elektrycznym. 10) Roboty budowlane - pochylnia dla NPS - roboty ziemne z przewozem gruntu taczkami na odległość do 10 m, pod pochylnię i ławy murków oporowych pochylni, - ławy fundamentowe betonowe pod murki oporowe, - ściany betonowe proste gr. 20 cm o wys. do 3 m, - wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa na murkach oporowych, - podsypka cem-piaskowa z zagęszczeniem, - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 4 cm , - balustrada pochylni ze stali nierdzewnej z pochwytami na dwu poziomach 75 i 90 cm. 11) Transport gruzu - wywiezienie gruzu samochodami samowyładowczymi na odległość do 20 km, - koszt utylizacji gruzu. 12) Wyposażenie - dostawa biurek prostych i kątowych, - dostawa foteli obrotowych, biurowych, - dostawa szaf biurowych, - dostawa blatu do stolika - pomieszczenie socjalne, - dostawa szafki na środki czystości, - dostawa taboretów kuchennych. 13) Branża elektryczna - wykonanie instalacji elektrycznej na parterze budynku Urzędu Gminy w Urzędowie. - WLZ + tablice rozdzielcze, - instalacje oświetleniowe podstawowe, awaryjne, - instalacja gniazd wtyczkowych 230, 400V, - instalacja połączeń wyrównawczych, - próby i pomiary pomontażowe. 14) Branża sanitarna - rurociągi w instalacjach c.o. z izolacją, - montaż kurtyn powietrznych, - przejścia dla rur p.poż., filtry siatkowe, zawory kulowe odcinające, równoważące - próby szczelności instalacji, instalacja wodociągowa - wymiana baterii umywalkowej w WC1, - baterie umywalkowe lub zmywakowe stojące, instalacja kanalizacyjna - wymiana ustępów , umywalek, zlewozmywaków, - montaż szafek kuchennych zlewozmywakowych, pisuarów, ustępów, roboty towarzyszące - zamurowanie bruzd poziomych, pionowych, - wykonanie pasów tynków kat. III, - malowanie farbą olejna rur kanalizacyjnych, grzejników, - czyszczenie elementów metalowych. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: - wykonawca uwzględni nakłady związane z realizacją robót w warunkach pracy ciągłej Urzędu, - po zakończeniu realizacji zadania doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego, - sporządzenie dokumentacji powykonawczej, Wymagania stawiane wykonawcom w stosunku do przedmiotu zamówienia, określają załączone do niniejszej siwz, projekty budowlane, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, oraz przedmiary robót - zał. nr 1a. Zamawiający informuje, że aneksem do projektu budowlanego pochylnię dla osób niepełnosprawnych usytuowano od strony południowej budynku. Rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym, a przedstawionym zakresem robót budowlanych w przedmiarach robót - zał. nr 1a w niniejszym postępowaniu , wynikają z częściowej realizacji tego zadania. Faktyczny zakres robót przewidziany do wykonania określają załączone przedmiary robót. Do wykonania przedmiotu zamówienia wykonawcy obowiązani są zastosować materiały, urządzenia, wyroby wysokiej jakości o parametrach techniczno - eksploatacyjnych , użytkowych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej , opisie technicznym oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Wszystkie zakupione i stosowane materiały , wyroby , urządzenia powinny posiadać certyfikaty CE dopuszczające do stosowania ich na terenie krajów UE, świadectwa ITB i PZH do stosowania zgodnie z przeznaczeniem w budynkach użyteczności publicznej na terenie Polski zgodnie z ustawą z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004 Nr 92, poz. 881), oraz odpowiednie atesty i aprobaty techniczne , a także spełniać aktualne normy branżowe PN, itp., których okazania zamawiający może żądać przed wbudowaniem. Każdy rodzaj robót, w którym znajdują się nie zbadane i nie zaakceptowane materiały, Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z jego nieprzyjęciem i niezapłaceniem. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, przedmiarach robót, dokumentacji projektowo-kosztorysowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, znajdują się wskazane znaki towarowe, patent czy pochodzenie, należy przyjąć, że zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjnych/użytkowych nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia. - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane ( w tym materiały, wyroby i urządzenia ) spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Zamawiający oceniając rozwiązania - materiały równoważne będzie je oceniał według zapisów - wymagań, w opisie technicznym projektu budowlanego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej stwiorb). Dane określone w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych są uważane za wartości docelowe, od których dopuszczalne są odchylenia w ramach określonego przez projektanta przedziału tolerancji. Parametry wskazane w ww. dokumentach będą traktowane jako minimalne, które wykonawca musi zaoferować w swojej ofercie, nie może oferować rozwiązań gorszych. W szczególności nie dopuszcza się zmiany parametrów w zakresie funkcji - celu które dany materiał, wyrób, system, czy urządzenie ma spełniać w realizowanym przedsięwzięciu, zmiany średnic, przekrojów konstrukcyjnych, grubości itp.. , gdy wynika to ze specyfiki przedmiotu zamówienia. Zaoferowane parametry równoważne nie mogą powodować spadku sprawności instalacji , oraz obniżenia parametrów eksploatacyjnych. Wykonawca poda typ, wskaże producenta, koszt, oraz określi jakie parametry techniczno-użytkowe, posiada wskazany przez niego produkt równoważny w porównaniu do parametrów wskazanych przez zamawiającego w ww. dokumentach tj. opisie technicznym, stwiorb, (porównanie w formie zestawienia parametrów wymaganych i oferowanych). Wykonawca dla wszystkich zmienionych elementów załączy wymagane prawem atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, itp., na dzień składania ofert. Wykonawca podpisze umowę i zrealizuje zadanie zgodnie z zadeklarowanymi parametrami techniczno-użytkowymi, wskazanym producentem, jak w złożonej w ofercie. W przypadku, gdy materiały, urządzenia czy roboty nie będą w pełni zgodne z dokumentacją projektową lub specyfikacją techniczną i wpłynie to na niezadowalającą jakość elementu budowli, to takie materiały będą niezwłocznie zastąpione innymi, a roboty rozebrane na koszt Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości 3 000 złotych. 2. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy nr -10 8717 1022 2005 5000 0039 0005 z adnotacją wadium na przebudowę pomieszczeń budynku UG Urzędów ( nie należy dokonywać wpłaty gotówką w kasie UG Urzędów, czy wpłaty gotówką na rachunek w banku zamawiającego) 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275), w terminie do 2012-05-16 do godz. 11:00. Sposób przekazania: wadium w formie ustalonej w ppkt 2) - 5) siwz musi być zdeponowane w oryginale przed terminem składania ofert w pokoju nr 4 Urzędu Gminy w Urzędowie, u pracownika zajmującego się zamówieniami publicznymi - Alicja Kozik, a na kserokopii, zamawiający może potwierdzić odpowiednią adnotacją o wniesieniu wadium w niniejszym postępowaniu. W przypadku składania oferty drogą pocztową do oferty należy dołączyć kserokopię i oryginał gwarancji wadialnej , które po otwarciu ofert zostaną przekazane pracownikowi zajmującemu się zamówieniami publicznymi , a jego ksero z adnotacją i podpisem o przyjęciu wadium zostanie przesłane wykonawcy pocztą. Wadium wniesione w pieniądzu w formie przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skutecznie wniesione tylko wówczas , gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 3. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 4. Zamawiający żąda aby oferta zabezpieczona wadium w formie innej niż pieniądz zawierała zapis nieodwołalnej i bezwarunkowej zapłaty na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, kwoty wadium z tytułu zatrzymania wadium jeżeli wykonawca: 1) w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp potwierdzających warunki udziału w postępowaniu, oraz dokumentów potwierdzających spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie; Wykonawca którego oferta została wybrana 2) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 5. W przypadku nie zabezpieczenia oferty, jedną z określonych w ogłoszeniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia form wadium, wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 6. Zamawiający zwróci wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający może żądać ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana , jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl zakładka ogłoszenia zakładka przetargi

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach