Przetargi.pl
Dostawa komputerów, drukarek oraz oprogramowania w ramach projektu pn.: Internet sz@nsą Gminy Ulan-Majorat

Gmina Ulan-Majorat ogłasza przetarg

  • Adres: 21-307 Ulan-Majorat, Ulan-Majorat 57
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 351 80 69 , fax. 83 351 80 69
  • Data zamieszczenia: 2013-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ulan-Majorat
    Ulan-Majorat 57 57
    21-307 Ulan-Majorat, woj. lubelskie
    tel. 83 351 80 69, fax. 83 351 80 69
    REGON: 03023774700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ulanmajorat.bip.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa komputerów, drukarek oraz oprogramowania w ramach projektu pn.: Internet sz@nsą Gminy Ulan-Majorat
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów, drukarek oraz oprogramowania dla 7 jednostek podległych Gminie Ulan-Majorat oraz dla wytypowanych przez Gminę 40 gospodarstw domowych wraz instalacją sprzętu w tych gospodarstwach w ramach projektu pn. Internet sz@nsą Gminy Ulan-Majorat, realizowanego przez Gminę Ulan-Majorat finansowanego z budżetu Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 8. Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Dostawę komputerów stacjonarnych dla gospodarstw domowych w ilości - 40 szt. 2. Dostawę drukarek dla gospodarstw domowych w ilości - 40 szt. 3. Dostawę komputerów stacjonarnych dla jednostek podległych - 30 szt. 4. Dostawę laptopów dla jednostek podległych - 7 szt. 5. Dostawę drukarek dla jednostek podległych - 7 szt. 6. Dostawę routerów dla jednostek podległych w ilości - 7 szt. 7. Dostawę listew zasilających - 77 szt. 8. Dostawę i instalację programu operacyjnego dla gospodarstw domowych - 40 szt. 9. Dostawę i instalację programu operacyjnego dla jednostek podległych - 37 szt. 10. Dostawę i instalację oprogramowania biurowego dla gospodarstw domowych - 40 szt. 11. Dostawę i instalację oprogramowania biurowego dla jednostek podległych - 37 szt. 12. Dostawę i instalację programu zabezpieczającego dla gospodarstw domowych w ilości - 40 szt. 13. Dostawę programu zabezpieczającego dla jednostek podległych w ilości - 37 szt. 14. Dostawę i instalację programu ochrony rodzicielskiej dla gospodarstw domowych - 40 szt. 15. Dostawę Licencji Praw Najmu - system operacyjny (jeśli dotyczy) 16. Dostawę Licencji Praw Najmu - program biurowy (jeśli dotyczy) 17. Instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego w gosp. domowych - 40 szt. Urządzenia należy dostarczyć i uruchomić w następujących lokalizacjach jednostek podległych: 1 Szkoła Podstawowa w Domaszewnicy Kolonia Domaszewska 9, 21-307 Ulan-Majorat: komputerów stacjonarnych - 10 szt., laptop - 1 szt., drukarka - 1 szt.; 2 Szkoła Podstawowa im. Bł. Ks. Jerzego Popiełuszki w Kępkach 26A, 21-307 Ulan-Majorat: komputer stacjonarny - 4 szt., laptop - 1 szt., drukarka - 1 szt.; 3 Szkoła Podstawowa w Sobolach Sobole 69C, 21-307 Ulan-Majorat: laptop - 1 szt., drukarka - 1 szt.; 4 Szkoła Podstawowa w Zakrzewie Zakrzew 27, 21-307 Ulan-Majorat: komputer stacjonarny - 4 szt., laptop - 1 szt., drukarkja - 1 szt.; 5 Zespół Szkół im. Bł. Jana Pawła II w Ulanie-Majoracie Ulan-Majorat 53, 21-307 Ulan-Majorat: komputer stacjonarny - 10 szt., laptop - 1 szt., drukarka - 1 szt.; 6 Gminna Biblioteka Publiczna w Ulanie-Majoracie Ulan-Majorat 55, 21-307 Ulan-Majorat: laptop - 1 szt., drukarka - 1 szt.; 7 Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Ulanie-Majoracie Ulan-Majorat 57, 21-307 Ulan-Majorat: komputer stacjonarny - 2 szt., laptop - 1 szt., drukarka - 1 szt. Urządzenia należy dostarczyć i uruchomić w gospodarstwach domowych wskazanych przez zamawiającego w dniu podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2) oraz Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3) do SIWZ. Uwaga: Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazano patenty, znaki towarowe, pochodzenie określające parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Radzyniu Podlaskim Oddział Ulan-Majorat 28 8046 1041 2005 0800 0866 0003 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w kancelarii pok. 8, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ulanmajorat.bip.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach