Przetargi.pl
Przebudowa polegająca na adaptacji i zmianie sposobu użytkowania istniejącego budynku dworca kolejowego wraz z budową infrastruktury dla dworca w Bolechowie

Gmina Czerwonak ogłasza przetarg

  • Adres: 62-004 Czerwonak, ul. Źródlana
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 616 544 204 , fax. 618 120 270
  • Data zamieszczenia: 2019-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czerwonak
    ul. Źródlana 39
    62-004 Czerwonak, woj. wielkopolskie
    tel. 616 544 204, fax. 618 120 270
    REGON: 63125874400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://czerwonak.pl/; http://bip.czerwonak.pl/6826

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa polegająca na adaptacji i zmianie sposobu użytkowania istniejącego budynku dworca kolejowego wraz z budową infrastruktury dla dworca w Bolechowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Przebudowa polegająca na adaptacji i zmianie sposobu użytkowania istniejącego budynku dworca kolejowego wraz z budową infrastruktury dla dworca w Bolechowie. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) remont elewacji obiektu; 2) wykonanie prac izolacyjnych; 3) wymianę okien i drzwi; 4) montaż oświetlenia elewacji; 5) wykonanie obróbek blacharskich; 6) zamurowanie części otworów okiennych i drzwiowych; 7) montaż nowych parapetów zewnętrznych; 8) naprawę konstrukcji dachu wraz z wykonaniem izolacji termicznej, montaż nowego poszycia dachu, renowacja kominów; 9) montaż nowej instalacji odgromowej; 10) montaż nowych rynien i rur spustowych; 11) montaż wyłazu dachowego; 12) wymurowanie nowych ścianek działowych; 13) wykonanie prac posadzkarskich; 14) prace naprawcze konstrukcji, stopnic i podstopnic klatki schodowej; 15) prace tynkarskie; 16) wykonanie izolacji akustycznej; 17) montaż nowych sufitów i elementów wykończenia wnętrz; 18) prace instalacyjne; 19) montaż urządzeń sanitarnych; 20) prace malarskie; 21) wykonanie prac zewnętrznych przybudynkowych; 22) modernizację wewnętrznej instalacji elektrycznej; 23) modernizację instalacji grzewczej; 24) wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej odbierającej ścieki sanitarne z przyborów i wpustów w budynku; 25) wykonanie instalacji wentylacyjnych w obiekcie; 26) odtworzenie wiaty peronowej; 27) remont budynku gospodarczego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w załącznikach do SIWZ, tj.: dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik 6 do SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, dalej STWiORB, stanowiącej załącznik 7 do SIWZ. 4. Postanowienia inne: 1) W związku z realizacją przedmiotu zamówienia do obowiązków Wykonawcy będzie należało m.in.: a) wykonanie, dostawa i montaż logo Gminy Czerwonak (litera C z kropką) na elewacji szczytowej budynku dworca kolejowego. Logo podświetlane LED wykonane zostanie, jako jednolity element; b) zabezpieczenie terenu budowy i zapewnienie dozoru mienia na własny koszt; Zamawiający nie odpowiada za materiały, narzędzia i urządzenia składowane na terenie budowy; c) zapewnienie dostaw energii elektrycznej i wody na swój koszt oraz bieżąca regulacja płatności za ich zużycie; d) ponoszenie kosztów zajęcia terenu pod budowę; e) zapewnienie obsługi geodezyjnej budowy, a w szczególności wykonywanie inwentaryzacji w stanie odkrytym oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej; f) wykonanie i utrzymywanie zaplecza do narad koordynacyjnych na terenie budowy lub w jej bezpośredniej bliskości; g) zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie budowy oraz w jej bezpośrednim otoczeniu przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót wykonanych, urządzeń bądź instalacji, Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia ich lub doprowadzenia do stanu pierwotnego, bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia; h) jako wytwarzający odpady, zapewnienia na własny koszt transport odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z ich utylizacją, zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności: - ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U. 2018, poz.799 ze zm); - ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. 2019, poz. 701 ze zm); i) informowanie Zamawiającego o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót; j) przeprowadzenie szkolenia wyznaczonych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi urządzeń i instalacji wykonanych w związku z realizacją przedmiotu umowy; k) zapłata należnego wynagrodzenia Podwykonawcom, jeżeli Wykonawca realizuje przedmiot umowy przy udziale Podwykonawców, l) opracowanie dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach, w wersji papierowej oraz w 1 egzemplarzu na nośniku danych elektronicznych w formacie PDF m) uzyskanie w imieniu Zamwiającego decyzji administracyjnej pozwolenia na użytkowanie obiektu. 2) W przypadku gdy konsekwencją realizacji przedmiotu Umowy będzie powstanie odpadów, Wykonawca postępować będzie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. 2019, poz. 701 ze zm.), a w szczególności posługiwać się będzie przy gospodarowaniu odpadami, podmiotami spełniającymi warunki określone ww. ustawą; 3) Wykonawca zobowiązuje się do stosowania i przestrzegania norm prawa powszechnego i prawa miejscowego w zakresie ochrony środowiska. 4) W celu zachowania należytej staranności przy sporządzaniu oferty zaleca się dokonania wizji lokalnej w terenie. Zamawiający udostępni obiekt na wniosek Wykonawcy, złożony za pomocą poczty elektronicznej na adres: bz@czerwonak.pl, przy czym Zamawiający zastrzega, iż podczas oględzin nie będzie odpowiadał na pytania oraz udzielał wyjaśnień. Wyjaśnienia treści SIWZ odbywać się będą na zasadach określonych w rozdz. XV ust. 1 SIWZ. Dokonanie wizji lokalnej zostanie potwierdzone pisemnie przez przedstawiciela/li Wykonawcy i Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 65 000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572) . 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniu, w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp, tj.: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO Bank Polski S.A. nr rachunku: 29 1020 4027 0000 1302 1205 0847; Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium, tzn. wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 7. Wadium formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp należy złożyć w oryginale. Zaleca się by dokument potwierdzający wniesienie wadium Wykonawca, złożył wraz z ofertą, nie łącząc trwale z ofertą, tzn. w sposób umożliwiający Zamawiającemu zwrot dokumentu bez konieczności dekompletowania oferty. W innym przypadku dokument należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą postępowania z dopiskiem „wadium”, w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Czerwonak, ul. Źródlana 39, 62-004 Czerwonak, pok. 102/103. 8. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu, z tytułu przelewu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Przebudowa polegająca na adaptacji i zmianie sposobu użytkowania istniejącego budynku dworca kolejowego wraz z budową infrastruktury dla dworca w Bolechowie, znak sprawy: BZ.271.2.17.2019.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz ofertowy stanowiący załącznik 1 do SIWZ; zobowiązanie o oddaniu Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowiące załącznik 3 do SIWZ, jeśli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów; pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności, o których mowa w ust. 11 SIWZ; dowody równoważności, w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, o których mowa w rozdz. III ust. 5 SIWZ. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; wzór niniejszego oświadczenia stanowi załącznik 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach