Przetargi.pl
Przebudowa pobocza drogi w celu wykonania chodnika w miejscowości Zakrzów w ramach zadania „Poprawa bezpieczeństwa na kluczowych odcinkach dróg na terenie miasta i gminy Środa Śląska oraz budowa chodników w miejscowości Rzeczyca”

Gmina i Miasto Środa Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 55300 Środa Śląska, Plac Wolności
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 960 724 , fax. 713 173 405
  • Data zamieszczenia: 2017-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Środa Śląska
    Plac Wolności 5
    55300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie
    tel. 713 960 724, fax. 713 173 405
    REGON: 69291493227000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pobocza drogi w celu wykonania chodnika w miejscowości Zakrzów w ramach zadania „Poprawa bezpieczeństwa na kluczowych odcinkach dróg na terenie miasta i gminy Środa Śląska oraz budowa chodników w miejscowości Rzeczyca”
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w dokumentacji zamówienia i przedmiaru robót stanowiących załącznik do SIWZ. Część 1 „Przebudowa pobocza w celu wykonania chodnika w miejscowości Zakrzów ” w ramach zadania „Poprawa bezpieczeństwa na kluczowych odcinkach dróg na terenie miasta i gminy Środa Śl” Szczegółowy opis zamówienia jest zawarty w dokumentacji projektowej i kosztorysowej który obejmuje Przebudowa pobocza w celu wykonania chodnika w miejscowości Zakrzów . Łączna długość 372 m. W ramach opracowania przewidziano wykonanie następujących robót: roboty ziemne korytowanie pod chodnik na pow. 525 m2 podbudowa z kruszywa kamiennego 711 m2 Nawierzchnia chodników z kostki betonowej (szarej) na pow. 432 m2 wjazdy z kostki ciemno szarej 279 m2 Krawężniki betonowe 15x30, h=12 cm 383 m Obrzeża betonowe 8x30 na dł. 328 m Pobocza ulepszone – humus z obsianiem trawą na pow. 370 m2. Część 2 Budowa chodników w miejscowości Rzeczyca Łączna długość 676 m. W ramach opracowania przewidziano wykonanie następujących robót: roboty ziemne korytowanie pod chodnik na pow. 1287 m2 podbudowa z kruszywa kamiennego 1102 m2 Nawierzchnia chodników z kostki betonowej (szarej) na pow. 862 m2 wjazdy z kostki ciemno szarej 240 m2 Krawężniki betonowe 15x30, h=12 cm 756 m Obrzeża betonowe 8x30 na dł. 636 m Pobocza ulepszone – humus z obsianiem trawą na pow. 600 m2. Miejsce składowania i koszt utylizacji gruntu oferent wyceni indywidualnie. Koszt organizacji ruchu zastępczego należy ująć w kosztach ogólnych budowy. Oferent do oferty dołączy kosztorys uproszczony w dniu podpisania umowy oferent dołącza kosztorys szczegółowy wraz z czynnikami cenotwórczymi R- robocizna, Z – zysk, Kp – koszty pośrednie, M – materiał. Rozliczenie kosztorysowe. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość prac i ich zgodność z dokumentacją kosztorysową, opisem przedmiotu zamówienia umową, specyfikacjami technicznymi, wyjaśnieniami do SIWZ i instrukcjami Zamawiającego, w tym polecenia Inspektora Nadzoru. Załączony do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia Zakrzów i Rzeczyca – kosztorysowa i wszystkie dodatkowe dokumenty przekazane Wykonawcy stanowią część umowy, a wymagania określone w choćby jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak jakby były zawarte w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w ustaleniach w poszczególnych dokumentach obowiązuje następująca kolejność ich ważności: 1) Przedmiary robót. 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 3) Opis przedmiotu zamówienia Zakrzów Rzeczyca Podane w Opisie przedmiotu zamówienia oraz przedmiarach robót nazwy własne materiałów należy traktować jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza w ofercie, a następnie zastosowanie podczas wykonywania robót innych równoważnych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych technologicznych, jakościowych i estetycznych nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymagać będzie na etapie realizacji robót złożenia stosownych dokumentów, które uwiarygodnią proponowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia. Wykonawca proponujący urządzenia i materiały równoważne musi udowodnić, że proponowany element zamienny spełnia wymienione wymagania zarówno pod względem technicznym i jakościowym wraz z oświadczeniem, że proponowane urządzenie jest równoważne do zaproponowanego w dokumentacji, co do jego przeznaczenia. Przez pojęcie urządzeń i materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału oraz załączenie niezbędnych dokumentów, takich jak: zdjęcie produktu, atest PZH, deklaracja zgodności producenta/aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne wraz z charakterystyką pracy urządzeń ujętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca przedstawiając rozwiązania równoważne nie może naruszyć praw osób trzecich z tytułu patentów, znaków towarowych, praw autorskich i innych oraz oświadczyć, że wymagana dla realizacji przedmiotu umowy produkcja i sprzedaż nie jest prowadzona z naruszeniem zasad uczciwej konkurencji. Zamawiający dopuszcza wykonanie przez podwykonawcę części zamówienia na roboty budowlane. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy Zamawiający żąda wskazanie przez Wykonawcę w ofercie (formularzu ofertowym) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, oraz podanie przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. Ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Obowiązki dotyczące zatrudnienia: 1. Wykonawca w całym okresie obowiązywania umowy na PRZEBUDOWĘ POBOCZA W CELU WYKONANIA CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI Zakrzów i Rzeczyca musi posiadać minimalne zatrudnienie pracowników na podstawie umowy o pracę tj: co najmniej 5 osób na podstawie umowy o pracę w wymiarze 1/1 etat w tym: 1) co najmniej 5 pracowników do robót brukarskich - okres wymaganego zatrudnienia - czas realizacji przedmiotu zamówienia. 2. Sposób dokumentowania zatrudnienia: a)wykaz pracowników zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, który stanowił będzie załącznik do umowy zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu, b)oświadczenie osób, o których mowa w ppkt 1, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, przez cały okres realizacji zmówienia przedstawiane przez Wykonawcę w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu. c) W przypadku rozwiązania stosunku o pracę przed upływem okresu wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia innej osoby, z zachowaniem wszystkich wymagań określonych w pkt 1. Celem kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań wskazanych w pkt 1 i 2 raz na kwartał, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o liczbie osób zatrudnianych na podstawie umowy o pracę, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego powyżej wraz z deklaracjami przekazywanymi do ZUS celem potwierdzenia odprowadzenia stosownych składek (do wglądu dla Zamawiającego). W przypadku niespełnienie przez Wykonawcę wymagań wskazanych powyżej, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 5 000,00 PLN za każde zdarzenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach