Przetargi.pl
Przebudowa placu zabaw w Parku im. A. Mickiewicza w Łodzi - etap I

Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łodź-Bałuty ogłasza przetarg

  • Adres: 91-065 Łódź, ul. Zachodnia 47
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6385107 , fax. 042 6385106
  • Data zamieszczenia: 2009-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łodź-Bałuty
    ul. Zachodnia 47 47
    91-065 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6385107, fax. 042 6385106
    REGON: 00051418200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa placu zabaw w Parku im. A. Mickiewicza w Łodzi - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na przebudowie placu zabaw w Parku im. A. Mickiewicza w Łodzi - etap I. Zakres prac obejmuje: - montaż nowych urządzeń zabawowych i komunalnych, - budowę alejki żwirowo - gliniasto - piaskowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: część 1:1.500 zł, część 2:1.200 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: a. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. b. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. c. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. d. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w p-cie a. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujący dokument (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich oddzielnie): - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w p-cie b. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): - wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wymagane minimum przez Zamawiającego: - część 1: wykaz co najmniej dwóch robót budowlanych, polegających na budowie bądź przebudowie placów zabaw o łącznej wartości min. 100.000 zł brutto, - część 2: wykaz co najmniej dwóch robót budowlanych, polegających na budowie bądź przebudowie dróg o łącznej wartości min.100.000 zł brutto. - dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty budowlane zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru przedmiotu umowy(ów)); - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wymagane minimum przez Zamawiającego: - cześć 1: min. 1 osoba uczestnicząca w wykonywaniu zamówienia winna posiadać uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; - cześć 2: min. 1 osoba uczestnicząca w wykonywaniu zamówienia winna posiadać uprawnienia w specjalności drogowej. - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; - uprawnienia budowlane i zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzone przez tę izbę, z określonym w nich terminem ważności; * W przypadku, gdy osoby wykazane przez Wykonawcę w wykazie posiadają uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wydane w innych państwach członkowskich UE (poza Polską) - na potrzeby niniejszego postępowania uznaje się za wystarczające dla oceny spełniania warunku pkt b posiadanie ww. uprawnień lub wpisu na listę członków właściwej organizacji samorządu zawodowego w państwie członkowskim UE, w którym Wykonawca ma siedzibę. *Jednocześnie, z uwagi na obowiązujące w Polsce przepisy prawa krajowego, Zamawiający zwraca uwagę, że zamówienie będą mogły wykonywać wyłącznie osoby, którym nadano Polskie uprawnienia budowlane, legitymujące się pełnym członkostwem właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa, posiadające ubezpieczenie o.c. W celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w p-cie c. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujący dokument (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): - polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem zamówienia o wartości min. 100.000 zł (dotyczy obu części zamówienia); Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. Nr 87, poz. 605 oraz Dz.U. Nr 188, poz. 1155) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z zachowaniem wskazanego powyżej terminu jego wystawienia. W celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć, oprócz wymienionych dokumentów, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach