Przetargi.pl
Przebudowa cieku naturalnego Kanał A - Jedlno.

Miasto Radomsko ogłasza przetarg

  • Adres: 97-500 Radomsko, ul. Tysiąclecia 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6854571 , fax. 044 6854513, 6854521
  • Data zamieszczenia: 2009-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Radomsko
    ul. Tysiąclecia 5 5
    97-500 Radomsko, woj. łódzkie
    tel. 044 6854571, fax. 044 6854513, 6854521
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomsko.pl, www.bip.radomsko.pl,
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa cieku naturalnego Kanał A - Jedlno.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa cieku naturalnego Kanał A - Jedlno (Radomsko - rzeka Warta) na odcinku od km 9+350 do km 13+120 (od działki oznaczonej nr ewid. gruntów 207 obręb Radziechowice II do działki nr ewid. 661 obręb 38 w Radomsku). Zakres robót do wykonania w ramach zamówienia zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym opracowanym przez jednostkę projektową Biuro Studiów i Projektów Budownictwa Wodnego HYDROPROJEKT Poznań Sp. z o.o., 60-783 Poznań ul. Grunwaldzka 21 wg poniższego opisu: 1)regulacja i przebudowa koryta cieku na długości 3770 m, 2)rozbiórka starych i wykonanie nowych budowli komunikacyjnych (przepusty rolnicze i kładki) - 51 szt., 3)odmulenie istniejących przepustów pod głównymi drogami - 3 szt., 4)wykonanie umocnień koryta rzeki powyżej i poniżej budowli, 5)wykonanie stopni kamiennych - 23 szt., 6)wycinka wyselekcjonowanych drzew z karczowaniem pni, 7)podkrzesanie wybranych drzew, 8)karczowanie krzaków ze spaleniem na miejscu lub wywózką, 9)wykoszenie wysokich traw i trzcin z dna i skarp rzeki przed przystąpieniem do robót ziemnych związanych z przebudową koryta, 10)obrobienie na czysto skarp po przejściu koparki, 11)mechaniczne oraz częściowo ręczne wyprofilowanie koryta rzeki do projektowanych parametrów, 12)umocnienie stopy skarp cieku, 13)rozplantowanie urobku /mas ziemnych/ z odbudowy koryta, wzdłuż rzeki cienką warstwą grubości 15÷20 cm z zagospodarowaniem pomelioracyjnym i obsianiem mieszanką traw pasa wzdłuż rzeki. Ustalenia dodatkowe. Teren budowy (teren działek udostępnionych przez właścicieli dla realizacji przebudowy koryta cieku naturalnego Kanał A-Jedlno oraz teren składowiska nadmiaru ziemi z wykopów, po zakończeniu robót na korycie cieku Wykonawca zobowiązany jest w ramach wynagrodzenia uporządkować, wyrównać i przywrócić do stanu przed wejściem na roboty, który to stan zostanie ustalony w protokole przekazania placu budowy. Ewentualne szkody powstałe podczas przebudowy koryta cieku naturalnego Kanał A-Jedlno, Wykonawca zobowiązany jest w ramach wynagrodzenia naprawić. Drewno pochodzące z wycinki drzew jest własnością właściciela nieruchomości, na której została dokonana wycinka. Wykonawca zobowiązany jest pociąć drewno w sposób uzgodniony z właścicielem i przewieźć je w miejsce wskazane przez właściciela nieruchomości, na odległość wynikającą z pozycji kosztorysowej w przedmiarze robót. Jeżeli właściciel nieruchomości zrezygnuje w całości lub w części z zagospodarowania drewna pozyskanego z jego nieruchomości wskutek ścięcia drzew, to ścięte drzewa należy wówczas traktować jak odpad i postępować z nimi zgodnie z ustawą o odpadach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: 1)przedmiar robót - stanowiący dodatek nr 7 do SIWZ, 2)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiąca dodatek nr 8 do SIWZ, 3)projekt budowlano - wykonawczy - stanowiący dodatek nr 9 do SIWZ, 4)Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia- stanowiąca dodatek nr 10 do SIWZ, 5)inwentaryzacja zadrzewień i zakrzaczeń - stanowiąca dodatek nr 11 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452464007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 22.000,00 zł (słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III.2) I. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, w tym wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o łącznej wartości co najmniej 4.000.000,00 zł. Uwaga: Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uznaje: a) budowę, przebudowę lub remonty cieków melioracji podstawowych lub szczegółowych lub, b) budowę zbiornika(ów) retencyjnych lub, c) budowę sieci kanalizacji sanitarnej lub, d) budowę sieci kanalizacji deszczowej. 3) dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym dysponuje co najmniej: a)jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą określone przepisami ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w specjalizacji obiekty budowlane melioracji wodnych w zakresie koniecznym do realizacji zadania z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, b)jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót (branża drogowa) posiadającą określone przepisami ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w zakresie koniecznym do realizacji zadania z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, c)jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót (branża mostowa) posiadającą określone przepisami ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej w zakresie koniecznym do realizacji zadania z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego; lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Uwaga: Zamawiający dopuszcza możliwość aby jedna osoba pełniła jednocześnie funkcję kierownika robót w branży drogowej oraz kierownika robót w branży mostowej, pod warunkiem, że osoba ta będzie posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zarówno w specjalności drogowej jak i w specjalności mostowej. 4) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. III.2) II. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w Sekcji III pkt III.2)III.1 niniejszego ogłoszenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie w/w warunki. Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że złożone przez niego informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.2) III. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): III.1. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w Sekcji III pkt III.2) I: 1)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ, 2)oświadczenie, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ, 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o łącznej wartości co najmniej 4.000.000,00 zł z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje), 7)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 7a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 8)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym: a)w odniesieniu do osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy wykonawca musi dołączyć uprawnienia budowlane uprawniające tę osobę do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w specjalizacji obiekty budowlane melioracji wodnych w zakresie koniecznym do realizacji zadania oraz zaświadczenie o aktualnej przynależności tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego, b)w odniesieniu do osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika robót (branża drogowa) wykonawca musi dołączyć uprawnienia budowlane uprawniające tę osobę do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w zakresie koniecznym do realizacji zadania oraz zaświadczenie o aktualnej przynależności tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego, c)w odniesieniu do osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika robót (branża mostowa) wykonawca musi dołączyć uprawnienia budowlane uprawniające tę osobę do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej w zakresie koniecznym do realizacji zadania oraz zaświadczenie o aktualnej przynależności tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego. III.2. Oferta wspólna Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1)Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2)Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a)postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; b)wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; c)ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; 3)Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 4)Dokumenty, o których mowa w Sekcji III pkt III.2)III.1 ppkt 3,4,5 musi złożyć osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną; 5)W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy, a w szczególności w Sekcji III pkt III.2)III.1 ppkt 6,7,7a,8 wymagania te mogą być spełnione wspólnie przez wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać każdy z wykonawców składających ofertę wspólną osobno); 6)Oświadczenia, formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną; 7)Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane za zgodność z oryginałem i podpisane przez Pełnomocnika; 8)Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu ofertowym. 9)Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. III.3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej III.3.1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Sekcji III pkt III.2)III.1 ppkt 3,4,5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, III.3.2 Dokument, o którym mowa w Sekcji III pkt III.2) III.3.1 lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w Sekcji III pkt III.2) III.3.1 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. III.3.3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III pkt III.2) III.3.1 niniejszego ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia Sekcji III pkt III.2) III.3.2 niniejszego ogłoszenia stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomsko.pl,www.bip.radomsko.pl,

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach