Urząd Miejski w Radzionkowie ogłasza przetarg
- Adres: 41-922 Radzionków, ul. Męczenników Oświęcimia 42
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0322890727 wew. 106
- Data zamieszczenia: 2010-01-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Radzionkowie
ul. Męczenników Oświęcimia 42 42
41-922 Radzionków, woj. śląskie
tel. 0322890727 wew. 106 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzionkow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA PLACU PRZY UL. KUŻAJA POMIĘDZY BUDYNKAMI NR 17 I 19 WRAZ Z PARKINGAMI ORAZ DROGĄ DOJAZDOWĄ I PLACEM ZABAW - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i zagospodarowaniu placu przy ulicy Kużaja w Radzionkowie (pomiędzy budynkami nr 17 i 19). Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 1. przygotowanie terenu budowy np. uprzątnięcie terenu, wykarczowanie pni i korzeni, 2. wykonanie remontu nawierzchni wraz z budową drogi dojazdowej i miejsc parkingowych, 3. usunięcie warstwy ziemi urodzajnej, 4. plantowanie i darniowanie skarp, 5. sadzenie drzew liściastych i krzewów iglastych, 6. budowę fontanny, 7. wykonanie elementów małej architektury, 8. budowę placu zabaw, 9. oświetlenie placu. Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia określają następujące załączniki do SIWZ: 1. Załącznik nr 1a - Dokumentacja projektowa; 2. Załącznik nr 1b - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; oraz dodatkowo 3. Załącznik nr 1c - Przedmiar robót - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452200005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 154 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest obowiązany, przed upływem terminu do składania ofert, wnieść wadium w wysokości: 40 000,00 zł (słownie złotych: czterdzieści tysięcy 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu: 1. ma posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2. ma posiadać wiedzę i doświadczenie, 3. ma dysponować potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. ma być w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej mu realizację zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie poprzez weryfikację przedłożonych w ofercie wymaganych oświadczeń i dokumentów zgodnie z regułą: SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć niżej wymienione dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art.22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - odpowiednie dla Wykonawcy (PRZYJMUJE SIĘ OKRES JEGO WAŻNOŚCI - 6 MIESIĘCY OD DATY WYSTAWIENIA PRZEZ WŁAŚCIWY ORGAN). 4. Aktualne zaświadczenie od właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - odpowiednie dla Wykonawcy, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (PRZYJMUJE SIĘ OKRES WAŻNOŚCI ZAŚWIADCZEŃ - 3 MIESIĄCE OD DATY WYSTAWIENIA PRZEZ WŁAŚCIWY ORGAN). 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ. W powyższym załączniku warunkiem koniecznym jest wykazanie, iż Wykonawca dysponuje: 5.1) 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - kierownik robót budowlanych; 5.2) 1 osobą posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej; 5.3) 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Osoby, o których mowa powyżej powinny posiadać uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz być wpisane na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.) - na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. 6. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. W powyższym załączniku wymaga się aby Wykonawca wykazał wykonanie maksymalnie trzech robót budowlanych o łącznej wartości min. 1 800 000,00 zł polegających na wykonaniu robót ogólnobudowlanych porównywalnych z zakresem przedmiotu zamówienia. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 7. Oświadczenie o posiadaniu przez Wykonawcę opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1 800 000 PLN. Pozostałe oświadczenie i dokumenty, które wchodzą w skład oferty: 1. Wypełniony przez Wykonawcę formularz Oferty, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do występowania w przetargu w imieniu Wykonawcy (dotyczy np. spółek cywilnych, konsorcjum)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radzionkow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa Centrum ratownicze OSP przy ul. Hulczyńskiej w Raciborzu
Dodano: 2016-07-27 - REMONT DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 425 OD KM 16+600 DO KM 20+020 NA ODCINKU KUŹNIA RACIBORSKA - RUDA KOZIELSKA.
Dodano: 2016-07-22 - REMONT DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 931 NA ODCINKU OD KM 14+690 W MIEJSCOWOŚCI JANKOWICE DO KM 17+440 W MIEJSCOWOŚCI PSZCZYNA.
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa przepustu pod ul. Strzelców Bytomskich w ramach zadania pn. Przebudowa ul. Strzelców Bytomskich na odcinku od ul. Wrocławskiej, poprzez rondo autostradowe (A1) przy ul. Dąbrowa Miejska, do ul. Długiej w Bytomiu - kontynuacja.
Dodano: 2016-07-19 - Bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich na terenie miasta Ruda Śląska
Dodano: 2016-07-07 - Budowa bezobsługowego kompleksu wspinaczkowego nad Odrą dla dzieci i zaawansowanych wspinaczy wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej
Dodano: 2016-07-06 - Zabezpieczenie korpusu drogowego ulicy Karpackiej w Bielsku-Białej przy skrzyżowaniu z ul. Gościnną
Dodano: 2016-06-30 - Utwardzenie powierzchni gruntu i montaż obiektów małej architektury
Dodano: 2016-06-29 - Likwidacja wieży do suszenia węży w Raciborzu - Markowicach oraz wykonanie wieży widokowej w Raciborzu - Brzeziu wraz z wykonaniem dokumentacji projektowych
Dodano: 2016-06-29 - Roboty naprawcze obiektów mostowych na ul. Reymonta, Sportowej, Za Torem, Partyzantów, Gliwickiej, Obwiedni Północnej, Włościańskiej, Wodzisławskiej, Obwiedni Południowej, Janasa, Hallera, Górnośląskiej, Sygnały, Zamenhofa oraz w rejonie skrzyżowania ulic Nadbrzeżnej i Pod Wałem.
Dodano: 2016-06-21