Przetargi.pl
Wykonanie zasilania elektrycznego serwerowni nr 101 wraz z instalacją gniazd wtykowych i oświetlenia - modernizacja serwerowni. Oznaczenie sprawy: OZ/B/3/EŚ/10

Politechnika Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Akademicka 2A
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 237 13 34, 2371335 , fax. 0322371334, 2372255, 2372660
  • Data zamieszczenia: 2010-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Śląska
    ul. Akademicka 2A 2A
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. (032) 237 13 34, 2371335, fax. 0322371334, 2372255, 2372660
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zasilania elektrycznego serwerowni nr 101 wraz z instalacją gniazd wtykowych i oświetlenia - modernizacja serwerowni. Oznaczenie sprawy: OZ/B/3/EŚ/10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące: przygotowanie podłoża pod układanie kabli i przewodów, układanie przewodów i kabli, montaż kanałów instalacyjnych wraz z osprzętem instalacyjnym, montaż opraw świetlnych i osprzętu p/t instalacyjnego. Montaż rozdzielnicy elektrycznej wraz z aparaturą zabezpieczającą i rozdzielczą. Rozbudowa rozdzielni głównej budynku (dobudowa pól odpływowych). Wykonanie pomiarów elektrycznych i dokumentacji powykonawczej. (CPV 45.31.70.00-2 Inne instalacje elektryczne) Na mocy art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających Wykonawcy, który będzie realizował zamówienie podstawowe, przy czym: -zakres zamówień uzupełniających będzie polegał na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, - wartość ww. zamówień będzie stanowić nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, - zamówienia uzupełniające udzielane będą w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego pod następującymi warunkami: a) wystąpiła potrzeba dokonania ww. zamówień uzupełniających a Zamawiający dysponuje odpowiednimi środkami finansowymi, b) zamówienia uzupełniające zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Termin wykonania: do 4 tygodni (28 dni) od dnia podpisania umowy. Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane, których zbilansowana wartość w przedmiotowym obiekcie nie przekracza kwoty 4 845 000,00 Euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453170002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A) Warunki podmiotowe (Wymagane warunki udziału w postępowaniu jakie musi spełnić Wykonawca oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków) I. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy. 1. posiadanie wiedzy i doświadczenia. 2. dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do realizacji zamówienia . 3. znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia. 1.Posiadanie wiedzy i doświadczenia: Wykonanie przez Wykonawcę (zakończenie) nie wcześniej niż 5 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 3 robót budowlanych z czego każda: - o wartości ogółem ok. 20 000,00 zł brutto, obejmująca wykonanie instalacji elektrycznych. 2. Dysponowanie odpowiednim potencjałem, technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Dysponowanie przez Wykonawcę osobami (minimum 1 osobą z każdej branży) posiadającymi: a) Uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i wpisanymi do Izby Inżynierów Budownictwa, b) Kwalifikacje do wykonywania prac w zakresie urządzeń i instalacji na stanowiskach eksploatacji (E): urządzenia i instalacje elektryczne o napięciu do 1 kV potwierdzone przez SEP lub inną uprawnioną instytucję, c) Kwalifikacje do wykonywania prac w zakresie urządzeń i instalacji na stanowiskach dozoru (D): urządzenia i instalacje elektryczne o napięciu do 1 kV potwierdzone przez SEP lub inną uprawnioną instytucję. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Posiadanie przez Wykonawcę, ważnego na dzień otwarcia ofert, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. tj. posiadanie opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony j.w. II. Brak podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy. 1. Brak podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 1 ustawy: Brak stwierdzenia, wobec Wykonawcy, szkody (polegającej na nie wykonaniu przez niego zamówienia lub wykonaniu go nienależycie) orzeczeniem sądu, które uprawomocniło się w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania. 2. Brak podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy: Brak, wobec Wykonawcy, otwarcia likwidacji lub ogłoszenia upadłości, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego. 3. Brak podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 3 ustawy: Brak zalegania przez Wykonawcę z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Brak podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy: Brak prawomocnego skazania osób fizycznych, wspólników spółki jawnej, partnerów lub członków zarządu spółki partnerskiej, komplementariuszy spółki komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub urzędujących członków organu zarządzającego osób prawnych - za przestępstwo w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. 5. Brak podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy: Brak orzeczenia sądu zakazu ubiegania się podmiotu zbiorowego o zamówienie, na podstawie przepisówo odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. A pkt. I i II na zasadzie: spełnia/nie spełnia tj. stwierdzając czy wymagane oświadczenia i dokumenty zostały złożone i czy potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania. Brak któregokolwiek z nw. oświadczeń lub dokumentów lub złożenie oświadczeń lub dokumentów zawierających błędy będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art.24 ustawy, z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy. B) Warunki przedmiotowe (Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia jakie musi spełnić Wykonawca) 1. Zaoferowanie ceny, okresu gwarancji, terminu realizacji itd. 2. Wycena przedmiotu zamówienia 3. Potwierdzenie spełnienia minimalnych parametrów technicznych oraz wymagań określonych przez Zamawiającego a dotyczących rozwiązań równoważnych. Zamawiający dokona sprawdzenia czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia określone wymagania. Brak któregokolwiek z dokumentów i załączników lub złożenie dokumentów i załączników zawierających błędy będzie skutkował: - odrzuceniem oferty na mocy art.89 ust.1 ustawy w zakresie nw. pkt. B) 1.1 - 2.1 z zastrzeżeniem art. 87 ustawy; - odrzuceniem oferty na mocy art.89 ust.1 ustawy w zakresie nw. pkt. B) 3.1 z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Na potwierdzenie warunków podmiotowych: I. Oświadczenie. 1.1.Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania. 1.2. Dokument potwierdzający, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 1.3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów lub inne dokumenty potwierdzające oddanie Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów w zakresie wiedzy i doświadczenia - jeżeli dotyczy. 2.1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi (wraz z: informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami) wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. 2.2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów lub inne dokumenty potwierdzające oddanie Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy. 3.1. Oświadczenie - jak w pkt I. II.Oświadczenie. 1.1. Oświadczenie- jak w pkt II. 2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku osób fizycznych - oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy. 3.1. Oświadczenie- jak w pkt II. 4.1. Oświadczenie- jak w pkt II. 5.1. Oświadczenie- jak w pkt II. B) Na potwierdzenie warunków przedmiotowych: 1.1. Oferta Cenowa 2.1.Kosztorys ofertowy uproszczony lub szczegółowy oraz zestawienie materiałów. 3.1.Katalogi lub opisy techniczne dotyczące oferowanych równoważnych materiałów, urządzeń i sprzętów - w języku polskim. C) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast ww. dokumentów, składa stosowne wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 30.12.2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, Dz. U. Nr 226, poz. 1817 z 2009r.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach