Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie ogłasza przetarg
- Adres: 43-600 Jaworzno, ul. Krakowska 9
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 6142300 , fax. 032 6142310
- Data zamieszczenia: 2010-01-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie
ul. Krakowska 9 9
43-600 Jaworzno, woj. śląskie
tel. 032 6142300, fax. 032 6142310
REGON: 24026890000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.jaworzno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont ulicy Olszewskiego w Jaworznie na odcinku od wjazdu do kompleksu handlowego kostki do trasy śródmieścia długości 404,19 m w zakresie nawierzchni jezdni, chodników i wjazdów do posesji oraz w drogi boczne - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres robót obejmuje: 1)wykonanie remontu nawierzchni jezdni ulicy Olszewskiego na długości 404,19 m wraz z chodnikami, wjazdami do posesji oraz w drogi boczne i odwodnieniem, przez rozebranie istniejących i ułożenie nowych nawierzchni, warstw konstrukcyjnych oraz obramowania krawężnikami i obrzeżami, 2)wymianę studzienek wodościekowych wraz z przykanalikami i syfonami, regulację urządzeń uzbrojenia podziemnego: studni kanalizacyjnych z montażem żelbetowych pierścieni odciążających na studniach okrągłych i kwadratowych, płyt nastudziennych i włazów żeliwnych, 3)wykonanie oznakowania na czas robót wraz z tablicą informacyjną oraz oznakowania docelowego. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiarach robót. Zastosowane, do zrealizowania przedmiotu zamówienia, materiały i wyroby muszą posiadać aktualne świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie drogowym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 130 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: 1)posiadają wiedzę i doświadczenie - wykonali w ciągu ostatnich 5 lat - a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 1 200 000,00 zł brutto (dołączyć wykaz zrealizowanych zadań w tys. m2 wraz z podaniem wartości brutto w tys. zł) oraz doręczyć dokument potwierdzający jej należyte wykonanie. 2)dysponują odpowiednim potencjałem technicznym - posiadają w dyspozycji sprawne narzędzia i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 3)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności wymaga się wskazania: a) 1 osoby odpowiedzialnej za prowadzenie robót (kierownika budowy), z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie dróg i nawierzchni lotniskowych, z którym bezpośrednio będzie się kontaktować inspektor nadzoru inwestorskiego. b) mistrza robót drogowych oraz minimum 20 pracowników wykwalifikowanych zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym: co najmniej 6 bitumiarzy, 6 brukarzy oraz co najmniej 2 osoby posiadające przeszkolenie w zakresie wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym w czasie wykonywania przedmiotu umowy, zgodnie z przepisami ustawy z 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz.U. nr 108, poz. 908 z późn. zm.). 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej i następstw nieszczęśliwych wypadków w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1 500 000,00 zł brutto. 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3.Komisja Przetargowa dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymaganych do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. 4.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 5 do SIWZ). 3.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z przedmiotowego postępowania stosownie do treści art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 6 do SIWZ). 4.Dokumenty wymienione w pkt 1, 2, 3 składa każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. UWAGA: W przypadku ubiegania się o zamówienie przez przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w spółkach cywilnych, koniecznym jest wskazanie, że o udzielenie zamówienia ubiegają się wspólnicy spółki cywilnej oraz wykazanie przez złożenie odpowiednich dokumentów (np. umowy spółki cywilnej, uchwały wspólników, pełnomocnictwa) lub oświadczeń, prawa do złożenia oferty i/lub zawarcia umowy w imieniu wspólników. 5.Wykaz osób, o których mowa w części V pkt 1 ppkt 3 - (wg Załącznika nr 7 do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane uprawnienia i kwalifikacje tj. kserokopie uprawnień budowlanych w zakresie dróg i nawierzchni lotniskowych oraz kserokopie zaświadczenia o aktualnej przynależności do OIIB i o opłaceniu składek na ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - w przypadku kierownika budowy oraz aktualne zaświadczenia o ukończeniu szkolenia z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym w czasie wykonywania robót drogowych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz.U. nr 108 z 2005 r., poz. 908 z późniejszymi zmianami) - w przypadku 2 osób. Kserokopie w/w uprawnień winny być opatrzone oryginalnym podpisem i pieczęcią ich właściciela (ewentualnie czytelnym podpisem). Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania wykonawcy osób zdolnych do wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeśli w Załączniku nr 7 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6.Wykaz robót (wg Załącznika nr 8 do SIWZ) wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie należy wskazać co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 1 200 000,00 zł brutto (dołączyć wykaz zrealizowanych zadań w tys. m2 wraz z podaniem wartości brutto w tys. zł) oraz doręczyć dokument potwierdzający jej należyte wykonanie lub należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wykonawcy w/w wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 7.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej i następstw nieszczęśliwych wypadków w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż określono w Części. V pkt 1 ppkt 4 SIWZ. lub należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wykonawcy w/w zdolności finansowej na okres korzystania z niej przy wykonywaniu zamówienia. 8.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i/lub do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9.Dokument pełnomocnictwa powinien być dołączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 10.Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji danego Wykonawcy. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji powinny zostać dołączone do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdim.jaworzno.pl, www.bip.jaworzno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa obustronnych chodników na ul. Wolnej (odcinek od ul. Faradaya do ul. Olsztyńskiej
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ulicy Kopernika.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi bocznej od ul. Kombatantów w Ćwiklicach
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi bocznej od ul. Wolności w Ćwiklicach
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi gminnej ul. Kolonia w Pisarzowicach w km 0+000 do 1+081
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa ulicy Towarowej w Wilamowicach
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa dróg gminnych nr 639042 S i nr 639007 S ul. Kościuszki w Krzepicach.
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa dróg gminnych: 1.Przebudowa dwóch bocznych odcinków ul. Głównej w Bukowie 2.Przebudowa ul. 3-go Maja boczna w Syryni na odc. od pos. Nr 70 do pos. Nr 66 3.Przebudowa ul. 3-go Maja boczna w Syryni na odc. od pos. Nr 28 do ul. Kościelnej 4.Przebudowa drogi gminnej ul. boczna Dąbrowy w Syryni na odcinku od posesji 18 do posesji nr 17 5.Przebudowa ulicy Nepomucena w Lubomi.
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa ul. Granicznej w Lubomi - II
Dodano: 2016-07-26 - Budowa dróg na kompleksie mieszkaniowym przy ul. Prusa w Wymysłowie - etap II
Dodano: 2016-07-25