Gmina Toszek ogłasza przetarg
- Adres: 44-180 Toszek, ul. Bolesława Chrobrego 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 2378020 , fax. 32 2334141
- Data zamieszczenia: 2014-02-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Toszek
ul. Bolesława Chrobrego 2 2
44-180 Toszek, woj. śląskie
tel. 32 2378020, fax. 32 2334141
REGON: 27625777100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.toszek.pl; www.bip.toszek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa parteru budynku Urzędu Miejskiego w Toszku - etap I - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, elektrycznych i elektrotechnicznych związanych z przebudową wydzielonych części parteru budynku Urzędu Miejskiego w Toszku. Zakres i sposób wykonania robót opisany jest dokumentacją projektową zatwierdzoną Decyzją Pozwolenia na budowę nr 1143/13 z dnia 18.12.2013 r. w części dotyczącej wyłącznie trzech pomieszczeń parteru budynku: a) pomieszczenia biurowego wraz z kancelarią tajną - oznaczonego w dokumentacji projektowej jako pomieszczenie 0.8, b) pomieszczenia kasy - oznaczonego w dokumentacji projektowej jako pomieszczenie 0.4, c) pomieszczenia pokoju podawczego - oznaczonego w dokumentacji projektowej jako pomieszczenie 0.15. Przedmiot zamówienia (zakres robót) obejmuje w szczególności: a) w pomieszczeniu biurowym wraz z kancelarią tajną (pomieszczenie 0.8): - wymianę istniejących posadzek, - wykonanie ścianki działowej wydzielającej pomieszczenie kancelarii tajnej, - obsadzenie drzwi stalowych (drzwi przeniesione z pomieszczenia OC na I piętrze - materiał Zamawiającego), - uzupełnienie wnęki - zamurowania byłych drzwi przejściowych do istniejącej serwerowi, - wykonanie i obsadzenie nowych drzwi wejściowych do pomieszczenia z zachowaniem formy i kształtu drzwi istniejących w pomieszczeniu korytarza parteru, - wykonanie nowej instalacji elektrycznej, logicznej i telefonicznej włącznie z oświetleniem, wraz z montażem nowego osprzętu (instalacja prowadzona podtynkowo), - uzupełnienie tynków, wykonanie szpachlowania i malowania powierzchni ścian i sufitów, - malowanie istniejącej stolarki okiennej, - wymianę parapetów wewnętrznych; b) w pomieszczeniu kasy (pomieszczenie 0.4): - wykucie otworu pod okno kasowe wraz z osadzeniem nadproży stalowych nad przebiciami w ścianach nośnych dla otworu drzwiowego i otworu dla okna kasowego, - podmurowanie okna kasowego, - uzupełnienie tynków, wykonanie szpachlowania i malowania powierzchni ścian i sufitów, - montaż nowych drzwi wg zestawienia stanowiącego załącznik do dokumentacji projektowej, - montaż szyby pancernej w oknie kasy, - montaż szyb antywłamaniowych w oknie kasy, - montaż kraty rolowanej w oknie kasowym, - wykonanie blatu granitowego w oknie kasy (z podajnikiem), - montaż kratek wentylacyjnych, - wykonanie (wymianę) posadzki, - wykonanie nowej instalacji elektrycznej, logicznej i telefonicznej włącznie z oświetleniem wraz z montażem nowego osprzętu (instalacja prowadzona podtynkowo), - malowanie istniejącej stolarki okiennej, - wymianę parapetów okiennych; c) w pomieszczeniu pokoju podawczego (pomieszczenie 0.15): - wykucie otworu pod okno podawcze wraz z osadzeniem nadproży stalowych nad przebiciami w ścianach nośnych dla otworu drzwiowego i otworu dla okna podawczego, - wykucie nowego otworu drzwiowego od strony korytarza z przełożeniem szafki hydrantowej wraz z istniejącą instalacją wodną p.poż., - rozebranie ścianki działowej z płyt gipsowych, - podmurowanie okna podawczego, - uzupełnienie tynków, wykonanie szpachlowania i malowania powierzchni ścian i sufitów, - montaż nowych drzwi wg zestawienia stanowiącego załącznik do dokumentacji projektowej, - montaż szyby antywłamaniowej w oknie podawczym, - montaż kraty rolowanej w oknie podawczym, - wykonanie blatu granitowego dla okna podawczego, - wykonanie (wymianę) posadzki, - wykonanie instalacji elektrycznej (oświetlenie ogólne, awaryjne, monitoringu, oddymiania, instalacja logiczna i teletechniczna - instalacja prowadzona podtynkowo), - malowanie istniejącej stolarki okiennej, - wymianę parapetów wewnętrznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział III SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego, tj. faktyczny wpływ środków na konto Zamawiającego, a nie termin zlecenia (dokonania) przelewu przez Wykonawcę. Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Urzędu. W przypadku wadium wnoszonego w postaci niepieniężnej - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w odrębnej kopercie odpowiednio opisanej (wadium, numer i nazwa postępowania) w siedzibie Zamawiającego, tj. w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Toszku (pokój nr 19) przy ul. Bolesława Chrobrego 2, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy załączyć do oferty
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.toszek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych w obiektach Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa budynku przy Placu Ratuszowym 9 w Bielsku-Białej
Dodano: 2016-07-27 - Remont sal lekcyjnych w Szkole Podstawowej nr. 18 w Raciborzu
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja Gminnej Biblioteki Publicznej w Nędzy przy ul. Strażackiej 2
Dodano: 2016-07-26 - Dostosowanie pomieszczeń budynku Liceum Ogólnokształcącego przy ulicy Gimnazjalnej 24 w Piekarach Śląskich dla potrzeb Akademickiego Zespołu Szkół
Dodano: 2016-07-25 - Wykonanie przebudowy i adaptacji istniejącego budynku na potrzeby utworzenia miejsc zakwaterowania na terenie CPiT w Bystrej
Dodano: 2016-07-22 - Inwestycje dotyczące dróg, parkingów, chodników, schodów zewnętrznych, nawierzchni itd. w Miejskim Przedszkolu nr 49 w Katowicach przy ul. Puławskiej 9
Dodano: 2016-07-20 - Remont elewacji w Miejskim Przedszkolu nr 49 w Katowicach przy ul. Puławskiej 9
Dodano: 2016-07-20 - Remont wewnętrznych stref komunikacyjnych i stref wejściowych (schody, korytarze, drzwi itd.) w Szkole Podstawowej nr 2 im. Jana III Sobieskiego w Katowicach przy al. Roździeńskiego 82
Dodano: 2016-07-19 - Prace remontowe budynku nr 48 Bielsko - Biała. Naprawa i konserwacja pomieszczeń budynku nr 13 (I piętro) na terenie kompleksu w Gliwicach. Remont pomieszczeń magazynowych w budynku nr 8 (piwnica) na terenie kompleksu w Gliwicach - znak sprawy 55/WOG/2016
Dodano: 2016-07-15