Przetargi.pl
Przebudowa Parku Bulwary w ramach projektu pn.: „Kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni publicznej oraz modernizacja miejsc rekreacji i terenów zielonych – MIASTO NAD RZEKĄ”. w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 97200 Tomaszów Mazowiecki, ul. POW
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 724 23 11 , fax. 44 724 43 59
  • Data zamieszczenia: 2018-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki
    ul. POW 42659
    97200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. 44 724 23 11, fax. 44 724 43 59
    REGON: 59064831000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Parku Bulwary w ramach projektu pn.: „Kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni publicznej oraz modernizacja miejsc rekreacji i terenów zielonych – MIASTO NAD RZEKĄ”. w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Prace rozbiórkowe (boiska asfaltowe, murki i elementy betonowe, instalacja oświetlenia parkowego wraz ze słupami itp.), 2) Budowę alejek pieszych i ścieżek dla ruchu rowerowego z kostki betonowej, chodników z elementów kompozytowych oraz ścieżek z kruszywa mineralnego, 3) Budowę placyków parkowych (placyk wejściowy, placyk rekreacyjny i rzeźby, plac zabaw dla dzieci ze strefą rekreacji dla dorosłych), 4) Budowę placu do jazdy ekstremalnej na rowerze – „Dirt Park”, 5) Budowę dwóch kładek pieszo - rowerowych „A” oraz „B”, 6) Budowę kanału technologicznego fontann, 7) Budowę drobnych form architektury (budowę podestów widokowych, budowę kompleksu dwóch fontann, budowę schodów terenowych i murków oporowych, 8) Montaż obiektów małej architektury (montaż urządzeń do gry w koszykówkę, stołów do gry w ping-ponga, montaż urządzeń siłowni zewnętrznej, drabinek do ćwiczeń, ławek, koszy na śmieci i psie odchody, stojaków rowerowych, oraz balustrad stalowych), 9) Aranżację krajobrazu poprzez wykonanie plaż krajobrazowych, narzutów kamiennych (przy wylocie do rzeki oraz przy wybudowanych kładkach), 10) Wycinkę chorego i obumarłego drzewostanu, 11) Pielęgnację drzew i krzewów, 12) Nasadzenia drzew, krzewów i bylin oraz wykonanie nowych trawników, 13) Budowę nowej infrastruktury podziemnej oraz remont istniejącej (budowę oświetlenia parkowego, budowę instalacji wodociągowej niezbędnej do zasilania fontann, budowę przyłącza NN dla projektowanych obiektów budowlanych, remont istniejącego kanału deszczowego kd 600, budowę instalacji nawadniającej rabatę kwietną), 14) Wykonanie przyłącza zasilającego oświetlenie parku metodą przecisku bez naruszenia istniejącej nawierzchni utwardzonej na terenie działki nr 255 ( ul. Zachodnia – Parking), 15) Utrzymanie zieleni w okresie gwarancji zgodnie z zapisami w przedmiarze robót, 16) Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej w 4 egzemplarzach zatwierdzona przez odpowiedni Urząd Geodezji i Kartografii (w tym w wersji analogowej i numerycznej w plikach dwg. lub dxf. - 1 egz. na płycie CD-R), 17) Uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie. 3. Zakres zamówienia obejmuje również inne prace oraz koszty niezbędne do wykonania zadania m. in.: 1) Uzyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów potwierdzających prawidłowość wykonanych robót; 2) Przygotowanie, utrzymanie i zabezpieczenie terenu budowy wraz z zapleczem budowy, 3) Koszty doprowadzenia i zużycia energii i wody oraz innych niezbędnych mediów dla potrzeb technologicznych, zaplecza i terenu budowy, 4) Utrzymanie w należytym porządku dróg dojazdowych na teren budowy, ze szczególnym uwzględnieniem utrzymania czystości na odcinkach związanych z transportem budowy (m.in. nie dopuszczanie do wynoszenia błota na kołach samochodów wyjeżdżających z budowy), 5) Utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 6) Naprawy uszkodzonych na skutek prowadzonych robót urządzeń podziemnych oraz dróg i ulic dojazdowych, 7) Zapewnienie dozoru w osobach na stanowiskach kierownika budowy i kierowników robót, a także zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 8) Usunięcie poza teren budowy na koszt wykonawcy ze szczególnym zachowaniem przepisów ustawy o odpadach materiałów z rozbiórki oraz z wycinki chorego drzewostanu, 9) Koszty wykonania pomiarów i badań laboratoryjnych zgodnie ze STWiOR, 10) Geodezyjne wytyczenie obiektów budowlanych zgodnie z projektem budowlanym, 11) Opracowanie operatu kolaudacyjnego w 2 egzemplarzach zawierającego m.in.: sprawozdanie techniczne, receptury i ustalenia technologiczne, wyniki badań kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych, atesty jakościowe i aprobaty techniczne, oświadczenia, inne dokumenty wynikające z art. 57 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.). 12) Zgłoszenie zakończenia robót do Powiatowego Nadzoru Budowlanego w celu uzyskania decyzji na użytkowanie. 13) Przygotowanie harmonogramu rzeczowo - finansowego przy założeniu, że prace rozpoczną się od wycinki chorego drzewostanu oraz od budowy kładek pieszo-rowerowych A i B. 14) W porozumieniu z PGE i ZGW - K przed przystąpieniem do robót założenie podliczników w celu rozliczenia się z pobranej mocy energetycznej i wody w trakcie wykonywania przedmiotu umowy. 4. Warunki i sposób realizacji robót. Przedmiot umowy będzie realizowany zgodnie z: 1) decyzją pozwolenia na budowę Nr 461/2016, GB.6740.351.2016 z dnia 17.08.2016 r. r., 2) decyzją na wycinkę i wykonanie nowych nasadzeń drzew i krzewów ZRO.6120.126.2015 z dnia 13.11.2015 r., 3) decyzją na wycinkę i wykonanie nowych nasadzeń drzew i krzewów RI.6131.138.2015 z dnia 10.1.2015 r., 4) decyzją Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie Nr 620/D/TC-U/15 znak: TC-U-021-0680-003-2015 z dnia 14.10.2015 r., 5) decyzją ZDP.4321.111.0.0.2015 z dnia 05.11.2015 r., 6) decyzją ZDP.4326.99.0.0.2015 z dnia 05.11.2015 r., 7) decyzją pozwolenia wodno prawnego ZRO.6341.6.2016 z dnia 17.02.2016 r., 8) dokumentacją techniczną (projekty budowlane i wykonawcze, przedmiary robót, kosztorysy nakładcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót), 5. Zamawiający przed dokonaniem wyceny oferty zaleca odbycie wizji lokalnej w terenie, którego prace wykonawcze mają dotyczyć. Skorzystanie przez wykonawców z instytucji wizji lokalnej może stanowić cenna wskazówkę umożliwiającą skalkulowanie ceny oferty w sposób rzetelny w szczególności w sytuacji gdy zamawiający przyjął sposób rozliczenia z wykonawcą w formie ryczałtu. 6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: projekty budowlane i wykonawcze, przedmiary robót, kosztorysy nakładcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz SIWZ. 7. W projekcie widnieją zapisy dotyczące budowy Pawilonu Gastronomicznego wraz towarzyszącym budynkiem wielofunkcyjnym i pergolą oraz budowa nowej infrastruktury technicznej budynku, która nie będzie realizowana w ramach projektu to też wycenie nie podlega ta część dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych) w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości nie później niż do upływu terminu składania ofert. Obowiązująca jest data i godzina wpływu pieniędzy (uznania kwoty) na rachunek zamawiającego. 2. Złożenie oferty niezabezpieczonej wadium będzie skutkować odrzuceniem wykonawcy z postępowania. 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego (58 1050 1461 1000 0023 6464 4415 Bank ING Bank Śląski). Na przelewie należy umieścić informację: Przebudowa Parku Bulwary w ramach projektu pn.: „Kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni publicznej oraz modernizacja miejsc rekreacji i terenów zielonych – MIASTO NAD RZEKĄ”. 4. Oryginał lub potwierdzoną za zgodność kopię przelewu należy dołączyć do oferty. 5. Oryginał wadium w pozostałych akceptowanych przez zamawiającego formach należy dołączyć do składanej oferty. 6. Poręczenie lub gwarancja stanowiące formę wadium powinny zawierać stwierdzenie, iż jest ono nieodwołalne, oraz że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium następuje jego bezwarunkowa wypłata, oraz powinny wskazywać wszystkie okoliczności uzasadniające zatrzymanie wadium określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), dla skuteczności funkcji gwarancyjnej i realizacji celu wadium, Zamawiający wymaga ażeby w treści gwarancji wskazane były wszystkie podmioty (konsorcjanci).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - formularz ofertowy, - pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), - zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach