Przetargi.pl
„Przebudowa parkingu przy budynku Miejskiego Ośrodka Kultury „Centrum” wraz z budową nowych miejsc parkingowych- Etap II”, w ramach zadania pn.: „Przebudowa parkingu przy budynku Miejskiego Ośrodka Kultury „Centrum” wraz z budową miejsc parkingowych”.

Gmina Zawiercie ogłasza przetarg

  • Adres: 42400 Zawiercie, ul. Leśna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 49 41 267 , fax. 32 67 22 684
  • Data zamieszczenia: 2016-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zawiercie
    ul. Leśna 2
    42400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 32 49 41 267, fax. 32 67 22 684
    REGON: 51596800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa parkingu przy budynku Miejskiego Ośrodka Kultury „Centrum” wraz z budową nowych miejsc parkingowych- Etap II”, w ramach zadania pn.: „Przebudowa parkingu przy budynku Miejskiego Ośrodka Kultury „Centrum” wraz z budową miejsc parkingowych”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa parkingu przy budynku Miejskiego Ośrodka Kultury „Centrum” wraz z budową nowych miejsc parkingowych- Etap II”, w ramach zadania pn.:„Przebudowa parkingu przy budynku Miejskiego Ośrodka Kultury „Centrum” wraz z budową miejsc parkingowych”. 2. Zakres robót obejmuje:  rozebranie nawierzchni z kostki betonowej 20x10cm - 257,20m²;  rozebranie obrzeży 6x20cm - 108,40mb;  rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych - 2172,00 m²;  wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - 2485,80m²;  nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (kostka szara) - 7,4x14,9cm, 14,9x14,9cm, 22,4x14,9cm;  jezdnia manewrowa - 1098m²  stanowiska postojowe - 69,39m²;  nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (kostka czerwona) - 7,4x14,9cm, 14,9x14,9cm, 22,4x14,9cm;  chodniki - 177 m²;  nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (kostka grafitowa) - 7,4x14,9cm, 14,9x14,9cm, 22,4x14,9cm;  stanowiska postojowe - 1318,51m²;  krawężniki betonowe 15x30cm - 315,50 mb;  krawężniki betonowe najazdowe 20x22 cm - 41,60 mb;  obrzeża betonowe 30x8 cm - 74,40 mb;  nawierzchnie z mieszanek mineralno- bitumicznych - 10,00m²;  kanały z rur PVC 200mm -19,60mb;  rurociągi kanalizacji grawitacyjnej z rur gładkościennych 315/9,2mm - 59,50mb;  studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1000mm - 3 szt;  studzienki ściekowe betonowe o śr 500mm - 4 szt;  zabezpieczenie istniejących kabli energetycznych rurami ochronnymi  dwudzielnymi z PVC - 13mb. oraz pozostałe roboty zgodnie z przedmiarem robót. 3. Zamawiający zwraca uwagę iż zakres niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie II etapu tj.: miejsc parkingowych, chodników i drogi wewnętrznej równoległej do ulicy Sienkiewicza oraz kanału deszczowego D2 – D6. Wykonany już etap I obrazuje mapa zasadnicza – Inwentaryzacja powykonawcza budowy parkingu wraz z kanalizacją deszczową, stanowiąca załącznik do SIWZ. 4. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót, które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz). Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy. 5. Tam gdzie w SIWZ, w tym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach został wskazany znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę lub wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ w tym dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 6. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy, max. 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, przy czym okres rękojmi musi być równy okresowi gwarancji. 7. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 166 z późn. zm.) wszystkich osób, które będą wykonywać następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia polegające na wykonaniu: 1) Przebudowy parkingu, w tym: • prac przygotowawczych, • robót rozbiórkowych, • robót ziemnych, • budowy chodników, stanowisk postojowych i jezdni manewrowych, • zieleńców i plantowania terenu, • wykonanie obramowań. 2) Budowy kanalizacji deszczowej, w tym: • prac przygotowawczych, • robót rozbiórkowych i odtworzeniowych, • robót ziemnych, • robót kanalizacyjnych, • zabezpieczenia istniejących kabli. Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte w § 3 ust. 3 wzoru umowy. 8. Zakres przedmiotu zamówienia przewiduje 3 miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: Bank PEKAO S.A. nr: 74 1240 2975 1111 0010 4312 6805 z dopiskiem: „Przebudowa parkingu przy budynku Miejskiego Ośrodka Kultury „Centrum” wraz z budową nowych miejsc parkingowych- Etap II”, w ramach zadania pn.:„Przebudowa parkingu przy budynku Miejskiego Ośrodka Kultury „Centrum” wraz z budową miejsc parkingowych”. Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 5. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 6. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 11 lit. a). 7. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach