Przetargi.pl
Przebudowa Ośrodka Zdrowia w Szczecnie gm. Daleszyce - II etap

Gmina Daleszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 26-021 Daleszyce, pl. Staszica 9
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 3171693 , fax. 0-41 3171693
  • Data zamieszczenia: 2009-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Daleszyce
    pl. Staszica 9 9
    26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 3171693, fax. 0-41 3171693
    REGON: 29101004000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.daleszyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Ośrodka Zdrowia w Szczecnie gm. Daleszyce - II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa Ośrodka Zdrowia w Szczecnie Gm. Daleszyce - etap II. Roboty budowlane stanu surowego: 1. Roboty rozbiórkowe: - Rozebrać fragmenty ścian wg. oznaczeń na rysunkach (w ścianach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3.000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5/ spełniają warunki określone art.22 ust.1 oraz inne wymagania określone w Pzp i SIWZ, 2. Z ubiegania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: 1/ nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 ust. 1 Pzp. , 2/ podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 Pzp., 3. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, jeżeli: 1/ jest niezgodna z ustawą , 2/ jej treść nie odpowiada treści SIWZ, 3/ jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4/ zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5/ została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6/ zawiera błędy w obliczeniu ceny, 7/ Wykonawca w terminie 3 dni od doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, polegającej na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, 8/ jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) Formularz ofertowy (załącznik Nr 1 do SIWZ) - wypełniony i podpisany; 2) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik Nr 2 do SIWZ); 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom wg załącznika nr 3. 2. Celem potwierdzenia spełnienia warunków, posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: 1) Wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (2004-2008) robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( referencje) wg załącznika nr 4. 2) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca, lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń wg załącznika nr 5. 3) Wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wg załącznika nr 6. 4) Uprawnień budowlanych oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego stwierdzających, że osoba wymieniona w wykazie, wyznaczona do pełnienia funkcji kierownika budowy posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi branż występujących w przedmiocie zamówienia. 5) Informacji Banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej, w których wykonawca posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2/3 wartości zamówienia wynikającej ze składanej oferty wystawionej nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: nie uznaje się opinii bankowej zawierającej informacje o wysokości posiadanych środków finansowych wyrażonych w postaci np. saldo wyraża się kwotą xxxxxx - cyfrową lub zawierającej tylko informacje o obrotach. 6) polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż sto tysięcy złotych. 3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a/ zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt.3 ;4 i 6 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem podatków opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b/ zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. 1 ppkt. 5 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego w kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 do 8 ustawy. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt.3 lit. I b zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1) Upoważnienie wspólników dla pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz do zawarcia umowy w przypadku wyboru ich oferty przez zamawiającego jako najkorzystniejszej. 2) Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w części VII pkt.1 ppkt.2,3;4i5 oraz pkt.2 ppkt 1 , 5 , 6 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Ww. dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpisywania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.daleszyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach