Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych (2 zadania)

Urząd Miasta i Gminy w Małogoszczu ogłasza przetarg

  • Adres: 28-366 Małogoszcz, ul. Jaszowskiego 3a
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3855135 , fax. 041 3855318
  • Data zamieszczenia: 2009-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Małogoszczu
    ul. Jaszowskiego 3a 3a
    28-366 Małogoszcz, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3855135, fax. 041 3855318
    REGON: 00053741500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malogoszcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych (2 zadania)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa dróg gminnych (2 zadania). Zakres robót: Zadanie Nr 1 - przebudowa drogi gminnej Kozłów - Błonie o dł. 259 mb: 1. Mechaniczne wykonanie koryta poszerzenia w gruncie kat.III - 222,95 m3 2. Wykonanie dolnej warstwy podbudowy, gr. 20 cm - 612
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zadanie Nr 1 - 2000,00 zł, Zadanie Nr 2 - 1500,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy z dn. 29.01.2004 Prawo Zamówień Publicznych, a ponadto spełniający następujące warunki szczegółowe: 7.1. Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami legitymującymi się kwalifikacjami odpowiednimi do objęcia stanowiska kierownika budowy oraz przynależy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Osoba przeznaczona na to stanowiska musi posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności drogowej, potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późniejszymi zm.) lub inne ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek. 7.2. Doświadczenie zawodowe Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadanie o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego przetargu w zakresie budowy, przebudowy drogi o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. (brutto). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia : 1/ Wypełniony formularz oferty, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. ; 2/ Kosztorys ofertowy (wypełniony kosztorys ślepy)z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia (zał. nr 7) 3/ Dowód wniesienia, wpłacenia wadium - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem ; 4/ Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (zał. nr 4); 5/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6/ Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7/ Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego z zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy z dnia 29.01.2004 r. p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 8/ Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłatami podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 9/ Wykaz ilościowy /m?/ oraz wartościowy /zł./ zrealizowanych robót o podobnym charakterze do zamówienia w okresie ostatnich 5 lat ( 2004 2005, 2006, 2007, 2008), tj. wykazać na druku (zał. Nr 3.1) roboty o wartości powyżej 100.000 zł. oraz przedstawić referencje od inwestorów, potwierdzające wartość robót i że roboty, o których mowa zostały wykonane z należytą starannością. Oferent winien wykazać co najmniej 2 porównywalne zamówienie .: W przypadku nie spełnienia powyższego wymagania przez Oferenta, oferta zostanie odrzucona. 10/ Wykaz podstawowej kadry technicznej proponowanej do kierowania i pełnienia nadzoru nad wykonywanymi robotami z opisem kwalifikacji /w załączeniu należy przedstawić kopie uprawnień i dyplomów oraz przynależność do OII/ - (zał. nr 3.2) ; 11/ Wykaz posiadanego sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z informacją o stanie sprzętu /typ, rok produkcji, wyposażenie dodatkowe itp./ - (zał. nr 3.3) ; 12/ Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych (zapis informacji ma być jednoznaczny tzn. ma podawać kwotę posiadanych środków) lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 50.000 zł. Powyższa informacja nie może być wystawiona wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 14. Pełnomocnictwo udzielone pełnomocnikowi (wspólnikowi) reprezentującemu spółkę cywilną lub pełnomocnikowi reprezentującemu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malogoszcz.eobip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach