Przetargi.pl
Rekonstrukcja Wioski Średniowiecznej w Hucie Szklanej realizowanej w ramach projektu pn. Centrum Tradycji i Turystyki Gór Świętokrzyskich wraz z restauracją zabytków Świętego Krzyża - etap I w zakresie objętym pozwoleniem na budowę skansenu archeologiczne

Gmina Bieliny ogłasza przetarg

  • Adres: 26-004 Bieliny, ul. Partyzantów 17
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 041 3026107
  • Data zamieszczenia: 2009-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieliny
    ul. Partyzantów 17 17
    26-004 Bieliny, woj. świętokrzyskie, fax. 041 3026107
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieliny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rekonstrukcja Wioski Średniowiecznej w Hucie Szklanej realizowanej w ramach projektu pn. Centrum Tradycji i Turystyki Gór Świętokrzyskich wraz z restauracją zabytków Świętego Krzyża - etap I w zakresie objętym pozwoleniem na budowę skansenu archeologiczne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3Przedmiotem zamówienia jest rekonstrukcja osady wczesnośredniowiecznej z IX - XII wieku będącej skansenem archeologiczno - historycznym. Obszar w liniach rozgraniczających inwestycji podzielony został na trzy strefy, których lokalizacja wykorzystuje walo
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123133
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 100.000,00 PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych, sanitarnych, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, drogowej, które przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 3. Posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia- nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w Rozdziale V siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu: a.oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póz. zm.) - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do niniejszej siwz. b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (należy dołączyć w przypadku podmiotów zbiorowych). e. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziałuZakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznegopotwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; f. wykaz osób, którymi dysponuje wykonawca, przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych tj. załączeniem uprawnień budowlanych zgodnie z zapisami w rozdziale IV pkt 2 siwz tj. w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych, sanitarnych, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, drogowej, wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do siwz wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (ważne na dzień otwarcia ofert) lub pisemnym zobowiązaniu innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wskazanych w wykazie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. g. wykaz co najmniej 3 robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przy czym realizacja co najmniej jednego budynku o kubaturze nie mniejszej niż 2 600 m?, zgodnie z opisem w rozdziale IV pkt 3 siwz, , wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do siwz wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. h. polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieliny.eobip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach