Przetargi.pl
„Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na terenie stadionu miejskiego w Głuchołazach na zaplecze sportowe”

Gmina Głuchołazy ogłasza przetarg

  • Adres: 48-340 Głuchołazy, Rynek
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 092 100 , fax. 774 092 101
  • Data zamieszczenia: 2018-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głuchołazy
    Rynek 15
    48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
    tel. 774 092 100, fax. 774 092 101
    REGON: 531412792
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nowe.glucholazy.pl//

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na terenie stadionu miejskiego w Głuchołazach na zaplecze sportowe”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych polegających na wykonaniu przebudowy oraz zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na terenie stadionu miejskiego w Głuchołazach na zaplecze sportowe. 1) Do wykonawcy będzie należało m. in.: a. prace rozbiórkowe i demontażowe wraz utylizacją materiałów; b. wykucie otworów okiennych i drzwiowych; c. uzupełnienie ścian, wykonanie przesklepień i zamurowanie otworów okiennych i drzwiowych d. wykonanie wieloporzewodowych kominów; e. wykonanie schodów żelbetowych; f. wykonanie ścianek działowych; wykonanie izolacji podłogowych i okładzin sufitów; g. wykonanie tynków wewnętrznych i posadzek; h. wykonanie robót dachowo dekarskich; i. wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej, balustrady; j. wykonanie elewacji; k. wykonanie instalacji sanitarnej; l. wykonanie kanalizacji sanitarnej w budynku wraz z przyłączem kanalizacji sanitarnej; m. wykonanie instalacji c.o w budynku; n. wykonanie instalacji gazowej; o. wykonanie kotłowni; p. demontaż istniejącej instalacji c.o. q. wykonanie wlz i rozdzielni r. wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i awaryjnego s. wykonanie instalacji gniazd wtykowych i obwodów dedykowanych 230V t. wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych; u. wykonanie instrukcji strukturalnej-gniazd LAN, TV; v. wykonanie instalacji odgromowej w. sporządzenia dokumentacji, w celu złożenia jej w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Wymienione elementy stanowią wyłącznie wyszczególnienie głównych robót budowlanych. Szczegółowy zakres robót znajduje się w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te stanowią załącznik nr 1 do SIWZ – dokumentacja projektowa. Dodatkowe koszty Wykonawcy, które mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia: a. geodezyjny koszt obsługi budowy, b. koszt wykonania mapy powykonawczej, c. koszty badań i sprawdzeń (wskaźniki zagęszczenia gruntu, warstw podbudowy itp.), d. koszty ubezpieczenia budowy w czasie trwania robót, e. koszty organizacji zaplecza budowy /placu budowy wraz z kosztami energii, wody itp., f. koszty dozoru budowy, g. koszty wywozu odpadów na wysypisko , h. Koszty pracy sprzętu, dźwigów, pojazdów mechanicznych, specjalistycznych urządzeń itp.; i. koszty związane z doprowadzeniem do stanu poprzedniego terenów sąsiadujących jeśli zostały zniszczone/uszkodzone w związku z realizacją przedmiotu zamówienia; j. koszty wszelkich opracowań niezbędnych do wykonania i prawidłowej eksploatacji przedmiotu umowy; k. koszty opracowania i przygotowania dokumentacji powykonawczej l. koszty przeprowadzenia niezbędnych prób technicznych i badań, płukania instalacji, pomiarów zerowych itp.; m. koszty sporządzenia dokumentacji, w celu złożenia jej w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie. n. inne koszy , które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia wynikające z obowiązków Wykonawcy 2) W ramach zadania Wykonawca zobowiązany jest m. in.: a) wszelkie roboty wykonywać zgodnie z dokumentacją techniczną, uzyskanym pozwoleniem na budowę, zasadami sztuki budowlanej oraz przepisami bhp, b) do stosowania materiałów posiadających atesty, świadectwa i certyfikaty c) do realizacji robót zgodnie ze sporządzonym przez niego harmonogramem rzeczowo-finansowym zaakceptowanym przez Zamawiającego (w toku realizacji zadania - aktualizowania w przypadku jego zmian). Wykonawca zobowiązany jest przedstawić do akceptacji Zamawiającemu harmonogram przed terminem zawarcia umowy. Istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej, w celu uwzględnienia wszystkich uwarunkowań mających istotny wpływ na kształtowanie ceny oferty. 2. Gwarancja i rękojmia wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę min. 36-miesięcznej a maks. 60-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane, a na zamontowane materiały i urządzenia Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji producenta licząc od daty odbioru końcowego bez zastrzeżeń. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi przez okres 60 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego robót bez zastrzeżeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z wpisu we właściwym rejestrze, 2) zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 10.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, 3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; 4) Ponadto Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty Informację o wystąpieniu tzw. mechanizmu odwróconego (odwrotnego) obciążenia podatkiem VAT – w przypadku wystąpienia sytuacji o której mowa w art. 91 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z przepisem art. 91 ust. 3a ustawy PZP wykonawca zobowiązany jest składając ofertę poinformować czy wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. Obowiązek doliczenia podatku VAT przez zamawiającego do przedstawionej w ofercie ceny znajdzie zastosowanie w szczególności w przypadkach przewidzianych w art. 17 ustawy o VAT. 5. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca może zastrzec w ofercie (oświadczeniem zawartym w Formularzu Oferty), iż Zamawiający nie będzie mógł ujawnić informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 6. wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wg wzoru załączonego do formularza ofertowego, 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z treścią załącznika nr 8 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. Zaleca się złożenie przez Wykonawcę wraz ofertą uproszczonego kosztorysu ofertowego poglądowego, który będzie stanowił jedynie udokumentowanie podanej ceny ryczałtowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach