Przetargi.pl
Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku byłego Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Łysej Górze na dz. ew. nr 456/20 – na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy

Starostwo Powiatowe w Brzesku ogłasza przetarg

  • Adres: 32800 Brzesko, ul. Głowackiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2017-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Brzesku
    ul. Głowackiego 51
    32800 Brzesko, woj. małopolskie
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku byłego Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Łysej Górze na dz. ew. nr 456/20 – na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku byłego Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Łysej Górze na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy . Zamówienie obejmuje między innymi zakres robót budowlanych objęty opracowaniem (elementy objęte wnioskami o pozwolenie na budowę i zatwierdzenie projektu budowlanego): 1) przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części budynku byłego Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy, na dz. nr 456/20 w Łysej Górze, Gmina Dębno, 2) rozbiórka przewiązki (część budynku objętego przebudową) na dz. nr 456/20, 3) zmiana elementów zagospodarowania terenu obejmujących: drogę pożarową, miejsca postojowe oraz dojścia do budynku, na dz. nr 456/20 w Łysej Górze, 4) przebudowa instalacji wewnętrznych centralnego ogrzewania oraz wod-kan, 5) przebudowa wewnętrznych instalacji elektrycznych, 6) budowa wewnętrznych instalacji teletechnicznych, 7) budowa instalacji wewnętrznej klimatyzacji. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót , przedmiar robót – stanowiąca załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ. 3. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca powinien dokonać oględzin miejsca budowy i jego otoczenia oraz uzyskać wszystkie niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 4. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy w okresie trwania i realizacji zamówienia aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. 5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone przez jego działania lub zaniechania i zobowiązany jest do ich naprawy na własny koszt. Odpowiedzialność ta obejmuje również działania lub zaniechania osób i podmiotów trzecich działających na rzecz Wykonawcy. 6. Wraz ze zgłoszeniem zakończenia robót, Wykonawca złoży w formie trwale spiętej wszelkie dokumenty związane z wykonanym przedmiotem zamówienia m.in.: a) instrukcje (w języku polskim) użytkowania, obsługi i eksploatacji zamontowanych urządzeń, b) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, c) protokoły z badania materiałów i urządzeń, d) dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, e) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania, 7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją, wytycznymi określonymi w SIWZ, z wiedzą i sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz zaleceniami inspektora nadzoru. 8. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczenia budowy na cały okres jej trwania. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu odpowiedni dowód zawarcia umowy ubezpieczenia najpóźniej w dniu podpisania umowy. Ubezpieczeniem należy objąć również osoby trzecie. 9. Wykonawca jest zobowiązany: a) umożliwić wstęp na teren budowy pracownikom organów państwowego nadzoru budowlanego, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą – Prawo Budowlane oraz do udostępnienia im danych i informacji wymaganych tą ustawą, b) wykonać przedmiot umowy z materiałów odpowiedniej, jakości i posiadających wymagane prawem budowlanym dopuszczenie do obrotu i stosowania w budownictwie. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi właściwe certyfikaty i dopuszczenia, c) zapewnić niezbędny liczebnie potencjał wykwalifikowanych pracowników i kierownika budowy, d) brać udział we wszystkich obradach i naradach organizowanych przez Zamawiającego, e) zapewnić sobie, na własny koszt, od odpowiednich dysponentów odpłatne korzystanie z mediów (woda, energia elektryczna) oraz ponosić koszty za ich korzystanie, f) zorganizować plac budowy na własny koszt bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia. 10. Wykonawca na wykonanie przedmiotu umowy udziela gwarancji i rękojmi za wady na okres nie krótszy niż 36 m-cy licząc od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego robót. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. 12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, 13. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 14. Zamawiający nie będzie udzielać zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 15. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wskazanie w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu oraz informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi, które, z uwagi na wartość lub przedmiot tych dostaw lub usług, nie podlegają obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu zostały wskazane we wzorze umowy, stanowiącym zał. nr 5 do SIWZ. 16. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę – osób wykonujących czynności w zakresie robót budowlano - montażowych, robót instalacyjnych, rozbiórkowych i wykończeniowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 złotych (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) Pieniądzu, b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) Gwarancjach bankowych, d) Gwarancjach ubezpieczeniowych, e) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r., poz. 359 z późn. zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniżej wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: Nr konta: BGŻ S.A. O/Brzesko, 20 2030 0045 1110 0000 0240 0980 z dopiskiem „Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku byłego Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Łysej Górze na dz. Ew. nr 456/20 – na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy”. 8. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie określonej w ust. 3 litera „b”-„e” zobowiązany jest on dostarczyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji przed upływem terminu składania ofert i złożyć go w siedzibie Zamawiającego lub załączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach