Przetargi.pl
Przebudowa oraz remont holu wejściowego i kancelarii w budynku Ratusza Urzędu Gminy Polkowice

Gmina Polkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 59-100 Polkowice, Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 84 74 121 , fax. 076 72 46 780
  • Data zamieszczenia: 2010-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Polkowice
    Rynek 1 1
    59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie
    tel. 076 84 74 121, fax. 076 72 46 780
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa oraz remont holu wejściowego i kancelarii w budynku Ratusza Urzędu Gminy Polkowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : przebudowa oraz aranżacja wnętrz holu wejściowego i kancelarii w budynku Ratusza Urzędu Gminy w Polkowicach. Projekt zakłada remont wnętrza oraz aranżację pomieszczeń holu wejściowego i kancelarii. Istniejący program użytkowy budynku zostaje utrzymany. Celem przebudowy jest polepszenie komunikacji klientów w Urzędzie Gminy w Polkowicach. Zakres przebudowy ilustruje projekt wykonawczy. Obecnie strefa wejściowa do Urzędu Gminy składa się z wiatrołapu z pomieszczeniem gospodarczym oraz holu wejściowego, z którego dostępne jest wejście do kancelarii. Zamierzeniem Inwestora jest polepszenie komunikacji klientów urzędu, przez co projektuje się nowy wiatrołap, bezpośrednio z którego dostępne będzie wejście do kancelarii, podzielonej na dwie części, tj. przestrzeń dostępna dla klientów oraz pomieszczenie dla pracowników kancelarii z zapleczem. W tym celu projektuje się otwór w ścianie , zabudowany szkłem z drzwiami jednoskrzydłowymi oraz likwidację ścian działowych pomiędzy wiatrołapem a pomieszczeniem gospodarczym i holem wejściowym, gdzie również projektuje się zabudowę szklaną z drzwiami dwuskrzydłowymi. Ponadto projektuje się zamurowanie obecnego wejścia do kancelarii z holu wejściowego urzędu. W lokalu nie przewiduje się żadnych przeszkód w poruszaniu się osób niepełnosprawnych. Projektowane wnętrza oświetlone będą światłem dziennym oraz sztucznym. Zamawiający wymaga udzielenia trzyletniej gwarancji na wykonane roboty. Szczegółowy zakres robót określony został w przedmiarze robót, projekcie wykonawczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zamawiający, w celu ułatwienia Wykonawcom wyliczenia ceny oferty, wprowadza do treści SIWZ przedmiary robót w formacie umożliwiającym ich edycję i ułatwiającym dokonanie właściwej wyceny - pliki: przedmiary z rozszerzeniem ath. W/w pliki zawierają identyczne informacje, różnią się natomiast formatem plików i umożliwiają edycję w dowolnym oprogramowaniu do kosztorysowania. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż wprowadzone przedmiary z rozszerzeniem ath mają charakter pomocniczy. W przypadku rozbieżności pomiędzy przedmiarami z rozszerzeniem pdf oraz ath, należy stosować zapisy przedmiarów z rozszerzeniem pdf. Zaleca się aby wykonawca zapoznał się z przedmiotem zamówienia w terenie (dokonał wizji lokalnej). Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych w niniejszej specyfikacji i załączonej do niej dokumentacji technicznej. Warunkiem zastosowania materiałów i produktów równoważnych jest posiadanie przez te materiały i produkty takich samych parametrów technicznych charakteryzujących, stanowiących o ich przydatności, charakterze itp. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 105 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug.polkowice.pl/?ID2=przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach